Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat staat op het menu?

 Reageer Reageer Pagina  <1 31323334>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2021 om 20:03
Nee ,ik zal nog even kijken , hij was onder de honderd .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2021 om 20:11
Inventum   GF 350 en nog wat( kan ik niet lezen )normale prijs 119 nu 67.95
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2021 om 22:54
ohja, maar die is niet als beste getest, dat is die phillips die ernaast staat en die kost 219

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2021 om 10:39
Beetje sparen en aanbiedingen zijn er toch steeds weer opnieuw. Zelf koop ik ook vaak 2ekans bij koel blauw, ik zie er staan vanaf 140 euro.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2021 om 11:10
Niet als beste ,maar wel als goede koop .

Hij wzs echt t/m 8 Augustus 67,95 .
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2021 om 09:56
Vandaag eten wij krieltjes, kombino's (een soort grote visstick met spinazie erin) en worteltjes/erwtjes
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2021 om 15:48
van mijn ex had ik een bak shoarma'vlees' gehad, dat eet ik vandaag met een courgette en een halve door champignons.
mmm lekker
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2021 om 15:51
Er staat een maaltijdsalade Caesar in de koelkast en die mag niet oud worden. Een makkelijke kookbeurt dus.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2021 om 17:21
Mijn man restje bami van zondag en ik heb voldoende aan een kop dieet soep . Is er in 3 smaken ,tenminste dat staat erop ,maar ik proef er geen verschil in .
Ook makkelijk dus .

Morgen zien we wel weer
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2021 om 14:23
een mix van veel bonen en champignons met wat volkoren mie, twee gebakken eieren en op smaak gebracht met en beetje gado gado saus
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2021 om 21:19
Spinazie in de wok, zilvervliesrijst en vega kaassschnitzels. De lolbroeken van NUON hadden de gasdruk zó laag staan, dat de hoogste stand van de gaspitten nu de laagste was. Op de één of andere manier is toch alles gaar geworden. Later was het gas weer wel op volle sterkte.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2021 om 23:01
@Magtelt, het zou ook kunnen dat er op dat moment héél véél mensen aan het koken op gas waren. dan is de druk ook merkelijk lager

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2021 om 07:57
Dat kan, maar heel veel buurtgenoten zijn op vakantie. En de gemeente probeert heel Apeldoorn van het gas af te krijgen voor 2050. Nou, dan doen mijn kiezen geen zeer meer, denk ik. Ik had dit nooit eerder gehad en ik ben al 48 jaar huisvrouw, dus ook kokkin.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2021 om 08:54
Zijn ze ergens in de buurt aan het graven . ?

Gasbuis is zo geraakt . Vroeger kreeg je dan bericht , maar tegenwoordig
Denken ze ,ze merken het wel .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2021 om 16:05
Dat kan. Na een half uur was het gas weer op volle kracht, maar toen hadden we het niet meer nodig. Vandaag is het hier broeierig, ik heb alweer een Caesar maaltijdsalade, voor één persoon, maar wij delen. Ik heb wel extra komkommer, tomaten en eieren en ik zal wat spekjes bakken. Noten hebben we altijd in huis, en ik kan een boterhammetje roosteren in de airfryer en in stukjes breken als extra croutons. Bij elkaar evenveel werk als een echte maaltijd koken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2021 om 14:49
gebakken aardappels, wortelen van mijn tuin, peterselie van 't balkon, een spinazie/kaasding van dirk en custard vla gezoet met een banaan
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2021 om 16:42
Eigengemaakte soep met een saucijzenbroodje
wie nog trek heeft pakt nog maar wat wat fruit uit de tuin ,of een toetje of kwark uit de koelkast .

Ik ben helemaal rozig van het buitenzitten .

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2021 om 20:24
ja het was een heerlijke dag buiten. wij hebben tussen de middag een flink stuk gelopen.

welk fruit heb je in je tuin?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2021 om 20:46
Japanse bessen hrtrn ze grloog ik ,maat het zijn net frambozen en de doornloze bramen beginnen ook al te kleuren .
De staan er al vanaf 1980 en geven nog steedd vruchten

Beide moet je iedere dag langslopen ,want de vogels zijn er ook dol op .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2021 om 22:17
ohja, japanse bessen hebben een buurvrouw en een buurman op de tuin. van mijn buurman kan ik nooit wat proeven maar mijn buurvrouw heeft ze nu ook en langs haar hek staan, daar heb ik mogen proeven. het lijkt een kruising tussen een framboos en een braam....lekker!

goh die braam, geeft al 40 jaar vruchten!! enig idee hoe oud ze kunnen worden?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 31323334>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns