Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat staat op het menu?

 Reageer Reageer Pagina  <1 2526272829 34>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2021 om 09:52
vandaag maak ik pizza
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2021 om 10:20
Snijbonen, aardappelen ,gehaktbal of kip/kaas schnitsel .

Mijn man mag kiezen .,mij maakt het niet uit .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2021 om 14:32
gebakken aardappelen, broccoli en 'n burger.

wat zijn we toch rijk met elke dag goed te eten!
reden tot dankbaarheid Smile
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2021 om 14:25
warme witlofsalade Thumbs Up
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2021 om 15:15
Hoe maak je dat ?

Morgen of overmorgen wordt het weer biet niet mijn keus en ik dacht voor mij witlof , maar witlof salade is misschien weer eens wat anders
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2021 om 10:34
Vanmiddag gaat de romertopf in de oven met varkensschouder, pompoen (uit de vriezer) en chutney (uit de weck) - beetje opruimen in dit seizoen.

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2021 om 13:59
voor mij wat bami, sajoer kool en gebakken ei
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2021 om 16:04
Vandaag eten wij een worstenbroodje met sla achteraf.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2021 om 17:19
Snijbonen, piepers en hamburgers, vla toe.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2021 om 19:47
vanmiddag maakte ik bieten, gekookte aardappelen en een braadworstje
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2021 om 14:23
ik had een lasagne gemaakt van broccoli, een bergje tomaten, natuurlijk lasagnebladen en een saus van kwark,ei en kaas. het was al een paar jaar geleden omdat ik toen hoorde dat honden geen broccoli mogen en als dat prutske van mij kaas in de oven ruikt komt ze me elke vijf minuten vragen of het nog niet klaar is LOL
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2021 om 15:24
Het waren peentjes,wat de temperatuur betreft had het betreft had het beter hutspot kunnen zijn .

Woensdag heb ik heerlijk in de tuin bij mijn dochter gezeten en nu heb ik weer een trui aan .
Een kennisje kwam gisteren een bosje bloemen brengen toen hadden we het er ook over .Het kwam er op neer dat je wel 3x per dag iets anders aan kon trekken Ik zet net de verwarming iets hoger .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2021 om 17:07
ik heb ook de verwarming een beetje aan, wat redelijk uitzonderlijk is voor mij maar ik heb het de hele dag al een beetje koud en dan voel ik me zo armoedig!
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2021 om 12:29
gisteren nam ik raapsteeltjes mee van de tuin, daar kook ik straks een stamppotje van met champignons erbij en/of nog een andere groente en een braadworst denk ik. ik heb er trek in Smile
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2021 om 10:30
Ik heb biefstuk gekregen, ik denk maar marineren en misschien zelfs aan plakjes snijden - ik heb het niet zo op dat "dat hoort zo rood van binnen vlees"
En dan verzin ik verder wel wat, ik denk rijst.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2021 om 11:20
Aardappelen ,bloemkool ,verse worst voor mijn man ,ik verdraag dat gekruide vlees niet zo erg .

En voor de extra vitaminen komkommer .
Ik ga aan de slag ,want wij eten 's middags warm .
Soms denk ik wel eens het is hier net een bejaardenhuis.Om 12.30 iedereen aan tafel
Ach dat zijn van die dingen die zo gegroeid zijn .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2021 om 11:32
men zegt dat 'smiddags warm eten gezonder is. het klinkt logisch omdat je dan nog energie moet leveren. als je in de avond eet ben je eigenlijk al klaar met werken. net alsof je gaat tanken na een lange autorit ipv ervoor.

ik eet ook 'smiddags warm maar iets later in de middag.
vanmiddag eet ik bieten met zeesticks
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2021 om 11:49
Ik denk dat mensen, helemaal boeren en arbeiders, vroeger veel energie nodig hadden overdag. Een stevig ontbijt en tussendoortje, 's middags een warme maaltijd en 's avonds brood. IK heb vroeger wel tussen de middag gekookt, want dan had ik 's avonds tijd om de kinderen in bad te doen en later met huiswerk te helpen.

Overigens heb ik net bij thuiskomst van het boodschappen doen een pan groentesoep opgezet. Straks gaat de kookwekker.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2021 om 11:58
Ik denk dat ik er ook maar eens een half uurtje later van ga maken .
Je bent nu toch wat later en langzamer 'morgens en ik heb totaal geen zin om 'middags nog huishoudelijke klussen te doen ,dus daar wil ik klaar mee zijn ,maar dat moet met beleid gebeuren
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2021 om 12:25
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik heb biefstuk gekregen, ik denk maar marineren en misschien zelfs aan plakjes snijden - ik heb het niet zo op dat "dat hoort zo rood van binnen vlees"
En dan verzin ik verder wel wat, ik denk rijst.


Ik sneed biefstuk altijd aan reepjes en dan roerbakte ik het. Maar ik eet wel rosbief en dat is toch ook aardig rood.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2526272829 34>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns