Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Corona

 Reageer Reageer Pagina  <1 1920212223 36>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2020 om 16:49
Originally posted by carolina2 carolina2 wrote:

je hebt gelijk, de link werkt niet. hoe kan dat nou? Confused
ik moet het nog maar zien of Trump er vanaf is......



1x https:// teveel

maar als ik dat weghaal krijg ik heel wat anders te zien.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2020 om 16:53
ik had mijn buurman ook de link gestuurd met de vraag het uit te printen en die staat er, tot mijn verbazing, net mee voor mijn deur. hij had ook even moeten zoeken, zei hij maar gelukt. ik kan dus aan de slag Smile
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2020 om 16:56
nee Lao-tse, die https had ik niet mee gekopieerd en als je op de link klikt krijg je ook wat heel anders te zien. hetzelfde als bij de link die ik naar mijn buurman stuurde.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2020 om 16:57
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2020 om 19:20
https://www.youtube.com/watch?v=m6xtdrrAvlM&ab_channel=5MinuteRhythmic%C4%B0deas
Ik heb deze mondkapjes gemaakt. In het begin zonder neusbeugel, de laatste met.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2020 om 19:25
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2020 om 12:02
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2020 om 13:20
je bent super Lidwina Clap dankjewel!
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2020 om 13:23
ja....het zou kunnen Lao-tse maar ik vind de mondkapjes die ik maak niet vervelend zitten dus ik zou niet van die dingen kopen
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2020 om 10:41
Oké dames, ik kom terug op mijn woorden dat de jongeren de schuld krijgen van de tweede golf. Jongste dochter is nu hier en een vriendin van haar werkt voor de GGD. Zij moet degene bellen als ze in contact zijn geweest met iemand die besmet is. Blijkt dus inderdaad dat het overgrote deel studenten zijn. Zij krijgen het advies om zich zo snel mogelijk te laten testen 9 van de 10 zeggen dan, ik heb nergens last van dus waarom zou ik me laten testen.
Toen dochterlief dit vertelde viel mijn mond letterlijk open.
Ik geloof toch dat ik het mezelf niet zou kunnen vergeven als ik weet dat ik iemand besmet heb en die komt op de ic terecht.😔
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2020 om 18:06
Het kan best, dat de studenten het virus op vakantie opdeden en het hier verspreiden. Onder andere studenten, dan. Maar als je in je familie of kennissenkring een student hebt, die in Spanje of Frankrijk is geweest in de vakantie, dan vraag je die toch dringend en beleefd om bij je uit de buurt te blijven? Of een studievriend, die mensen kent, die de regels aan hun laars lapten. Je hoeft niet bang te zijn, maar blijf uit de buurt van iedereen, anderhalve meter en laat niemand binnen, die niets te zoeken heeft. Behalve als het echt moet.

Wat ik vervelend vind, is dat er aldoor over zwakkeren en kwetsbaren werd gesproken door de premier en zijn kornuiten, waardoor de jeugd dacht geen boodschap te hebben aan de regels. En nu zijn er zoveel zieken dat de normale zorg in het gedrang komt, voor iedereen, niet alleen voor de kwetsbaren. Daar hadden Rutte en die RIVM meneer veel meer nadruk op moeten leggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2020 om 18:56
Mijn dochter werd vandaag 50 en het was onze trouwdag 52 .

Ik wou haar bellen om tefeliciteren ,geen gehoor ,snapte er niets van .

Gaat de telefoon ,dochter huilend aan de telefoon ,partner is met benauwdheids klachten en hartklachten naar het ziekenhuis gebracht Zij met de auto er achteraan .Hii moest door een oranje corona deur naar binnen ,mochten elkaar geen goedendag zeggen .

Mam mag ik bij jullie komen ,ik zit hier maar in de auto ,Frits ligt aan de monitor ,op de corona afdeling van de hartbewaking ze gaan eerst een coronatest doen als de uitslag negatief is gaat hij naar de gewone hartbewakings afdeling ,ik ben zo alleen .

Hij had geen koorts of andere corona verschijnselen .
Even nadenken . Kom maar ,we doen handschoenen aan en zetten mondkapjes op en houden afstand totdat de uitslag er is .
Die was negatief ,hij is nu geloof ik naar de coronavrije hartbewakings afdeling en krijgt door een of ander apparaat op z,n pols bloedverdunner
Wat er verder nog gaat plaatsvinden is afwachten ..

Ze mocht wel op bezoek komen .

Afwachten maar weer
.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2020 om 19:23
oohhh mutti!!! Sterkte hoor.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2020 om 20:58
Ja dat soort dingen dus - en dat er dus een kudde is die vindt dat het allemaal maar onzin is. Zo egocentrisch, zo niet verder doordenkend.
@Mutti sterkte, want wat moet je in deze tijd terwijl je je dochter "officieel" niet eens mag knuffelen . . . 
en sterkte voor je dochter & schoonzoon.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2020 om 21:13
Magtelt Thumbs Up ik ben het helemaal met je eens!


Mutti, wat 'n feestdag had moeten zijn.... ik hoop voor jullie dat je beide verjaardagen samen in kunt halen met koffie en taart en 'n dikke knuffel. toch gefeliciteerd met je dochter en je huwelijks verjaardag.
en voor nu sterkte voor jou en je dierbaren Hug en een knuffel die wel mag
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2020 om 22:01
Mutti heel veel sterkte. Gelukkig was de uitslag negatief. Hopelijk knapt hij snel op.
Toch gefeliciteerd en ik hoop dat het snel ingehaald mag worden.


Magtelt ik geeft je helemaal gelijk.
Ik vind dat iedereen eens moet gaan nadenken en uitkijken. Was zaterdag even wat boodschappen halen (heb drie dagen binnen moeten zitten wachten op uitslag van test gelukkig negatief. Had een besmette client) Met mondkapje en winkelwagen. Er waren nog zeker vijf mensen zonder wagen aan het lopen . Hoor de kassamedewerker steeds zeggen volgende keer wagentje pakken kreeg ze steeds commentaar. Ze moeten iets verzinnen dat de deur niet open gaat zonder winkelwagentje dan pakken ze vanzelf een. Hoop dat de regering snel harder gaat ingrijpen. Wij komen nergens hier alleen de moet dingen. Kinderen naar school ik naar werk en 1 keer per week de boodschappen. en dat was het. Ik word er zo moe van om constant om me heen te moeten kijken als ik onderweg ben of bij de client om zo goed mogelijk afstand te houden om mij en de cliënten te beschermen. Werk al met mondkapje wat nog niet eens verplicht is.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2020 om 22:14
Dank jullie.

Mijn dochter appt net ,de medicijnen slaan aan , wel wordt hij , mocht hij slapen vannacht dan wordt hij steeds gewekt voor de medicijnen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2020 om 08:35
Mutti, weten ze nu waar de hartklachten en benauwdheid van komen? Ik hoop dat hij snel opknapt en dat jullie dan de verjaardag en trouwdag later kunnen vieren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2020 om 09:01
Ze weten het nog niet precies .Hij had vocht achter z'n longen en ze denken boezemfibrileren .

Hij ligt nu op de acute opname en wordt dag en nacht in de gaten gehouden
Mijn dochter denkt dat hij vandaag nog wel meer onderzoeken krijgt .Het was natuurlijk weekend .Meer weet ze nog niet

Hij is pas 48
De zuster heet Erna net als mijn dochter .

Ik wacht wel op verder bericht ,hij is in goede handen .


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2020 om 12:32
Is er al nieuws, Mutti?

Ik las net allerlei excuses van gedragswetenschappers over het gedrag van mensen in Coronatijd, over het opzoeken van grenzen van wat nog net wel of niet kan.

Ik vergelijk het met een situatie, waarbij er overal scherpschutters verdekt opgesteld zitten en liggen, die soms naar eigen luim beginnen te schieten. Dan ga je toch ook niet op straat feestvieren of flaneren? Je wacht dan toch ook tot de politie, het leger of de regering het sein Veilig geven? Hoe lang dat ook duurt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1920212223 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.984 seconden.
Lang Yarns