|
Reageer ![]() |
Autheur | |
pinguin ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 April 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 10 |
![]() Posted: 27 April 2008 om 14:23 |
ben op zoek naar het telpatroon van het psv embleem van nu,wil het graag borduren voor een vriendin,heb zelf een cd om patroon uit te printen maar dat is niet goed te lezen ook niet als we het uitvergroten,wie kan mij helpen aan het patroon of een idee
![]() |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
![]() |
opdeze pagina kun je wat vinden http://groups.msn.com/breipatronen/voetbal.msnw hopelijk heb je wat aan
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
pinguin ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 April 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 10 |
![]() |
hoi wanda bedankt voor die site,er is nu iemand die het patroon voor me wil uitwerken als borduurpatroon en mocht dat niet lukken dan laat ik pc aan staan als ik het ga borduren en dan komen we er ook wel uit.zag ook dat er daar een feyenoord patroon stond dus ja eigenlijk twee vliegen in een klap kan ook een trui gaan breien voor mijn zoon,hoe dan ook heb wat aan die link gehad heel erg bedankgroetjes jet alias pinguin |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |