Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat staat op het menu?

 Reageer Reageer Pagina  <1 1819202122 34>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2021 om 15:42
Gekookte aardappelen met zelfgemaakte rode kool en gehaktballen.
Vandaag ook een brood gebakken. Had geen zin in wachten bij de bakker. Was veel te druk.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2021 om 17:52
Broccoli ,aardappelen en veldsla







Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2021 om 10:12
Ik ben nog aan het denken, ik wil iets maken waar melk in gaat.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2021 om 11:38
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik ben nog aan het denken, ik wil iets maken waar melk in gaat.

Maak een koe.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2021 om 13:58
Vandaag hebben wij andijvie stamppot met gehaktballen; lekker!
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2021 om 14:10
gekruide rijst in kokosmelk, wokgroenten en tofu
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2021 om 15:44
stampppot boerenkool met (vega) worst en zon'tomaatjes
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2021 om 10:40
Ik weet alleen schnitzel, ik heb heel lief met de ogen naar de huisband geknipperd en hij is bereid ze vanavond te bakken.
Eergisteren in de tuin zag ik allemaal kleine zielige rode kooltjes, dus ik denk dat ik die slachtoffer als groente samen met 1 zielige van 
oudjaar overgeschoten goudreinet.
Piepers ? Of misschien wel pommes duchesse, want ik heb een donkerbruin vermoeden dat er nog een zak in de vriezer ligt.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2021 om 11:09
Nou je het zegt ,bij mij ook nog denk ik .

Maar mijn man heeft al aardappelen geschild ,misschien iets voor morgen .

Ik heb net de laatste 4 oliebollen aan de vogeltjes gegeven .
Het wordt een koude dag morgen zeggen ze ,kunnen ze eens wat anders eten .
Verder wordenhet worteltjes met peultjes en vissticks
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2021 om 14:22
gebakken aardappel met rode ui, knolselderij met een beetje room en paprikapoeder en een kaas schnitzel
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2021 om 14:59
Ook hier blijven de duchesses liggen tot morgen, iets als samen met de vis de oven in. De rode kool staat al op, het was hoogste tijd dat die
van het land kwam - ze stonden er niet zo best meer bij. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2021 om 16:07
Stamppot van Gijs, de fantasie-bio-boer van Plus, boerenkool, met verse worst, die ik even aanbak en dan in de airfryer laat zakken. Spekjes bakken, klaar. Voor toe koffie met versgebakken cake. Het recept stond achter in het boekje Kerstmis in de kleine bakkerij, de laatste van een serie. Vorige keer werd het een lavacake, dit keer gaf ik hem 20 minuten extra en er blubberde niks meer in het midden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2021 om 19:44
ik had nog een super rijpe banaan liggen dus nu wafels aan het bakken met die banaan als zoetje en stukjes appel met kaneel voor 'n extra smaakje Tongue van spelt bloem want de volkoren meel is op evenals de centen Big smile

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 09:59
volkoren pasta met een saus van pastinaak en pesto

ik had er graag nog een salade bij gewild maar ga niet 'zomaar even' naar de winkel
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 10:05
Ik denk Broccoli , komkommer slavink en piepers

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 10:27
muizen? Wink
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2021 om 10:28
Ik denk nog steeds aan pommes duchesse, straks ga ik naar de markt een visje vangen, meer fruit halen  en een grote voorraad noten inslaan.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2021 om 14:38
een lekkere hussel van 'restjes'

ik zit lekker de kleien, op de radio prachtige muziek, mijn warme borstrok aan en een beetje verwarming en dan dit eten.....de kers op de taart!!
echt super hoe rijk we zijn!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2021 om 17:54
Groentesoep, saucujzenbroodjes, loempia's en amandel/griesmeelpudding toe, wie wil pakt maar fruit voor de pitamientjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2021 om 18:03
Het waren tuinbonen ,kipsticks, salade ,aardappelen

Fruit staat er altijd om te pakken .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1819202122 34>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns