Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Goeie mopjes

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2020 om 10:36
hahaha, 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2020 om 11:05
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2020 om 15:54
Hier nog een hemelpoort mop
Een huisgezin komt aan de hemelpoort en vragen om binnen te mogen. 
Sint-Pieter zegt dat ze, nadat hij in zijn boek gekeken heeft, mogen doorgaan.  Dan gaan ze de lange gang door en zien daar twee engelen staan, één met een naald en één zit aan een naaimachine. De vrouw vraagt waarom die engelen daar staan. 
Sint Pieter zegt dat ze voor elke zondige gedachte één speldenprik krijgen.
De vrouw en de man krijgen elk vier prikken. De dochter mag zo doorgaan, en de engel die aan het naaimachine zit, die neemt de zoon beet en steekt die onder het naaimachine.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2020 om 09:38
ROFL die is goed
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2020 om 00:23
Marieke (zes jaar) vraagt:"Papa, wat is dat tussen mama haar benen"?
Vader:"Dat, marieke, is het paradijs".
Marieke:"Papa, wat is dat tussen jou benen"?
Vader:"Dat is de sleutel van het paradijs".
Marieke:"Papa, dan zul je toch een nieuw slot moeten steken, want als jij weg bent, dan opent de buurman met zijn rezervesleutel het paradijs".
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2020 om 07:23
Haha 👍
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2020 om 23:52
Klein jantje komt op het hoogtepunt van de bevalling van zijn moeder, de slaapkamer binnen. 
Hij ziet nog net dat de verloskundige het kindje vastneemt en omhoog houdt, dan een tik op de poep geeft zodat het babytje gaat huilen. 
Zegt Jantje:"Groot gelijk meneer doktoor, hij had er maar niet moeten inkruipen".

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2020 om 09:45
Twee bacillen houden een feestje in een zieke. Ze horen de dokter zeggen, dat er nu penicilline aan te pas moet komen. Zegt de ene: "Hoor je dat? Penicilline. Ik weet niet wat jij van plan bent, maar ik neem de drol van 3 uur".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juni 2020 om 08:30
Prins Bernhard komt aan bij Paleis Soestdijk. "Dag, marechaussee!""Dag Hoogheid". "Het is Koninklijke Hoogheid!!!" "Het is ook Koninklijke marechaussee!"
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2020 om 11:02
Nu een raadseltje
1 : 2 = 2 (één gedeeld door twee is gelijk aan twee)
Dus wat verdubbel je als je het deelt door twee? 
En om het nog erger te maken
1 : 3 = 3 (één gedeeld door drie is gelijk aan drie) 

Ik weet de oplossing, Jullie ook??

Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2020 om 10:57
Een andere 'hemelpoort'mop
Een echtpaar komt jammerlijk om in een verkeersongeval. 
Samen komen ze aan de hemelpoort en kloppen op de deur.
Sint Pieter doet open en laat ze in de hall binnen. Dan zegt sint Pieter:"Jullie worden allebei nageplozen en onderzocht op fouten in leven wat jullie gehad hebben". 
Na onderzoek zegt sint Pieter:"Jullie hebben allebei wel eens gelogen, dus daar worden jullie voor gestraft. Namelijk per leugen krijgen jullie één speldenprik. 
Ga hier maar binnen. (Er waren twee deuren; mannen - vrouwen) 
Ze gaan beide een deur binnen, en na twee minuten komt de vrouw terug buiten, maar haar man is nergens te bespeuren. Een engel die komt mevrouw halen, maar zegt niks. 
De vrouw denkt dat haar man al in de hemel is, maar zij is verwonderd als ze haar man nergens ziet. 
Dan vraagt ze waar haar man is. Een andere engel die zegt daarop:"Het spijt me mevrouw, maar uw man is naar het naaiatelier gebracht, ze hebben hem onder het naaimachine gestoken, en het zal nog wel een dag of vier duren eer ze daar klaar zijn.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2020 om 15:22
Er zit een vrouw in een roeibootje een boek te lezen .In het bootje ligt ook visgerei .
De jachtopziener roeit naar het bootje toe en vraagt aan de vrouw of ze een visakte heeft
De vrouw antwoordt ",ik vis niet ,ik lees een boek " ,waarop de opziener antwoordt ,maar u heeft er wel het gerei voor ,dus u krijgt een bon .

De vrouw antwoordt als u dat doet ,geef ik u aan voor aanranding ,waarop de opziener antwoordt " ik heb u niet aangerand " Nee zegt de vrouw " maar u heeft er wel het gerei voor " .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2020 om 16:56
HAAHAHAHAHA
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2020 om 14:34
De oplossing om mensen op afstand te houden


Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2020 om 15:31
Ja dat is de oplossing 🤣
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2020 om 00:11
Anno 1835
Een boer heeft net een nieuwe 'knecht' in dienst genomen. Om te zien of die wel slim is, stuurt hij die naar het naburig dorp en geeft hem een beursje met muntstukken mee, om daar tien ezels moet gaan kopen.
Als de koop gesloten is, neemt de knecht de tien ezels mee naar huis (hij woont inmiddels OOK op de boerderij).
Na een hele poos wordt de knecht dan toch moe van het vele lopen. Komt daar een man aan en die zegt:"Wat is er knecht"? (aan de outfit zag die man dat dat een boerenknecht was) 
Zegt de knecht:"Ach heer, ik kom van het volgende dorp en ben nu terug naar huis. Ik heb ik het dorp achter mij deze tien ezels gekocht en ben nu moe". 
Zegt de heer:"Wel knecht, waarom ga je niet op zo'n ezel zitten? Dan kun je uitrusten en het gaat nog wat sneller ook".
De knecht denkt bij zichzelf, verdorie die man heeft gelijk. Meteen gaat hij dan op de rug van zo'n ezel zitten. 
Na een uurtje later, begint die knecht de ezels te tellen. 
één, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, acht, negen,??
Dan kijkt hij in de rondte maar ziet heinde en verre geen enkele ezel. dus hij begint zich zorgen te maken. 
Na nog een uur komt die dan eindelijk thuis. 
De boer staat hem al op te wachten en kijkt boos (zoals altijd) want de knecht was véél te laat terug. 
Zegt de knecht:"Boer, het spijt me, maar ik ben een ezel kwijt. ik zie die nergens".
Zegt de boer:"WAT zeg je? Heb je maar NEGEN ezels bij? Awel, ik zie er ELF. 
En de boer begint te tellen:
één, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, acht, negen, waar je opzit, dat is tien en gijzelf zijt OOK een ezel. dus ELF ezels
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2020 om 10:47
Nou heeft de boer antwoord :-)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2020 om 11:34
Een raadsel van facebook: Hans is 66, zijn vriendin is 23. Hoeveel geld heeft Hans?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2020 om 12:04
Heel veel denk ik .

De kans is groot dat zij hem overleeft en dan is het geld voor haar .

Wij hadden vroeger een klant en die kwam ieder keer ook met een oude man aanzetten ,dan maakten wij er zo'n grapje over en toen was de wet ook nog anders
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2020 om 12:33
Mijn vriendin had een dementerende vader, die thuishulp kreeg. Op een dag kreeg ze een telefoontje "Met mevrouw...". "Die is al jaren dood", zei mijn vriendin. "Nee hoor, ik ben springlevend". Blijkbaar had haar vader coaching gehad voor de burgerlijke stand van de nieuwe schoonmoeder, de ex-thuishulp. Afijn, de vrouw bleek gokverslaafd en toen vader stierf, waren alle kostbaarheden weg. En nieuw moedertje had de polis opgezegd en vond dat de drie dochters de begrafenis moesten betalen. Zij had daar wel allerlei eisen over. De dochters hebben betaald, maar ook alles geregeld, stiefmoeke werd slechts geduld.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns