Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Corona

 Reageer Reageer Pagina  <1 2021222324 36>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2020 om 13:35
Ja Machtelt .

Hij stond met de dokter te praten en die dacht dat hij de volgende dag wel naar huis mocht .
Toen kreeg hij weer een aanval ,paniek .
Weer een onderzoek ,nu zit er een draadje los bij een hartklep ze   dachten dat met een klemmetje met een kijkoperatie tussen de ribben door te kunnen herstellen

Is er iemand zijn bloeddruk aan het opnemen roept er een zuster wat bent u aan het doen ,liggen .beginnen alle alarm knoppen te seinen .
Hij zat gewoon .
Nu moet hij denkelijkovergeplaatst worden naar het OLV gasthuis ,daar zullen ze nog kijken of dat draadje gemaakt kan worden ,anders wordt het een nieuwe hartklep ,maar dan moet hij wachten tot er plaats is .

Hij loopt de hele dag met een kastje en plakkers en toch hebben ze het over naar huis .Mijn dochter snapt het niet hij mag naar huis en als hij een halve gang loopt begint het alarm .
Ik denk dat ze het zelf ook niet weten .

Mijn dochter belt nu net want ze hebben Frits vreselijk te pakken gehad , op de Ok maar hij had aderen als iemand van 18 dat is weer een pre
Ze vroeg of ze het hondje mocht brengen ,ze hebben net een hondje omdat mijn dochter zo overspannen was .



Frits heeft nu iets radioactiefs ingespoten gekregen en moet binnen een .

uur een liter water drinken .

Machteld bedankt voor je medeleven .Het is zo moeilijk een man met kanker , een grote wond aan zijn been ,ikzelf darmklachten ,dus ik kan ook nergens heen .

We wachten maar weer af .

Nogmaals bedankt Tineke
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2020 om 13:41
Het is allemaal niets niks Mutti.
En dan zeggen ze nóg dat de gewone gezondheidszorg blijft doorgaan.
Als ik dit verhaal lees, krijg ik toch sterk de indruk dat ze iemand met ernstig hartfalen naar huis willen laten gaan.

Heel veel sterkte Jij en Mutti-man

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2020 om 14:02
Die indruk krijg ik ook .

Mijn man is vanmorgen een uur bezig geweest om alle stukgegooide bierflesjes van het sportveld te halen .
Nergens meer drinken dan maar daar en dan lekker stukgooien .

De jongste jeugd mag sporten ,moeten er dan nog meer ongelukken gebeuren .
Ik vond dat hij het de trainer had moeten laten doen ,want nu weet niemand wat er gebeurd is ,maar zo zit hij niet in elkaar .Onze kleinzoon sport ook, je gunt hem toch geen glaswonden
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2020 om 14:38
Mutti,wat erg allemaal en je staat machteloos,hou je sterk dat je er zelf niet onderdoor gaat
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2020 om 14:47
Wat een ellende allemaal Mutti, heel veel sterkte
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2020 om 20:57
Confused ik heb er geen woorden voor Mutti.....

Hug sterkte
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2020 om 21:29
Mutti en familie heel veel sterkte.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2020 om 10:27
Nou sterkte. Tegenwoordig willen ze mensen altijd zo snel mogelijk het ziekenhuis weer uit hebben - soms vraag je je af of ze hun prioriteiten wel goed hebben.
Alles wordt maar eenheidsworst.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2020 om 10:29
Zelf heb ik gisteren met de familie in België ge-video-belt, want mijn nichtje was jarig. Het haalt het toch niet bij een echt verjaardagsfeest Confused
Maar ja Corona, maar ja volhouden maar en als het weer goed kan, dan gaan we gewoon een keer.
Gelukkig was de Belgische post welwillend en was de kaart op de juiste datum aangekomen LOL
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2020 om 11:38
Dat videobellen is een oplossing ,maar hij valt ook steeds weg .

Ik vind dat behelpen niet erg ,maar ik word zo boos om al die mensen die hun verstand niet gebruiken .

Bij ons is de senioren kooptijd van lach niet van 7uur tot 8uur en van 8uur tot 9 uur .Geen idee of dat nu van van 7 uur tot 9 uur is of ook nog een uurtje in de avond
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2020 om 13:26
Mijn dochter mag mijn schoonzoon aan het eind van de middag ophalen .

Hij had zich vanmorgen staan scheren ,moest direct weer gaan ziitten omdat hij weer niet lekker werd .

Hart was weer onrustig ,maar met medicijnen was het wel vertrouwd om naar huis tegaan .

Ze hebben hem bij het UMC en het OLV Gasthuis opgegeven voor een operatie .
Ze hadden gevraagd om een gesprek maar daar was geen tijd/ gelegenheid voor .Ze weet niet wat hij mag of niet mag

Laten we er dan ook maar op vertrouwen..

Eigenlijk kan hij niet weg ,want er ligt een Eng vrouw naast hem met een flink aantal bypasses en die krijgt steeds bloedingen en dan waarschuwt ze Frits .Een keer wist ze niet hoe het knopje werkte en heeft hij het haar in het engels uitgelegd en vanmorgen werkte haar knopje niet en heeft Frits zijn knopje maar gebruikt .

Op een geisoleerde kamer van de cardiologie ligt iemand in quarantaine het is niet zeker of hij het heeft . Degene die de maaltijden rondbracht ,een lieve buitenlandse vrouw ,durfde er niet naar binnen .Misschien is hij thuis toch veiliger
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2020 om 18:34
Wat een ellende allemaal, Mutti. Ze zijn tegenwoordig in Nederland de patiënten zo snel mogelijk weer kwijt. Maar nu met Corona is er nog meer ziekenhuis capaciteit tekort. Dat gaat ten koste van de kwaliteit van de zorg die nu wordt geboden. De kennis is verbeterd, maar of dat goed wordt toegepast moet je maar afwachten.

Sterkte, Mutti.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2020 om 19:04
Het is weer veranderd ,hij mag nog niet naar huis .

Er moet een verpleegbed komen ,want hij mag geen trappenlopen .Hij hoefde niet op bed verzorgd te worden dus had hij ook geen recht op een bed volgens een of andere wet .

,gezellig alleen boven .

De huisarts is er nu achteraan gegaan ,het komt ,maar pas morgen .

Wat zal een nach/ dag ziekenhuis kosten ?


Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2020 om 17:02
Was vanmiddag samen met mijn man naar de bieb .
Eerst nog even op de site gekeken of de bieb open was en of er speciale regels waren .
Bieb was open en de regels waren nog hetzelfde .
Komen we binnen staat daar een bewaker in een sjiek zwart pak ,was een mondkapje ineens verplicht ,geen enkel punt .ik heb altijd een schone bij me ,mijn man niet . Alsof ik een voorgevoel had gehad had ik nog een blauw koopding in mijn tas gestopt . Ze passen hem amper ,maar hij mocht toch door .Een vrouw na ons werd de toegang geweigerd ,er was verder geen kip .Dat een mondkapje verplicht is prima ,maar waarom zetten ze dat dan niet even bij de bijzondere coronaregels Bij thuiskomst heb ik het nog eens nagekeken ,maar ik kon niets vinden .

Bij het tuincentrum hadden ze iets anders bedacht ,bij het verlaten zag je jezelf in een grote spiegel? met als tekst er onder " Bedankt dat u een mondkapje droeg ."

Toch geeft dat een prettiger gevoel dan " mondkapjes verplicht " bij binnenkomen .
Ik heb er niet opgelet of niet dragers een andere tekst hadden
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2020 om 18:02
Ik zag heel even op het internetnieuws dat Rutte en De Jonge een nieuwsmomentje zouden hebben op RTL 4, maar even later was dat weg. Ik heb het RTL 4 programma afgespeurd, maar niets gezien. Wel stonden bij het internetnieuws diverse scenario's voor maatregelen, waarmee de regering blijkbaar nog niet aan toe is en wacht op betere tijden. Ik help het ze hopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2020 om 18:23
Ik hoor net dat er een heel klein lichtpuntje is
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2020 om 19:52
What do you want to do ?
New mail< id="mailtovensterClipboard">Copy< id="mailtovensterClipboard">
heb je er toevallig ook bij gehoord aan welke hemel Mutti?
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2020 om 09:06
Hier in België is het virus weer massaal toegeslagen,hoe kan dat nu toch dat ze er niets voor vinden om het te doden ik word er zo depri van ,en ook bang komt daar ooit nog een eind aan ....al goe dat ik hier toch efkes wat kan zeuren,maar bij jullie is het ook niet zo goed ,samen komen we er door HOOP ik😷
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2020 om 10:05
Nee ,mijn man was aan het zappen en toen vloog het voorbij .

Maar je grijpt alles aan .

Ik moet een knoop aan een broek zetten .Na 52 jaar was die knoop netjes op zijn nachtkastje gelegd en het probleem doorgegeven ook een lichtpuntje .
Ik had het gezien ,heb hem ergens neergelegd en nu ben ik hem kwijt .
Ga heerlijk in de knopenpot zoeken ,was als kind een feest en als ik geen gelijke kan vinden dan maar allemaal nieuwe .

En de zon schijnt ,dan lijkt het ook allemaal net iets minder erg .
En pareltje ,zeuren doen we hier niet
We moeten allemaal wel eens even ons hart luchten .





Rotklusjes ,geven nu afleiding ,
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2020 om 10:57
Mijn familie in België (broer & schoonzus) heeft het gehad en zitten nu in de naweeën, kuchen duizelig kortademig algehele lamlendigheid.
Ze zijn nu naar de dokter.
Mijn schoonzus kreeg het eerst, een paar dagen later mijn broer, maar wat opvallend is - is dat mijn nichtje negatief testte . . . 

En wij wonene zo ver weg, dus je kunt weinig voor elkaar doen. En hoe gaat dit aflopen voor hun, het is een mysterie. We hopen maar op het beste
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2021222324 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns