Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat staat op het menu?

 Reageer Reageer Pagina  <1 1112131415 34>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2020 om 17:40
Wij eten gepaneerde kiphaasjes, bloemkool met een papje (ik met nootmuskaat) en aardappel. Ik héb ijs in de vriezer, stracciatella en advocaat. Zal ik verstandig zijn of toeslaan?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2020 om 17:45
ach als je zo 'rebels' was om het te kopen, zou ik ook maar lekker toeslaan Smile
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2020 om 09:57
Zaterdag morgen werd er om half 9 gebeld , zou de thuiszorg toch niet zijn ,waarmee we afgesproken hadden dat ze na de staaroperatie van mijn man ,3x per dag zouden komen druppelen 4 weken lang ,omdat ik zo'n last van mijn rechter duim had en nog nooit gedruppeld had ,maar die precies 5 dagen geweest zijn .Een dag voor de operatie en de ochtend voor de operatie ,die veel te vroeg was voor hun , hij moest 8 uur in het ziekenhuis zijn en waarvan ze vonden dat mijn dochter het dan maar moest doen .

Nee die ergernis laten we achter ons .

Nee het was een ontbijtje, uit dankbaarheid voor het oppassen op de hond en het hier warm eten van mijn dochter in de tijd dat mijn schoonzoon in de 3 verschillende ziekenhuizen had gelegen voor zijn hartoperatie .

Nou ontbijtje ,wat daar niet allemaal inzat .
We hebben er een lunch van gemaakt .
Toen hadden we nog zoveel over.

We waren bij ze uitgenodigd ,voor Zondag om een broodje te komen eten , omdat hij nog te zwak is om lang bezoek te hebben .
Ik heb ze toen gebeld om te bedanken ,maar gelijk voorgesteld om alles wat nog over was maar
Mee te nemen omdat het er niet lekkerder op wordt . Mijn man vond dat we dat niet konden doen ,nou ik wel..

Maar nu de clou . Er kwam een appje of we thee mee wilde brengen ,want dat hadden ze niet meer in huis . Wat was er nu aan de hand ,ze hadden een mail gekregen dat Jumbo de wekelijkse boodschappen niet kon bezorgen ,omdat er brand geweest was in het distributiecentrum .

We hebben heerlijk gegeten van de resten en nog was er over .

Nu was het eigen ,maar je zou toch mensen uitnodigen en maar weinig in huis hebben *


Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2020 om 10:28
Dus ik hoef me dus niet schuldig te voelen dat ik "over het algemeen" genoeg te eten in huis heb . . . LOL Maar gaat het ondertussen beter met hem ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2020 om 11:01
Lw, ik reken meestal op een verkoudheid of griepje van een week, dus ik heb minstens voor een week eten in huis. En ook meestal 7 kippensoepen in zak, want dat gaat er het beste in als je niets lust. Dat is ook handig als het glad is buiten, meestal duurt dat een paar dagen. Niks om je schuldig over te voelen, ik vind dat geen hamsteren. Een kar vol wc papier wel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2020 om 11:16
Vandaag hebben wij slavinken, met gekookte aardappelen en boontjes.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2020 om 11:56
Ik ook ,maar zij heeft het niet overgenomen ,maar dat zijn geen feestelijke dingen .

Of het beter met hem gaat vraag je LW ,nou eerlijk gezegd ben ik me een ongeluk geschrokken .Het is nog een schim van wat hij geweest is ,Ze
hebben een verpleegbed in de kamer staan en daar ging hij toch inliggen,omdat de makkelijke stoel niet meer lukte .

Maar wat wil je ook . Ik reken op een half jaar .Hopelijk mag hij straks aan de hartrevalidatie beginnen .

Ik ben al dankbaar dat hij thuis is en door de corona ,werkt mijn dochter voorlopig thuis met af en toe een paar uurtjes naar haar werk .




Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2020 om 12:22
ik eet bietjes vandaag, aardappelen en zeesticks
maar pas om een uur of 3; ga straks eerst mijn appeltje eten
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2020 om 13:43
Vandaag was het broccoli met een schnitzel, morgen wordt het weer de biet met speklap, omdat manlief het echt volgehouden heeft geen auto te rijden ,niet te bukken en niet te tillen en alle andere verboden dingen .Trouw zijn oogkapje heeft gedragen .

Ik neem spruiten om mezelf te belonen dat ik het volgehouden heb hem de heledag op de bank te hebben .
Hij kon ook niet lezen , want de glazen van zijn leesbril klopten niet meer en stilzitten is een straf voor hem .
Hij heeft wel de kerstkaarten al geschreven .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2020 om 19:44
Mutti, soms heb je van die perioden dat alles echt tegen zit. Je schoonzoon heeft dus echt een flinke tegenslag gehad, dat lijkt me inderdaad
erg om te zien. Dat stilzitten voor je man is tijdelijk, niet dan - dan moet je maar wat vaker spruiten eten.

Zelf aten we vandaag mie, met een hete groentehussel (cichorei & kool) en omdat ik eigenlijk erwtensoep gedacht had, was het een vleesloze dag LOL
Vooral ook omdat ik pas aan een ei bakken dacht toen het eten al op tafel stond LOL 
De huisband zei het is geweld binnen het huwelijk als ik nu nog langer wachten moet voor we gaan eten - pfrr hahaha

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2020 om 20:20
hahaha, hadtie honger ? Wink
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2020 om 13:17
mijn buurvrouw heeft een half spitskooltje voor me neergelegd, een halve zak spruiten en een halve zak snijbonen dus een van die drie zal het worden Tongue ik denk spitskool
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2020 om 14:25
het is een mini rijsttafeltje geworden met zilvervliesrijst, sajoer kool, gebakken champignons, pittige tofu, 2 mini loempia's, verschillende soorten kroepoek en casave crackers (van elke soort 3 of 4 stuks) en een goede pindasaus. eerst deed ik daar altijd nog een gebakken banaan bij maar ik ben nu al op 3 punten 'in overtreding' op mijn voedingspatroon en banaan mag ik echt alleen solitair eten dus ik geniet wat er is en vergeet de banaan
en lekker vind ik het allemaal!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 09:05
Bij een rijsttafel, vooral een scherpe, eet ik een banaan naturel, de smaak past er goed bij, ook als hij niet gebakken is. Ongebakken pinda's zijn er ook lekker bij. Zo, of stukgeslagen als strooisel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 10:52
Vandaag een varkenshaas met iets (nog onbekend) en voor morgen alvast linzen weken zodat ik morgen roti kan maken . . . 
met kerrie aardappelen, waarschijnlijk andijvie met kaas en kip.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 12:40
spruiten, aardappel en een burger met een hussel van paprika, appel en pompoen (?)
de spruiten was weinig voor mij Smile
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2020 om 14:37
Het waren tuinbonen met een kaasburger en kruimige aardappelen .
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2020 om 12:59
Vandaag wordt het een tomatensoepje met balletjes en voor de verandering een koude salade met daarbij brood of iets anders.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2020 om 16:15
Kant-en-klare hutspot van de denkbeeldige bio-boer Gijs van de Plus, en een saucijsje. Makkelijk en lekker. De saucijs is al gaar, ik had er 6 aangebraden en daarna gegaard in de airfryer. Dat doe ik met alle vleessoorten, die bij mij te bruin of zwart dreigen te worden. Jus eten we toch niet. Het vet valt op een stuk alufolie, zodat we later kunnen zien welk vet we niet naar binnen hebben gekregen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2020 om 18:00
Bloemkool, komkommer en draadjesvlees .

Voor morgen staan er peentjes en vis en de rest van het draadjesvlees .
We trekken wel stokjes ,voor wie de vis en voor wie het vlees is .

Ik heb gisteren de diepvriesladen schoongemaakt ,dus ik ik weet weer wat er nog precies is .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1112131415 34>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns