Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kantklossen door René 2

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2020 om 21:23
Originally posted by niania niania wrote:

super leuk 
blijf het kunstig vinden 

Dank je wel. nummer twee is bijna klaar. Nu nog meer tijd. We mogen niet meer naar buiten.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2020 om 10:46
Hij ziet er ook als een echte kaketoe uit. Heel mooi!Big smile 
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2020 om 21:32
dank je wel

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2020 om 22:19
Die is ook leuk gemaakt.
Hoe bedoel je Petraco? Moeten jullie in quarantenne blijven of hebben het jullie zelf op gelopen.

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2020 om 19:09
Misschien vind je man, dit ook een leuk idee, om te maken.

Kantklossen voor kerst en voor op kerstkaarten.


http://blogimages.seniorennet.be/kantklossen/201317-5cd74bda2cbf6d2cd88c8a31f21c6b31.jpg

Komt van deze site

https://blog.seniorennet.be/kantklossen/archief.php?startdatum=1199142000&stopdatum=1230764400


Een patroon van de pauw kon ik niet vinden, wel een plaatje.
Succes er mee.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2020 om 21:41
Originally posted by creaans creaans wrote:

Die is ook leuk gemaakt.
Hoe bedoel je Petraco? Moeten jullie in quarantenne blijven of hebben het jullie zelf op gelopen.

Dank je wel Creaans, De kids zijn flink aan het hoesten en benauwd. Zaterdag de huisartsenpost voor Britt gebeld moest meteen gaan pompen met astma medicijn. Wat ze al meer dan vijf jaar niet nodig heeft gehad. Ook bijna het stikken in de ochtend van de slijm. Thom ons zoontje hetzelfde maar was al altijd aan het pompen nu extra. Ook elke nacht bijna het stikken dus slaapt nu even niet alleen. De huisartsenpost zei volgens de richtlijnen nergens meer heen tot ze 24 uur klachten vrij zijn. Zelf mag ik volgens de richtlijnen wel nog naar buiten voor mijn werk in de thuiszorg. Gisteren bij huisarts geweest weten het niet zeker. Kon van de astma komen de allergieën zoals de pollen en verkoudheid zijn maar kon ook inderdaad corrona zijn. We weten niet als ze het hebben hoe ze er aan komen zitten al weken binnen nu de school dicht is.
Is echt heftig, maar gaat heel langzaam de goede kant uit met veel medicijnen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2020 om 21:46
Originally posted by creaans creaans wrote:

Misschien vind je man, dit ook een leuk idee, om te maken.

Kantklossen voor kerst en voor op kerstkaarten.


http://blogimages.seniorennet.be/kantklossen/201317-5cd74bda2cbf6d2cd88c8a31f21c6b31.jpg

Komt van deze site

https://blog.seniorennet.be/kantklossen/archief.php?startdatum=1199142000&stopdatum=1230764400


Een patroon van de pauw kon ik niet vinden, wel een plaatje.
Succes er mee.
Dank je wel we gaan erna kijken.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2020 om 21:48
Heel vervelend Petraco,
Dat de astma achtergrond en / of de allergieën van de kinderen een diagnose lastig maken.
Sterkte!!
Ik weet hoe akelig het is als een kind zo benauwd is, ik heb avonden lang met mijn zoon in een stomende douche gezeten.
Later bleek dat hij allergisch was en is daar goed voor behandeld.
Maar die avonden met een benauwd en bijna stikkend kind vergeet ik niet snel.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2020 om 21:30
Zo dat is heftig Petraco, veel sterkte.
Ik heb het als kind zijnde ook zo benauwd gehad, door bronchritus maar weet dat nog goed.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2020 om 22:01
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Heel vervelend Petraco,
Dat de astma achtergrond en / of de allergieën van de kinderen een diagnose lastig maken.
Sterkte!!
Ik weet hoe akelig het is als een kind zo benauwd is, ik heb avonden lang met mijn zoon in een stomende douche gezeten.
Later bleek dat hij allergisch was en is daar goed voor behandeld.
Maar die avonden met een benauwd en bijna stikkend kind vergeet ik niet snel.
Dank je wel Lao-tse.  Het was allemaal goed onder controle maar helaas nu door alles bij elkaar zoals pollen/ verkoudheid en twijfel over corrona is het toch mis gegaan ze zijn al vaak benauwd geweest maar deze week was echt erg. vooral als ze liggen te stikken. Thom gelukkig afgelopen nacht eindelijk goed geslapen. Britt gaat ook heel langzaam bergop heeft nog verhoging en flink hoesten maar we zijn positief.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2020 om 22:04
Originally posted by creaans creaans wrote:

Zo dat is heftig Petraco, veel sterkte.
Ik heb het als kind zijnde ook zo benauwd gehad, door bronchritus maar weet dat nog goed.
  Dank je wel Creaans. Is inderdaad akelig allemaal. Ze weten nog veel van toen ze klein waren is dit en bij Thom ook jeuk hebben dat had hij als klein kindje ook heel erg door de huiduitslag  daar heeft hij het nog vaak over. Gelukkig begint het bergop te gaan. Ze zijn weer met school begonnen gelukkig is dat nu online anders kon het nog niet.
Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2020 om 20:48
prachtig
groetjes Loes
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2020 om 21:16
dank je wel Loes
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2020 om 07:27
Fijn om te lezen dat ze weer wat opknappen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2020 om 08:32
Ik lees een boek over water, het is nogal ingewikkeld geschreven, maar wat ik begrijp is dat asthma/allergieën vaak ook erger 
worden als mensen niet genoeg water (als in puur water) drinken. Misschien kun je iets met die gedachte. Ik probeer het in ieder geval zelf - tegen de pollen.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2020 om 11:56
Het word mooier en mooier die heeft zijn corona tijd goed gevonden
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2020 om 21:15
Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

Het word mooier en mooier die heeft zijn corona tijd goed gevonden
Dank je wel pareltje, al een paar dagen niks gedaan aan kantklossen, mijn auto was aan de beurt was iets aan. Gelukkig ook dit kan zelf opgelost worden.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2020 om 21:17
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik lees een boek over water, het is nogal ingewikkeld geschreven, maar wat ik begrijp is dat asthma/allergieën vaak ook erger 
worden als mensen niet genoeg water (als in puur water) drinken. Misschien kun je iets met die gedachte. Ik probeer het in ieder geval zelf - tegen de pollen.
  Bedankt voor de tip. Ze drinken al best veel water maar misschien nog te weinig. Is altijd te proberen. Ga het zelf ook maar proberen tegen de pollen vandaag wel heel erg. Voor jouw ook succes en hopelijk werkt het.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2020 om 21:19
Originally posted by creaans creaans wrote:

Fijn om te lezen dat ze weer wat opknappen.
  Ja gelukkig Thom slaapt nu 3 nachten weer gewoon door zonder benauwd te worden. Britt ben ik maandag bij de huisarts geweest een ander pompje erbij en waarschijnlijk de pollen, maar kon ook een hele kleine kans zijn dat het corona was. Nu al vier weken het hoesten en werd de laatste week alleen maar erger en benauwder. Nu weer afwachten.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns