Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

raar:

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: raar:
    Posted: 26 April 2020 om 23:19
Sinds enkele dagen heb ik ook een laptop gekregen, dus nu ben ik ook mobiel. 
Maar ik heb een (klein/groot zoek maar uit) probleem. Ik was mijn wachtwoord vergeten, dus ik heb hier een nieuw wachtwoord gemaakt, (mijn vaste computer) en om dat te controleren heb ik mij afgemeld, en nadien terug aangemeld door alles in de vakjes te schrijven wat nodig is. En..ge ziet, ik ben terug binnen.
Laat nu het probleem zijn dat ik deze namiddag op mijn laptop geprobeerd heb om in te loggen, maar dat mislukte steeds, al heb ik alles net zoals hier ingevuld. 
Nu is mijn vraag, kun je hier maar op één computer inloggen? Of wat is er misgelopen bij mij? 
Is er iemand die mij raad kan geven a.u b. Danku

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2020 om 23:45
Je kan op twee apparaten inloggen.
Ik kan dat op mijn lappie én op mijn tablet.
Dus waar het fout gaat?

Op beide hetzelfde WW.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2020 om 08:20
Je kunt op meer plekken inloggen, ik blijf ook ingelogd en heb de computer toestemming gegeven het wachtwoord voor hier te onthouden.
Waar ik wel eens een probleem mee heb, is dat je bij het inloggen 1 van die vinkjes moet aanvinken of juist uitvinken, iets over dat je iets snapt.
Als je dat doet, kun je ook inloggen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2020 om 08:41
Meestal moet je iets over de voorwaarden aanklikken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2020 om 08:47
IK zal het straks nog eens proberen, met zowel aanvinken als niet aanvinken (accepteren of niet accepteren) en dan zullen we wel zien wat er gebeurd. 
Ik vind het ook raar dat het bij mij niet lukt. 
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2020 om 10:57
Eerst dat onderste vakje op nee, kon niet inloggen
Dan dat onderste vakje op ja geklikt, en toen... BINNEN zoals je kan lezen. Een computer is toch een raar ding eh
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2020 om 10:52
De hobbydoos wil blijkbaar dat je ergens "bewust" over nadenkt en iedere keer denk ik hooguit iets als oja dat ene vinkje moet andersom.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2020 om 23:46
Het rare is....ik heb het de vorige keren OOK zo gedaan, en telkenmale kreeg ik een foutmelding. Maar toen ik op mijn vaste computer mezelf uitlogde en daarna terug inlogde, en dan eninge tijd nadien op mijn leptop, dan lukte het me wel. 
Enfin, we gaan daar niet over wakkerliggen, we zijn binnen en dat is toch het voornaamste, eh?
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns