Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat staat op het menu?

 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 34>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2020 om 14:38
Mooi, dank je.
Maar soms schrijf ik iets en later bedenk ik me dat het heel anders gelezen kan worden dan dat ik bedoel.
Thumbs Up
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2020 om 12:19
Koolhydraatarme frikandel salade
Ik zal het recept hiervan in het topic recepten zetten
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2020 om 12:02
Vanavond brokkolie
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2020 om 15:15
Snijbonen ,met iets van krokante kip .


Gisteravond heb ik nog een pak erwtensoep open gemaakt ,zo koud had ik het .
Was het niet vorig jaar dat we zaten te puffen ?

Dat was het ook niet ,de regen is prima voor de natuur ,maar laat die dan maar 'nachts vallen .




Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2020 om 15:21
Verse doperwten, aardappels en schouderkarbonade
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2020 om 18:08
Plus adverteerde met "spekburgers", Ik meen houthakkersburgers, nou dat kan ik zelf. Ik heb een Tupperware hamburgerpers. Ik leg lapjes spek er in, dan een gekruide bonk gehakt, dichtvouwen en hard drukken. Lekker bij friet en sla, komkommer, tomaat, opgeleukt met stukjes gebakken brood, stukjes noot en plakjes ei. Later op de avond een bakje chocolade/raspberry ijs.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2020 om 22:17
Verder dan kleine gekruide aardappeltjes met sla en een ei ben ik niet gekomen .


Morgen worden het sperciebonen ,heb ik al schoongemaat ,er is nog sla .,tomaat en verder zie ik wel .
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2020 om 08:57
vanavond kip 

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2020 om 09:59
aardappelen uit m'n tuin, paprika uit m'n kas, snijbiet van m'n balkon, champignons en 'n vega burger uit de winkel en zon'tomaatjes uit een pot
toetje...een oliebol uit m'n vriezer Big smile
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2020 om 11:12
Oliebollen heb ik ook nog in de vriezer liggen .

Mijn dochter is op 2 augustus jarig en er moesten altijd oliebollen gegeten worden en boerenkool .



Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2020 om 13:32
hihi, we hebben soms van die gewoonten he Thumbs Up
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2020 om 13:45
Courgette, in heel dunne plakjes gesneden met de dunschiller,
tomaat, uit blik omdat ik geen verse tomaten heb,
een eetlepel ketjap en een eetlepel curryketchup
braadworstjes
in een ovenschaal, combimagnetron, met Basmati rijst uit de rijstkoker.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2020 om 14:35
Aubergine in een ovenschaal met het vruchtvlees, rul gehakt en geraspte kaas. Of ik er aardappel bij serveer hangt af van de hitte en mijn puf. Ik heb nog wat sla, komkommer en tomaat over van gisteren, dat lijkt me beter. Misschien weer met croutons en stukjes noot. Ik had gisteren geen zin om ijs helemaal uit de vriezer te halen en een deel uit te hakken en in een schaaltje te doen. Misschien vanavond?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2020 om 15:57
Ik heb laatst gevulde courgettes met geitenkaas gemaakt uit mijn moeders moestuin. Mijn moeder vond het prima dat ik haar kostbare groente gebruikte want zelf blundert ze soms in de keuken.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2020 om 17:36
Met courgette kun je veel doen. Als je een plant hebt staan die het een beetje goed doet, komen er heel veel vruchten aan. Elke dag weer, tot het koud wordt.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2020 om 11:43
ik had gisteren bonen geplukt op de tuin, die heb ik vanmorgen de vriezer ingewerkt. behalve een portie, daarmee maak ik straks sajoer boontjes met daarbij rijst, ik bak wat kroepoek voor te snoepen en de tofu staat in de marinade te wachten
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2020 om 16:54
Vandaag doe ik het echt gemakkelijk, kroketten en friet uit de airfryer en appelmoes zonder extra suiker van All Seasons. Kersen uit de diepvries toe.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2020 om 17:19
In het weekend wordt het eten door de huisband verzorgt, morgen ga ik wel weer nadenken alhoewel ik dat met dit weer moeilijk vind.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2020 om 11:08
ik maak een vegan buddhe bowl met de spullen die ik nog heb, wortel courgette, zoete aardappel, tuinboontjes, paprika en tempeh of noten
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2020 om 11:52
Vandaag eten wij kipkluifjes, oftewel drumsticks, met gekookte aardappelen en sperzieboontjes.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 23456 34>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns