Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat staat op het menu?

 Reageer Reageer Pagina  <1 1617181920 34>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2020 om 10:51
Doe je dat dan door beslag ?

Zelf ben ik al druk geweest en de oliebollen in spé zijn hopelijk aan het rijzen, ik heb deze keer desem gebruikt en ik ben bang en opgewonden
tegelijk Big smile 
Straks maak ik dan beslag voor de beignets, ik denk 2 verschillende - want ik moet altijd een keer nieuw beslag nabrengen.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2020 om 18:23
en Iew, is het wat lekkers geworden??

ik heb net vega kikkerewten 'tonijn'salade gemaakt en verder eet ik deze dagen (te)veel oliebaksel, goed tegen de stress

Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2020 om 20:34
Ik heb appelflappen gemaakt dit jaar, ook lekker.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2021 om 13:30
en, waren ze lekker Chrissie?

voor mij is het nu tijd om te gaan koken; lekker! warme witlofsalade
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2021 om 14:38
We hebben stoofpeertjes gegeten , overgebleven karbonade en bal gehakt en aardappel kroketjes die ook nog overgebleven waren .

Ik denk dat er straks na een wandeling nogwel oliebol liefhebbers langskomen . Dat moet dan maar voor onderwerg ,want 3 binnen mag niet .

Dat houden we nog maar even vol .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2021 om 19:19
Spinazie uit de wok, aardappelen gekookt, omelet met spek. Toe een half tiramisuutje en een half limoncellootje met slagroom en een paar opgerolde wafeltjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2021 om 19:44
Morgen zuurkool met ananas , worst van de oranje muts ,uit mijn kerst pakket .niet mijn favoriet , maar weggooien is ook zonde .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2021 om 15:35
Ik denk dat ik de oliebollen met desem lekkerder vind, dan die met gist - ze waren net uit het vet overheerlijk en nu een paar dagen 
later ook zo nog erg lekker Big smile
Op het laatste moment heb ik nog een blik met ananasringen opgeduikeld, dus hadden we niet alleen appel, maar ook ananasbeignets.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2021 om 15:55
Ik heb ook nog oliebollen over ,even oppiepen en ze zijn nog best lekker .
Alle anderen liflafjes zijn ook op, dus we kunnen weer aan de gewone hollandse pot .


De weegschaal gaf 35 kilo aan ,daar zal wel wat aanmankeren ,morgen eens kijken .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2021 om 16:40
Groentesoep als voorafje, patat met kroket en appelmoes als hoofdmaaltijd, ijs toe, als er nog ruimte is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2021 om 16:43
ik had al de dag dat ik bakte eea de vriezer ingewerkt. van wat ik op een bordje apart had gehouden, heb ik vandaag de laatste opgesnoept.
en lekker rode kool gegeten met aardappelpuree en een 'juicy steak' of zoiets; smaakte prima Thumbs Up
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2021 om 16:56
@ Mutti, zijn de pillen soms leeg? dan kun je ook zo'n rare dingen tegenkomen. Onlangs stond ik op mijn weegschaal, en die gaf 250 kilo aan, ik ging er af en dan terug erop en....toen was het opeens maar 20 kilo. Dus mezelf dan maar aangekleed, naar de winkel en nieuwe pillen gaan halen. toen was het 85 kilo. 
 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2021 om 17:20
Nee ik heb nog een ouderwtse geen digitale ,dus daar ligt het niet aan.

Misschien is hij nu echt te oud ,of het komt omdat hij op vloerbedekking stond ,meestal weeg ik in de badkamer op de stenen vloer .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2021 om 20:03
Ik had nooit een weegschaal tot anderhalf jaar geleden en dat ding is eng nauwkeurig, tijdens 2e kerstdag riep ik hard "morgen niet op de weegschaal".
Maar daar hou ik me dan toch niet aan en het valt tot nu toe mee, na de feestdagen komt het meestal weer goed.
Wij hadden spruitjes, tartaar en gekookte piepers.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2021 om 08:49
Ik heb nu een digitale en Ton heeft er zelfs één die vet, vocht en dat soort dingen apart aangeeft, gespaard bij de keurslager. Maar die met een wieltje vond ik handiger, die kon je een beetje aanpassen, als je bang was dat er een kilo bij was. Overigens was er niets bij na een maand snoepen. Ik heb alsmaar trappen gelopen, voor elk wissewasje en plasje. 10 bollen wol nodig? Dat is 5 x lopen op 2 trappen! Ik was streng voor mezelf. Vroeger spaarde ik dingen die naar boven of beneden moesten in een mand, maar de laatste 9 maanden was dat verboden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2021 om 09:04
https://www.msn.com/nl-nl/lifestyle/other/oliebollen-over-je-kunt-er-nog-allerlei-lekkers-van-maken/ar-BB1coEz2?ocid=msedgdhp


Deze zag ik net bij het nieuws op internet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2021 om 10:32
Ik heb er nu 1 bij de koffie - lekker hoor
Aan de pannen te zien (de inhoud en wat er in verdwijnt) eten we vandaag snert
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2021 om 13:23
Ik las net de nieuwe Boodschappen (van Deka en Plus) en zag dat ze bij havermoutpannekoekjes havermelk gebruiken, dan krijg je een echte haversmaak, waarvan je kunt hinniken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2021 om 14:06
Ja ik heb er ook nog zo een met een smokkel wieltje .

Ik heb ooit zo'n digitale gehad ,maar daar was de batterij altijd leeg van .Dus de oude maar weer opgezocht

Hij gaf vanmorgen weer 54 kilo aan ,dus ik weet niet wat hem mankeerde .
Overigens had de Deka die digitale in de aanbieding ,zag ik in de folder.
De dietiste is daar tevreden mee .

Ik ben niet zo' snoeper , en met twee personen is het ook anders dan met het hele gezin ,dan gaat er ongemerkt meer naar binnen .

AH had traininsspullen in de aanbieding .Loopband,Crosstrainer,Hometrainer,Roeitrainer en een Spinningfiets .

Nu de sportscholen dicht zijn is dat zeker een hint .

Eerst allemaal dikmakers ,met kerst en oud en nieuw aan de man brengen en vervolgens dit .

Ik neem de trap wel een keertje extra of ga een straatje om . Een Crosstrainer heb ik nog staan ,maar die slijt meer van het schoonmaken .


Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2021 om 15:32
ik had weer zo'n heerlijke hussel gemaakt en oke, ik woon niet in de Dapperstraat maar daarom kan ik nog wel 'domweg gelukkig' zijn Smile
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1617181920 34>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns