Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Corona

 Reageer Reageer Pagina  <1 2526272829 36>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mirjam16 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2021
Status: Offline
Points: 121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mirjam16 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2021 om 18:08
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Wat ik wel gek vind is dat paspoort .
Niet als je je bewust niet laat enten ,maar wel als ze je om gezondheids redenen aanraden nog even te wachten

Ja inderdaad,mijn man moet eerst bloed laten prikken om te kijken wat de waarde is voordat hij zich laat vaccineren,als de waarde te laag of te hoog is mag het op dat moment niet.
Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2021 om 18:09
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Het aparte was, dat de dame aan de lijn zei dat ze het "mocht", maar misschien helpt het ook, dat mijn schoonmoeder niet veel jonger dan mijn
schoonvader is. De dame van de GGD zei ook dat ze verwachtte dat mijn schoonmoeder tegen de tijd van de afspraak haar oproep ook wel al zou hebben.

Dus ik ben benieuwd welke ervaring Magtelt straks heeft.


Welnu, ik moet wachten op mijn invitatie, de juf aan de telefoon dacht volgende week, en dan kan ik voor ons allebei afspreken. Ik heb niet zo'n zin dat bloedpropjesvaccin, maar Pfizer is goed, toch?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2021 om 08:28
Ik begrijp het niet helemaal. De burgemeesters willen af van de avondklok, ook al vanwege de ramadan. Want dan vasten de mensen tot 21.00 en gaan daarna op bezoek bij familie. Maar we mochten toch maar met één persoon tegelijk op bezoek of één person ontvangen??? Met Kerst mochten we twee bezoekers, in andere landen was het nog soepeler en de Corona laaide weer hoog op.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2021 om 08:47
Mijn man en ik mogen ook niet laten prikken en zijn verwezen naar de huisarts .

Machtelt ,ik denk dat ze bang zijn voor rellen en die niet kunnen beheersen .

Ik wacht op de reactie van Wilders .



Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2021 om 10:20
Hoera, mijn eerste prik gehad.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2021 om 10:35
Super, doe maar een beetje rustig aan vandaag. Geniet van het weer en een breiwerkje (zoiets) LOL
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2021 om 10:55
fijn voor je Lidwina!
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2021 om 13:14
Dan ben je toch meer gerust met een spuit ,hier zijn het weer rampen ,weer veel besmettingen ,morgen komen ze weer bijeen de café s zijn hier al meer dan een jaar gesloten ,nu pas de kappers open en zal weer terug sluiten worden er komt geen eind aan,waar is mijn spuit......😤
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2021 om 15:41
De huisband zei net dat ze binnenkort naar 57.000 entingen per dag gaan, dan schiet het tenminste een beetje op . . . 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2021 om 11:32
Ik heb nu begrepen dat als er niet meer dan 2 jaar in leeftijd tussen de partners zit, dat ze dan tegelijk een afspraak maken.
En het blijkt dat dit kan, want mijn schoonvader had de brief vorige week vrijdag en mijn schoonmoeder kreeg de brief dinsdag. Ze hoeft dus niet
eens zenuwachtig te worden, want de afspraak is pas over 2,5 week.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2021 om 12:37
Dus Ton is 5 dagen te vroeg geboren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2021 om 13:13
Wij schelen 7 jaar ,dus het had toch niet samen gekund .

Nu maar hopen dat er ook vlug geprikt kan worden bij de huisarts .

Ik snap niet dat de huisarts zijn patienten die om medische reden ook de griepprik krijgen niet uit zijn bestand kan halen en een oproep sturen ..
En waarom het per provincie gaat is me helemaal een raadsel.

Je ziet bij Ollongren ,dat al merk jezelf niets, toch besmettelijk kan zijn .Haal de bekende zwakkeren er het eerste uit ,die vragen als ze ziek worden de meeste zorg .
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2021 om 19:10
Ja, snap ik ook niet. De huisartsen hebben gewoon alle klanten in het bestand zitten.
Ze kunnen de mensen oproepen op basis van gegevens die ze toch al hebben.
En zo veel moeilijker dan een griepprik kan het toch niet zijn?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2021 om 10:24
Uit de geluiden, die ik om me heen zo hoor en met behulp van mijn agenda - heb ik toch het idee, dat het nu eindelijk sneller gaat.
Want de jaren '45 en '46 hebben deze week een oproep gehad - dat betekent steeds 2 jaar per week, als ze dat volhouden selecteren ze vanzelf steeds meer
mensen - want in latere jaren zijn meer kindjes geboren.
Maar ook hoor je dat hele oudjes nog geen prik gehad hebben en of dat dan komt omdat ze geen oproep gehad hebben of dat ze niet wisten wat ze 
er mee moesten - geen idee. Je moet tegenwoordig erg mondig zijn.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2021 om 11:37
Ik ben van 43 en mijn man van 36 .

Om gezondheidsredenen mochten we niet met de meute tegelijk geprikt worden .We moeten wachten tot de huisarts prikt .

Geen idee wanneer dat is . Dan moeten de jongeren ons maar beschermen .

Bedankt alvast
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2021 om 11:45
De babyboom was 1946 en 1947, overvolle klassen en dubbele klassen. Door de voedselschaarste waren veel vrouwen minder of niet vruchtbaar en toen er weer eten was, BOEM.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2021 om 15:33
het heel oudje waar ik kom (91) werd in het begin van de prik acties gebeld door de doktersassistente die zei dat hij 'binnenkort' een oproep kon verwachten en dat het wachten was tot ze 'het spul' in huis hadden. tot nu toe niks gehoord.

mijn ex is 72 en hoog risico (echt zeer slechte gezondheid) en heeft nog niks gehoord. nergens van Confused
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2021 om 17:10
Al was ik dan van voor de babyboom ,ik heb in een klas van 60 leerlingen gezeten .Met 3 in een bankje ,je kon niet eens goed schrijven ,dan gingen er soms een paar naar het lokaal ernaast .Als ze het nu over volle klassen hebben moet ik altijd daaraan denken .

Ik denk dat het bij ons kwam dat het centrum van Rotterdam gebombardeerd was ,en wij woonden aan de rand ,Er werden noodwoningen gezet en de kinderen gingen aan de buitenkant van de stad naar school die dus overvol zaten .
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2021 om 11:46
Goede middag ,hier schijnt de zon met veel wind,ik ga na de middag een stevige wandeling maken want groei vast in mijn zetel 😛de scholen zijn gesloten de niet esencieele winkels gesloten ...alleen op afspraak...hoe gek is dat,met vier in bubbel ,het is echt een gek België aan t worden de regering weet zelf niet meer wat te doen denk ik Weer veel besmettingen .In Engeland is iedereen gevaccineerd, misschien moeten wij ook uit de Europese unie?????
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2021 om 13:06
Je mag wel vanuitNederland door Belgie heenrijden naar Luxemburg ,maar je mag niet stoppen . Wie controleert dat ?

Ik heb gisteren opgelet bij het voetballen ,maar in de bubbel waar mo dkapjes gedragen moesten worden ,hingen de meesten om de pols .

Ik ben als de dood wat voor verspreiding dit gaat geven .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2526272829 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns