Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ongeduld

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ongeduld
    Posted: 06 April 2020 om 12:54
Ik zat met smart te wachten op het nieuwe nummer van Aan de haak, en op de site zag ik het al, nummer 26, plus een amigurumi special plus een babyspecial. Ik natuurlijk meteen zeuren, maar het bleek, dat nummer 26 morgen van de drukker komt, het amiguruminummer eind april en het babynummer in juli. Ik heb vriendelijk bedankt voor het snelle antwoord.

Nu zit ik te popelen wanneer de nieuwe Marie's Poppenmode aankomt, het zomernummer. Maar ik houd me in, ik ga niet weer zeuren. Niet bij de uitgever, wel zachtjes voor mezelf.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2020 om 15:22
De Aan de Haak is binnen. u wacht ik nog op het zomernummer van Marie's Poppenmode.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2020 om 19:13
Kun je toch nog een beetje gerustgesteld de paasdagen in
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2020 om 17:23
Wij wachten nog op de verf om het plafond te schilderen. Is besteld 23 maart met levertijd van 3 dagen. Momenteel zitten wij dus in een ruimte op de beton, omdat we de parket er al hadden uitgehaald, omdat we de trap hebben laten zandstralen. Het papier was ook al van de muur en het nieuwe ligt klaar om ertegen te plakken. Parket is al geleverd vanuit Zwolle.
Maar kunnen dus niet verder. Behanglijm hadden we ook nog niet in huis maar dat is in Nederland besteld geweest en was op 5 dagen hier.
Om de economie van het eigen land te steunen (dringende oproep hier) dachten we, we bestellen de verf hier achter de hoek. Verkeerd gedacht dus. Vorige week belde ik om te vragen of de verf al verstuurd was. Antwoord was nee. En nu komt het : die moet van Nederland komen en die 'fabriek' is onderbemand. Ik had ze beter ineens in Nederland besteld dan was alles al klaar geweest.
Maar ik heb nog een beetje geduld.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2020 om 17:49
Mijn dochter zei altijd op dreigende toon: Als het lang duurt....wachten we nog even.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns