Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat staat op het menu?

 Reageer Reageer Pagina  <1 2728293031 34>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2021 om 16:26
Snijbonen en een tartaartje, ik heb de aardappelen gegaard in de magnetron, straks snijd ik ze in partjes, die gekwast worden met olijfolie, dan gaan ze in de airfryer. Zo worden ze lekker goudbruin zonder dat ik ze hoef te keren of erop hoef te letten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2021 om 18:23
ik had vanmiddag veel te lekkere pasta en nu wat stukjes brood met pindakaas en een stukje met vegan 'filet amirican' plus een bekertje raapsteeltjessoep
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2021 om 18:47
Couscoussalade. :) Vindt iedereen hier heerlijk.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2021 om 15:47
Ik heb speklap en daar moet nog wat bij, ik denk asperges (zo even een maaltje uit de tuin halen)
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2021 om 16:20
ik at 'n half bolletje volkoren mie, een doosje champignons en een struikje paksoi. lekker gekruid was het veels te lekker weer Embarrassed
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2021 om 17:20
Het was spinazie ,komkommer ,spinazie ,tartaar en aardappelen .

En niet vergeten mijn extra voeding toetje vanavond nog te eten .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2021 om 11:27
nu zit ik met een bak fruit; kiwi, meloen en appel. vanmiddag wil ik rode kool eten, je weet wel met appel en ui enzo, aardappeltje erbij en een burger...ik blijf het lekker vinden Tongue
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2021 om 17:25
Gekookte aardappelen, een maiskolf, twee grote wortelen aan stukjes en een met ontbijtspek omwikkelde hamburger uit de airfryer. Het toetje hebben we vanmiddag al in de tuin gegeten, peer uit blik op sap met slagroom.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2021 om 18:23
broodjes hagelslag
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2021 om 11:05
Vandaag gekookte aardappelen met gemengde groente en curryworst
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2021 om 15:35
Veel sla, restje van gister met rijst of quinoa
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2021 om 15:40
Peentjes ,aardappelen , vlees uit de diepvries waarvan ik de naam niet meer kon lezen .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2021 om 15:28
gisteren twee bieten in mijn kasje geoogst. vandaag geniet ik van een 'hussel' met oa het loof van die bieten, morgen zal ik de bieten zelf eten. heel braaf met een gekookte aardappel en zeesticks.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2021 om 18:06
Aardappel, tomaat, courgette uit de oven.
Lekkerbekje, is al gebakken, hoef ik alleen maar op te warmen.
Daarbij een saus van knoflook, broccoli en roomkaas.
Glas melk erbij en bakje yoghurt toe.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2021 om 09:36
gisteren heb ik een bergje sugar snaps geplukt op de tuin, ik doe ze straks even blancheren.
dan maak ik van de helft een maaltijdsalade met boursin, aardappel blokjes en vegan shoarma.

de andere helft zal ik morgen wokken met wat champignons en tauge, gekruide bruine rijst in kokosmelk erbij
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2021 om 10:00
Nog niet aangedacht , zal wel soep met een broodje worden .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2021 om 13:21
Als lunch goulashsoep van Unox en een miniciabatta met kaas, cervelaatworst, plak ananas en weer kaas. Met chocomel puur en een bakje ontpitte kersen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2021 om 13:57
het plan is ietwat bijgesteld, ik heb nu de heerlijke maaltijdsalade, gemaakt met een derde van de peultjes, het andere deel gaf ik aan mijn buren.
gedeelde vreugd is dubbele vreugd Smile
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2021 om 15:57
We hebben doperwten en kapucijners geplukt

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2021 om 18:02
Sperziebonen, aardappelpartjes uit de airfryer na een voorgaring in de magnetron, en gehaktballetjes, die al klaar waren, opgewarmd in een koekenpan, gewikkeld in een reep ontbijtspek. Straks ga ik kersen ontpitten voor bij de wedstrijd van Oranje. Tegen wie ze spelen, boeit me niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2728293031 34>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns