Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

rainbow katoen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: rainbow katoen
    Posted: 27 Juni 2020 om 21:02
ik ben de Lotus moon deken aan het haken van rainbow katoen8/4
omdat ik een ander materiaal gebruik dan in het patroon moest ik een beetje gokken hoeveel ik nodig zou hebben. ik had naar mijn idee ruim ingekocht maar nu ik een aantal delen af heb, blijkt het toch te weinig te zijn.
eventueel kan ik er voor kiezen nog twee anders gekleurde 'lotussen' te maken maar liever probeer ik eerst het katoen er nog bij te vinden. De leverancier heeft het niet meer. Behalve dan de 60 (donkerrood)en de 3 (creme) is opnieuw besteld maar de klantenservice wist niet of het hetzelfde verfbad is.
het gaat om de volgende kleuren;'

oudroze, lot: 128, color: 69
lichtroze, lot:108, color 93
donkerrood, lot: 108, color: 60
lichtblauw, lot: 108, color: 27
middenblauw, lot: 108, color: 29
donkerblauw, lot: 108, color: 30
creme, lot: 108, color: 3
beige, lot:128,color: 6

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2020 om 16:49
Daarnet zag ik dat ze weer wat van de kleuren op voorraad hebben; mteen besteld. En er een berichtje bijgedaan dat ik ze alleen wil als ook het verfbadnummer hetzelfde is.
En nu maar duimen......
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2020 om 10:57
Originally posted by carolina2 carolina2 wrote:

Daarnet zag ik dat ze weer wat van de kleuren op voorraad hebben; mteen besteld. En er een berichtje bijgedaan dat ik ze alleen wil als ook het verfbadnummer hetzelfde is.
En nu maar duimen......




Verfbad kan natuurlijk een probleem worden als het garen een tijdje niet te bestellen was en zeker als jij het een hele tijd geleden hebt besteld. Ik probeer altijd meer te bestellen en vooraf na te vragen of het mogelijk is om dit dan te retourneren en mijn geld weer terug te krijgen. Maar in ieder geval succes!
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juli 2020 om 13:07
Dat doe ik anders ook Dilianne, meer bestellen, maar nu gebruik ik een heel ander materiaal dan in het patroon vermeld, dus ik moest gokken. En toen ben ik meteen als een speer gaan haken maar toch te langzaam in verhouding tot het garenverkoop.

ik heb nu bericht gehad dat het garen waarschijnlijk van een ander verfbad is dus ik heb de bestelling afgezegd.
nu haak i kgewoon rustig door en ga, zodra dit garen begint op te raken, naar het buurdorp om er daar mooi matchende katoen bij te kopen. Wordt het toch een echte 'carolina'deken Wink
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2020 om 10:45
Heel goed bezig dan maar een leuke andere bijpassende kleur gebruiken. Wordt vast en zeker ook mooi!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns