Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Laten zien wat ik gemaakt heb

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Laten zien wat ik gemaakt heb
    Posted: 13 Maart 2020 om 09:42
Ik heb weer vestjes gemaakt.


Het is lang terug dat ik hier was.

Maar er is een hoop gebeurd in deze periode.

Ik ben veel zieker geworden en sliep weer heel veel.

Mijn man werd steeds minder door de COPD en moest hem steeds meer bijstaan en helpen.

Hij is in oktober overleden, heb er vrede mee.

Maar je wereld stort in. En probeer ik me staande te houden.

Je bent je aanspraak aan elkaar kwijt en zit al die maanden, alle dagen alleen achter mijn bordje.

Ik hoop dat het me lukt om hier weer vaker te komen.


Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2020 om 10:08
Lieve Creaans,
Als eerste gecondoleerd met het verlies van je man. Ik wens je heel veel sterkte.
🙏
De vestjes zijn prachtig đź‘Ť
Wacht niet op een goede dag, maar maak er Ă©Ă©n.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2020 om 10:54
Creaans toch!
Van harte gecondoleerd en heel veel sterkte, vrouw!  Shocked
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2020 om 10:55
Heel veel sterkte ,mooie vestjes
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2020 om 12:03
Gecondoleerd met het heengaan van je lieve man. Heel veel Sterkte gewenst om de eigen draad weer op te pakken. Iets dat hij ongetwijfeld jou van harte gunt.

Wat mooi dat je al weer aan het handwerken bent. De vestjes zijn heel kunstig gemaakt. Je zal er al wel een goed doel mee voor ogen hebben.

Lieve groet,
Kamilla
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2020 om 13:45
Lieve Creaans. Heel veel sterkte en kracht met het verwerken van het verlies van je man. Waarschijnlijk waren jullie al vele jaren samen. Ik hoop dat je veel plezier beleeft aan het maken van zulke schattige vestjes
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2020 om 18:40
Gecondoleerd Creaans, veel sterkte ook met je gezondheid.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2020 om 21:27
creaans heel veel sterkte en kracht met het verlies van je man. Neem de tijd om het een goed plekje te geven.
Prachtige vestjes zijn het geworden.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2020 om 09:53
Gecondoleerd met je verlies. Maar wat een mooie vestjes heb je gemaakt. Kom vooral weer wat vaker langs, voor een beetje digitale aanspraak
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2020 om 12:24
Goed dat je weer van die mooie vestjes maakt.
Dat verzet de gedachten weer even.
Maar dat het een groot gemis is kan ik me voorstellen.
Sterkte Creaans! 
december2011

Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2020 om 10:58
schattig
groetjes Loes
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2020 om 11:55
heel mooi!Thumbs Up
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2020 om 22:14
weeral schone vestjes.

Dat is iets wat ons moeder ook zegt creaans : ge kunt tegen niemand iets zeggen (thuis bedoelt ze).
Gaat ge nog naar dat breicafe dacht ik waar ge met een paar andere die mutsjes en die zakken voor die flessen maakte?
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2020 om 08:28

Bedankt voor jullie reacties, het doet me goed.

Kamilla, ik ben steeds door gegaan met handwerken, het geeft afleiding

Het goede doel waar ik voor maak is Babyspullen, ik vind het een goed doel en zo kan ik door blijven gaan met dingen maken. Hier op hun sites kan je er over lezen.

Ze hebben een website en facebook

Www.stichtingbabyspullen.nl

Creatief voor Stg. Babyspullen, we laten hier de gemaakte spullen aan elkaar zien.

https://www.facebook.com/groups/475214529318162/

 

lw1463 ik ga proberen weer wat vaker te komen.

Bep, nee ik ga nadat ik weer zieker werd niet meer naar het breicafé, dat lukt niet meer, dat kan mijn lijf niet aan, het is al 1.5 jaar zo.

Ik was een trouwe bezoeker en ging elke week heen en mis het heel erg.

In het begin liet ik weten, aan de leidster van de groep hoe of het met me ging en dat ik nog niet kwam. Kreeg dan alleen te horen, zal het doorgeven aan de dames. Later vroeg ze dan zelf, kom je alweer, daar schreef ik dan op terug. Maar een verdere reactie kreeg ik niet op mijn schrijven.

Het valt me erg tegen. Het was er gezellig en je had op de middag een praatje met elkaar, maar als je niet kan komen dan houd het op. Je hebt er zo’n behoefte aan, maar helaas….

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns