Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat staat op het menu?

 Reageer Reageer Pagina  <1 1718192021 34>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2021 om 15:39
In januari is het elk jaar raak, we moeten trainen, afvallen, opruimen, administratie ordenen en schoonmaken. De artikelen daarvoor staan elk nieuw jaar in alle folders. Maar we hebben de laatste maanden al zo schoongemaakt en opgeruimd. En omdat er bij ons nieuwe schuine ramen in de hobbykamers worden geplaatst a.s. vrijdag, hebben wij nog eens extra opgeruimd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2021 om 16:10
Druppelschema gemaakt .

Mijn man eet straks bami met Fu yong hai of hoe dat eten mag ,Ik houd het de hele dag al bij droge crackers .En ik zit een ontzettspannend boek te lezen op de tablet .Moet over 4 dagen uit zijn . Ik weet niet of je tegenwoordig kan verlengen op de tablet .

Sterkte met de ramen Machtelt ,ik hoop dat het droog blijft ,
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2021 om 08:59
Dat zal de ramenzetter ook wel hopen.

Heb je het boek via de bibliotheek geleend? Papieren boeken worden automatisch verlengd. Ik heb er nog één liggen, die ik moet uit lezen, de rest ligt al klaar om terug te brengen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2021 om 10:02
Ja via de bieb ,maar anders wordt het nooit verlengd via de tablet , ik zie het wel .

Ik heb ook nog een papieren liggen .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2021 om 11:24
ik heb spruitjes geplukt, die eet ik vandaag met een gekookt aardappeltje en een zeewierburger
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2021 om 12:24
Ik heb de pan met jus laten vallen .Ik weet niet hoe het kwam ,maar het is een zooitje .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2021 om 12:34
mutti, gauw de aardappelen, groenten en vlees erbovenop gooien.

Dan kunt ge de zegswijze (hing jaren in mijn keuken) : 'ge kunt hier van de vloer eten, er ligt genoeg' gebruiken
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2021 om 12:38
Originally posted by bep bep wrote:

mutti, gauw de aardappelen, groenten en vlees erbovenop gooien.

Dan kunt ge de zegswijze (hing jaren in mijn keuken) : 'ge kunt hier van de vloer eten, er ligt genoeg' gebruiken


Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2021 om 13:36
Bep LOL
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2021 om 16:10
Het is aardig opgeruimd ,de plaat van het fornuis zat onder ,de pitten doen het weer ,stinken alleen een beetje als je ze aansteekt .

Bep bij ons was het ,je kunt hier niet van de vloer eten ,maar daar hebben we borden voor .

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2021 om 11:08
Oei vette bende, soms gebeurt dat. Je was misschien heel even weg en je handen houden dan niet goed meer vast. 
Het is mijn beurt om te koken, maar ik heb eigenlijk geen idee. Er ligt nog wel een pompoen in de gang, ik zal eens kijken of die nog goed is.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2021 om 14:39
ik had hard gewerkt op de tuin, thuis gedoucht modder kleren in de wasmachine en een berg chinese kool gewokt en een blok tofu klaargemaakt. samen met wat gerastpte kokos een zeer voedzame en heerlijk maaltijd
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2021 om 15:53
Wat ik van de tofu van vroeger weet is dat ik er niets aan vond, heb jij goede tips ?
Zelf eet ik vandaag scholfilet, pittige kool (met een reeds gesneden kool uit de vriezer, van die keer dat alle kolen tegelijk barstten)
en omdat ik voor appelbeignets gemengd bloem, maismeel, bakpoeder heb staan - ga ik daar wafels mee bakken voor erbij.
Er zullen hier (hier thuis bedoel ik) vast weer wenkbrauwen gefronst worden (op een leuke manier)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2021 om 16:31
Vandaag was het snijbonen uit de diepvries ,met cordon bleu ,ik een halve mijn man een hele .

Morgen wordt het boerenkool waar de vorst overheen gegaan is en de 2e worst uit een kerst pakket .
Ik wil niet ondankbaar zijn over de kerst pakketten ,weet niet wanneer ze ingepakt zijn,maar het meeste is weggeven ,of vlug eten vanwege de houdbaarheidsdatum .Des temeer mensen profiteren ervan
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2021 om 17:50
mijn zus had een vriend, die deed dat na zijn 70ste ofzo, kerstpakketten inpakken. die begonnen in september, naar ik meen.
ik vraag me dan meteen af hoeveel zullen de mensen die bij de voedselbank een pakket mogen afhalen weggeven, weggooien? ik merk dat ik de laatste jaren steeds meer anti voedselbank begin te worden Wacko
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2021 om 18:14
Als ik in aanmerking zou komen ,zou ik het goed nakijken en het liever weggeven aan iemand die net niet in aanmerking komt .

Ik weet ook wel dat je met langhoudbare artikelen niet zo nauw hoeft te kijken ,maar in de winkel let ik toch ook goed op

Mijn man lag jaren geleden in het zienhuis en kreeg van die pakjes voeding en zelfs die waren over de datum ,waarschijnlijk niet goed opgelet met aanvullen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2021 om 11:59
Ik ben vooral heel voorzichtig met verse dingen. Van dingen uit blik en andere houdbare dingen negeer ik meestal de houdbaarheidsdatum.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2021 om 16:36
Er zat ook een blikje in ,waarop ik geen houdbaarheids datum op kon ontdekken
Wel de waarschuwing " niet meer gebruiken als het deksel bol staat "

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2021 om 16:50
dat is ook duidelijk. voor potjes geldt dat ook, dat het niet meer te gebruiken is als het deksel 'bol' staat. dan hor je ook de bekende 'klik' niet meer bij het openen.

ik at spelt pasta met een romige champignonsaus
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2021 om 15:15
ik ben een husseltje aan het maken van 5 verschillende groenten, daarbij bak ik tofu
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1718192021 34>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns