Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Corona

 Reageer Reageer Pagina  <1 678910 36>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2020 om 16:58
Ik heb vandaag mijn broer begraven .

Het was onwezenlijk .Je zusje 2 stoelen bij je vandaan in de kerk , terwijl je zo'n behoefte hebt elkaar te omhelzen en te troosten .

Iedereen probeert de 1,50 meter afstand te houden ,maar het is net of een onzichtbare band je naar elkaar toe wil trekken en toch op de stoel naast haar te gaan zitten .

Op de begraafplaats is het ook vreemd , iedereen kijkt toch wel angstig om zich heen ,of de ander zich aan de 1.50 houdt .

Toch had de kleine groep ook iets intiems ,maar ik hoop nooit meer zo,n afscheid meer mee te hoeven maken .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2020 om 17:32
Gecondoleerd, Mutti, het is inderdaad erg, als je niet eens je zus kunt omhelzen. En zij jou.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2020 om 18:03
Ik heb dus last van, verdoofd gevoel aan de linkerkant van mijn gezicht. Kan mijn oog links niet goed sluiten, ik moet oppassen met drinken dat het vocht niet langs mijn kin naar beneden loopt, ik heb pijn in het oor links, ik kan niet fronsen of mijn wenkbrauw optillen links. Bij de neuroloog moest ik wat testen doen, 1 was voetje voor voetje over een denkbeeldige rechte lijn lopen. Dat lukte me niet. Ik denk toch wel dat ik daar het meest van ben geschrokken. Iets waar je normaal totaal geen moeite mee hebt dat dat ineens niet meer lukt.
Woensdag 29 april krijg ik de MRI scan en dan 6 mei telefonisch de uitslag daarvan.
Hopelijk kunnen ze niks vinden in de hersenen en is het inderdaad een virusinfectie aan de zenuw in het gezicht





Originally posted by Lao-tse Lao-tse wrote:

Pffffff.... gedoe he, Jondala.
Heb je nog restklachten?

in ieder geval: sterkte met alles.


Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2020 om 18:05
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Ik heb vandaag mijn broer begraven .

Het was onwezenlijk .Je zusje 2 stoelen bij je vandaan in de kerk , terwijl je zo'n behoefte hebt elkaar te omhelzen en te troosten .

Iedereen probeert de 1,50 meter afstand te houden ,maar het is net of een onzichtbare band je naar elkaar toe wil trekken en toch op de stoel naast haar te gaan zitten .

Op de begraafplaats is het ook vreemd , iedereen kijkt toch wel angstig om zich heen ,of de ander zich aan de 1.50 houdt .




Toch had de kleine groep ook iets intiems ,maar ik hoop nooit meer zo,n afscheid meer mee te hoeven maken .


Ach, Mutti toch. Gecondoleerd met het verlies. 🥀🥀🥀 Heel veel sterkte 😘
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2020 om 18:16
@ Mutti, van harte gecondoleerd met dit verlies.  Inderdaad, heel naar en raar om elkaar op afstand te steunen.

@Jondala: Ik hoop dus oprecht dat het een virale infectie is.
De dingen die je opsomt zijn erg pittig en geen wonder dat je schrikt om te merken dat dingen die je eerst gedachteloos kon doen opeens niet meer kunnen. Unhappy
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2020 om 18:36
Jondala , als ik het zo lees ,en ik hoop van harte dat het zo is, heeft het toch veel weg van de ziekte van Bell . Vooral dat niet kunnen sluiten van het oog en de oorpijn zijn een symptoom .

Een kennis van ons heeft dat ook gehad en is daar na een poosje toch volledig van genezen .
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2020 om 18:53
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Jondala , als ik het zo lees ,en ik hoop van harte dat het zo is, heeft het toch veel weg van de ziekte van Bell . Vooral dat niet kunnen sluiten van het oog en de oorpijn zijn een symptoom .

Een kennis van ons heeft dat ook gehad en is daar na een poosje toch volledig van genezen .

Ik heb begrepen dat je dit krijgt door het herpesvirus. Zover ik weet hebben zowel ik als manlief nog nooit een besmetting gehad van dat virus.
Nog nooit een koortslip gehad of iets anders wat herpes is.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2020 om 21:21
Wat verschrikkelijk Mutti, zo afscheid te moeten nemen. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou, je zus en overige familie en vrienden
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2020 om 21:36
mutti heel veel sterkte met dit verlies.

Jondala heel veel sterkte en hopelijk vinden ze niks geks.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2020 om 22:13
Mutti, gecondoleerd met het verlies van je broer.


Jondala, sterkte de komende tijd met het afwachten van de resultaten.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2020 om 17:02
Gecondoleerd ,hou je sterk ,ondanks alles
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2020 om 12:09
Ik vond boodschappen doen altijd leuk, ik deed het heel relaxed, vroeger. Net bij het Kruidvat deden een andere vrouw en ik een soort afstandstango, omdat ik de wol wilde bekijken en zij iets anders, lachen. Maar bij de kassarij was het niet lachen. Naast de gewone kassa was één zelfscan kassa in actie, de andere buiten werking. De rij was natuurlijk lang, ieder stond op zijn plakbandje, roept de kassiere dat er ook een zelfscan open is, komt iemand van achteraan boem boem boem tegen de drie voor haar. Die gang is niet eens anderhalve meter breed. Gelukkig stond ik buiten haar botsroute. De andere vrouwen glimlachten, ik had het op een krijsen gezet. Ik kan niks meer hebben in winkels.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2020 om 14:11
Ik kom gewoon niet meer in zulke winkels .
Bij het Kruidvat hier kan je niet eens met een kinderwagen lopen .

De supermarkt, met super brede gangpaden ,vind ik prima maar verder .Al hoewel ik van de week ,al 3x ruim om een gezellig kletsend stel heen was gelopen . Ze stonden te kletsen net daar ,waar ik ook moest zijn , toen werd ik toch ook even je weet wel . Je kunt moeilijk vanaf 1.5 m roepen wilt u even ergens anders gaan staan kleppen .

Laatst hoorde ik een man ,volgens mij ging het over een bouwmarkt , die vertelde buiten wordt er gecontroleerd , en zijn er vakken ,maar binnen is het een puinzooi .

Hier regent het, mijn man had al gezien ,dat het plakband om buiten de vakken aan te geven   losliet.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2020 om 16:20
Mutti gecondoleerd, ja dat zal heel moeilijk geweest zijn om zo afscheid te nemen.

Jondala wat een nare klachten heb je en dan die onzekerheid van wat is het.

Ik wens jullie alle 2 veel sterkte toe.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2020 om 16:45
Jondala ,gaat het een beetje ?

Worden de klachten minder ?

Sterkte morgen ,
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2020 om 17:55
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Jondala ,gaat het een beetje ?

Worden de klachten minder ?

Sterkte morgen ,


Het is heel raar allemaal. Het ene moment denk ik , het gaat beter, om vervolgens te ontdekken dat het niet zo is 😞
Ik proef nog steeds niks. Kan niet meer fluiten en zo nog wat dingen die nog niet goed gaan.
Ook ben ik nog steeds heel snel moe. Morgen krijg ik de MRI. Hopelijk kunnen ze niks vinden, anders zit het dus in de hersenen
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2020 om 09:02
Ik hoop voor je dat ze niets ernstigs vinden ,maar als ze de oorzaak vinden en er iets aan te doen is, zou ook prettig zijn .

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2020 om 09:32
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Ik kom gewoon niet meer in zulke winkels .
Bij het Kruidvat hier kan je niet eens met een kinderwagen lopen .

De supermarkt, met super brede gangpaden ,vind ik prima maar verder .Al hoewel ik van de week ,al 3x ruim om een gezellig kletsend stel heen was gelopen . Ze stonden te kletsen net daar ,waar ik ook moest zijn , toen werd ik toch ook even je weet wel . Je kunt moeilijk vanaf 1.5 m roepen wilt u even ergens anders gaan staan kleppen .

Laatst hoorde ik een man ,volgens mij ging het over een bouwmarkt , die vertelde buiten wordt er gecontroleerd , en zijn er vakken ,maar binnen is het een puinzooi .

Hier regent het, mijn man had al gezien ,dat het plakband om buiten de vakken aan te geven   losliet.


Ik wijs kletsmajoors altijd op de koffiemachine en het bankje of de zithoek. Maar misschien werken die niet op het ogenblik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2020 om 10:09
Mutti gecondoleerd met het overlijden van je broer.
Lijkt me heel zwaar om zo afscheid van een dierbare te moeten nemen.
Strekte! 
december2011

Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 April 2020 om 10:13
Jondala laten we hopen dat je een goede uitslag krijgt, en weer goed hersteld.
Wat akelig allemaal. Sterkte hoor!
december2011

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 678910 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns