Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Corona

 Reageer Reageer Pagina  <1 7891011 36>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2020 om 21:41
Hoe is het met Jondala?
Uitslagen?


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2020 om 21:56
Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Hoe is het met Jondala?
Uitslagen?






Ik heb afgelopen woensdag de MRI scan gehad. Dat duurde alles bij elkaar een half uurtje. Daarna mocht ik gaan met de mededeling dat ik 6 mei wordt gebeld voor de uitslag.
Ik voel me nog steeds niet 100%. Vooral als ik mijn ogen van links naar rechts beweeg wordt ik duizelig. Ook bijvoorbeeld als ik wil oversteken dat je dan je hoofd beweegt van links naar rechts wordt ik duizelig.
Ik proef nog steeds niks.
Maaaaar, ik kan wel weer fluiten en knipogen.
Dus er zit wel wat vooruitgang in.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2020 om 09:54
Fijn, laten we hopen dat het goed komt - knipoog terug.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2020 om 11:25
Fluiten kan ik nog steeds niet.
Wink   Wel
Het lijkt mij heel naar om niks te proeven, ik stel me zo voor dat je best wel naar sommige smaken kan verlangen.

6 mei is niet zo erg ver weg, maar wachten duurt altijd te lang
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2020 om 12:19
Fijn dat het toch wat beter gaat .

Nu jij het over knipogen hebt ,moet er ik ineens aandenken ,dat ik dat als kind maar niet onder de knie kreeg . Een hulp ,die we toen hadden, is het toen gelukt . Ik was zo trots als een pauw ,ik denk dat jij er nu gelukkig mee bent .

Ik duim voor je .
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2020 om 12:18
Net gebeld door het ziekenhuis voor de uitslag van de MRI. De assistente had de uitslag al binnen en had zoiets van, waarom wachten met bellen tot woensdag.
Alles ziet er goed uit op de scan. Geen beschadigingen in de hersenen. Dat is goed nieuws.
Diagnose is dus, dat het Bell's Palsy is geweest.
Dit gaat nog wel even duren voor het helemaal genezen is. Ze kunnen alleen niet zeggen hoe lang dat gaat duren. Kan weken zijn, maar kan ook nog een aantal maanden gaan duren.
Ik hoop echt nooit maar dan ook echt nooit meer zó ziek te worden. Ik ben hele stukken kwijt van die dag. Manlief die zich zó een zorgen heeft gemaakt en zelfs regelmatig heeft gecontroleerd of ik nog wel leefde. Ik weet er niks meer van en dat is best wel eng.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2020 om 13:26
Gefeliciteerd .

Dus toch de ziekte van Bell .

Nu wordt het geduld hebben ,dat is moeilijk .
Geen mens is gelijk ,maar bij die kennis is het nu zo goed als over , maar dat heeft echt een poosje geduurd .
Dus geen zorgen maken als het wat langer gaat duren dan je zou willen .
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2020 om 13:47
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Gefeliciteerd .

Dus toch de ziekte van Bell .

Nu wordt het geduld hebben ,dat is moeilijk .
Geen mens is gelijk ,maar bij die kennis is het nu zo goed als over , maar dat heeft echt een poosje geduurd .
Dus geen zorgen maken als het wat langer gaat duren dan je zou willen .


Ja, ik weet dat het nu inderdaad een kwestie van geduld is. Na het telefoontje ben ik toch wel even ingestort zeg maar. Toen pas begon het tot me door te dringen hoe heftig het was. Vooral voor manlief. Die is nog nooit zo bang geweest vertelde hij. Hij heeft zelfs op het punt gestaan om een ambulance te bellen.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2020 om 15:29
Wel heftig Jolanda hopelijk komt alles in orde ,hier een dikke
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2020 om 15:53
Als iemand waar je van houdt iets mankeert ,is dat heel erg .

Mijn man moest een zware operatie ondergaan die uren duurde . Wij hebben al die uren in spanning gezeten ,hadden zelfs een familie kamer .
Af en toe kwam er een verpleegkundige verslag uitbrengen .

Mijn man weet ,net als jij, niets van die uren . Als ik nu weet dat iemand een zieke partner heeft ,vraag ik niet alleen naar de zieke ,maar ook hoe het met de partner van de zieke gaat .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2020 om 17:52
Wat meevoelend van die assistente!!
Scheelt wel 48 uur afwachten.
Gelukkig geen NAH, maar als dingen moeten "slijten" kan dat ook veel geduld vragen.

Sterkte
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2020 om 21:32
Wat heftig zeg maar hoop dat alles weer goed komt. Neem de tijd om goed te herstellen hoe moeilijk dit ook is. heel veel sterkte
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2020 om 21:35
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Als iemand waar je van houdt iets mankeert ,is dat heel erg .

Mijn man moest een zware operatie ondergaan die uren duurde . Wij hebben al die uren in spanning gezeten ,hadden zelfs een familie kamer .
Af en toe kwam er een verpleegkundige verslag uitbrengen .

Mijn man weet ,net als jij, niets van die uren . Als ik nu weet dat iemand een zieke partner heeft ,vraag ik niet alleen naar de zieke ,maar ook hoe het met de partner van de zieke gaat .
Heel herkenbaar. Vraag zelf ook altijd hoe het met de partner en eventueel kids gaat. Die worden heel vaak vergeten en hebben het net zo zwaar. Vaak zijn ze dan ook nog een lange tijd mantelzorger.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2020 om 08:03
Plus dat iedereen opbelt om te vragen hoe het met de patiënt gaat, wat veel tijd kost en extra druk en drukte geeft. Jaren geleden werd in de kerk van mijn dochter bekend gemaakt, dat zij ernstig ziek was, en toen stond een vrouw op en zei: "Niet meteen allemaal Jessica's moeder bellen, IK houd contact en bellen jullie mij maar". Dat vond ik zo lief, ik kende haar niet eens toen. Eén telefoontje naast het geren en gevlieg naar het ziekenhuis was goed te doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2020 om 09:02
Nogmaals sterkte en veel geduld de komende tijd als het allemaal even niet gaat zoals jij wilt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2020 om 15:22
En tegen ons mag je mopperen, klagen, uithuilen. Beter bij ons dan thuis.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2020 om 20:44
Het zal allemaal versoepelen, langzaam maar zeker. Ik laat toch nog steeds van alles thuisbezorgen en ga nog niet naar de bioscoop, kapper, tandarts of mondhygiëniste, tenzij het echt paniek is. En ik blijf mondkapjes dragen. Ik zou het wel fijn vinden als de bieb weer open gaat. Mijn boeken liggen te verstoffen en ik wil wel nieuwe of nieuwe dvd's. Op bezoek ga ik ook nog niet en bezoek ontvangen? Kweenie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2020 om 20:51
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Het zal allemaal versoepelen, langzaam maar zeker. Ik laat toch nog steeds van alles thuisbezorgen en ga nog niet naar de bioscoop, kapper, tandarts of mondhygiëniste, tenzij het echt paniek is. En ik blijf mondkapjes dragen. Ik zou het wel fijn vinden als de bieb weer open gaat. Mijn boeken liggen te verstoffen en ik wil wel nieuwe of nieuwe dvd's. Op bezoek ga ik ook nog niet en bezoek ontvangen? Kweenie.
De bieb mocht zover ik begreep ook vanaf 11 mei weer open gaan wel met gepaste afstand zoals we met alles moeten blijven doen. Bij ons staat dit ook hoog op de lijst vooral voor de kids.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2020 om 22:56
Ik heb boeken van de digitale biep.
Hou er niet van om van de tablet te lezen, maar zo heb je toch leesvoer.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2020 om 08:43
Onze bieb werkte met pakketten, je kon je voorkeur voor genres opgeven en aan de hand van je leesgeschiedenis kozen ze dan 10 boeken uit, die je op een afgesproken tijd met gepaste afstand kon afhalen. Ik lees niet digitaal en ik had net de laatste maanden voor de lockdown een boel oninteressante boeken geleend en bijna meteen weer teruggebracht, dus ik zag dat uitzoeken door een vreemde niet zitten. Ik heb mijn oude vertrouwde detectivepockets van zolder gehaald, mijn privé-bieb.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 7891011 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.467 seconden.
Lang Yarns