Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Corona

 Reageer Reageer Pagina  <1 56789 36>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2020 om 22:49
Gelukkig! Hopelijk voel je je snel weer beter. Die hoofdpijn lijkt me ook verschrikkelijk .. klinkt als een nog ergere variant van soort migraine. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2020 om 11:22
We begonnen te lijken op meneer Dekzwabber en mevrouw Ragebol, maar Kruidvat had de oplossing, een tondeuze met hulpstukken voor € 9,99, made in China. In de folder staan ook vergrootbrillen met lampje, maar ik heb 2 loepbrillen, waarmee ik zelfs draadjes in de machinenaald kan friemelen. en een gewone verlichte loep, die ik ook al in drievoud bezit, eentje in de tas, eentje in de keukenla en eentje bij mijn handwerkspullen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2020 om 08:34
Ik kan nog net geen staartje, maar het gaat de goede kant op . . . . 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2020 om 09:09
Als een voetballer een diadeem of haarbandje draagt, duid ik hem aan als : die met de tiara", maar die dingen werken wel, als je je haar uit je ogen wilt houden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2020 om 08:28
Onze vuilstort Circulus had het beredruk sinds de lockdown, wachtrijen met auto's van anderhalf uur. Nu hebben ze verzonnen, dat ze de wachttijd online gaan zetten, dan zien mensen wanneer het rustig is en ze kunnen komen. Ik voorzie al, dat iedereen dan met een wachttijd van 15 á 30 minuten in de auto springt, met als gevolg weer een file van anderhalf uur. Ze kunnen beter een formulier online zetten, waarop mensen kunnen aangeven dat ze willen voorrijden en dan beurtnummers en een tijd geven in een mail. Dan kan ieder die mail afdrukken en op de gegeven tijd komen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2020 om 09:03
Ja Machtelt ,we zullen nog moeten wennen aan een heleboel dingen de komende tijd .

Misschien is het ook een idee dat burgers tips kunnen geven ,want ik vind jouw idee helemaal niet slecht .
En zo zullen er wel inwoners zijn die ook op een idee komen .
Zo zitten wij ineens met het oud papier .Wij brachten dat altijd naar de sportclub ,maar er wordt niet meer gesport ,of de junioren moeten nu nog gaan beginnen .
De gemeente heeft hier wel bakken ,maar die hebben wij dus niet .

We zijn van de week maar wat bakken langs gegaan om te kijken waar nog ruimte was .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2020 om 10:31
Als je in de tuin nog ergens vreselijk niet uit te roeien onkruid hebt kun je de kranten en de kartonnen dozen daar ook over heen uitspreiden.
Dan kun je kijken wie wint, het onkruid of de krant . . . 
Ik gooi ook af en toe een doos op de composthoop, dat schijnt goed te zijn voor de hoop en ik vind er nooit wat van terug.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2020 om 10:42
Nou dames, even een update van mij. Ben vandaag naar de huisarts geweest omdat ik functie verlies heb in mijn gezicht. Ik dacht dat het een nasleep was van het Corona virus. Nu moet ik naar het ziekenhuis naar de neuroloog omdat er het vermoeden is dat ik geen corona heb gehad maar een virale infectie in de hersenen. Of ik heb een lichte beroerte gehad óf een hersenvliesontsteking. Morgen om 10 uur krijg ik meer te weten.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2020 om 11:16
Ohhh Jolanda, da's wel schrikken he?
Dus die héél erge hoofdpijn kan ook niet van corona zijn.

Sterkte, vrouw
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2020 om 12:08
Wat een akelig nieuws, we zullen voor je duimen, dat de neuroloog weet, wat er mis is, en er iets aan kan doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2020 om 14:32
Denk je van de corona af te zijn krijg je dit .

Heeft de huisarts het niet over de ziekte van Bell gehad ?

Die ontstaat door het herpes virus ,daarbij is de kans groot dat het vanzelf hersteld .

Maar goed ik ben geen dokter ,sterkte morgen .
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2020 om 15:39
Heel veel sterkte bij de neuroloog, Jondala! Pijnlijk om te beseffen dat er bij jou door alle commotie rond corona een verkeerde diagnose gesteld zou zijn.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2020 om 18:03
Dat is weer schrikken Jondala, sterkte.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2020 om 21:09
O jeeeee Jondala, heel veel sterkte en hopelijk kunnen ze het nog goed achterhalen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2020 om 08:35
O schrikken, sterkte.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2020 om 12:02
Vandaag naar t ziekenhuis geweest naar de neuroloog. Hoogstwaarschijnlijk is het een zenuw in het gezicht geraakt door een virus. Krijg nog een MRI om uit te sluiten dat het in de hersenen zit. Het is nog onduidelijk of het blijvend letsel is of dat het weer beter wordt
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2020 om 12:22
Hopen dat er geen wachtlijst is voor de MRI. Veel sterkte!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2020 om 13:28
Het klinkt allemaal nog erg onzeker voor jou, Jondala. Ook van mij sterkte gewenst. Hug 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2020 om 14:49
Pffffff.... gedoe he, Jondala.
Heb je nog restklachten?

in ieder geval: sterkte met alles.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2020 om 15:30
Wat erg,dar ze maar vlug vinden wat het is ,dan kunnen ze snel medicatie geven en hopen dat het in orde komt
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 56789 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns