Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ervaringen met knitCompanion?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Breibrij View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 23 Oktober 2017
Status: Offline
Points: 86
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Breibrij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ervaringen met knitCompanion?
    Posted: 25 Januari 2020 om 15:49
Ik werd onlangs door iemand attent gemaakt op de app knitCompanion, en nu ik ben erg benieuwd of iemand van jullie hier ervaringen mee heeft...?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2020 om 16:03
Nou word ik nieuwsgierig, wat zou je daar mee kunnen ?
Back to Top
Breibrij View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 23 Oktober 2017
Status: Offline
Points: 86
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Breibrij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2020 om 17:04
Voor zover ik het goed begrepen heb, kun je er o.a. patronen op downloaden en houdt de app vervolgens steeds bij waar je bent en zelfs steek voor steek wat je moet doen. Ook kun je snel handige filmpjes en tips (tutorials) raadplegen terwijl je patroon ook gewoon in beeld blijft. En er kan vast nog veel meer; kijk maar eens op https://www.knitcompanion.com
De reden waarom ik dit vraag is dat ik een trui met een zeer bewerkelijk Drops-patroon wil gaan breien, en op papier is dat niet duidelijk te printen.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2020 om 19:25
Deze ken ik niet. Ik maak zelf gebruik van Row counter. Daar importeer je ook het patroon, kun je meerdere toerenteller instellen en aan elkaar koppelen (of juist niet koppelen). Je kunt ook patronen rechtstreeks uit je Ravelry database importeren. Ik ben er erg tevreden over.
Back to Top
Breibrij View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 23 Oktober 2017
Status: Offline
Points: 86
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Breibrij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2020 om 19:45
Dank, ga ik ook eens naar kijken!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns