Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Eindelijk

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2020 om 10:28
Schitterende trekker en wat een mooi vest, zelfs de armen hebben gaatjes. Wat voor kleur is het, meer bruin of meer groen ? 
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2020 om 23:19
Schitterend 👍
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2020 om 23:09
Heb ik de rust gevonden om iets te plaatsen. Door dat Corona gebeuren ben ik helemaal van slag. Er is niemand ziek geweest in mijn omgeving, maar toch!
Naast wat kleine dingetjes heb ik een vest gebreid. Het garen kocht ik in januari in de opruiming. ik wilde iets met gaatjes. Via FB een patroon gevonden. Model Penny uit het herfst-winter 2019/2020 boek van Phildar. Ik breide met Oro van Lanagrossa op pen 3,5.

Ook was er weer een achterneefje met een tractordeken wens.
Het patroon gemaakt met hulp van StitchFiddle. Gehaakt met met halve stokjes en haaknaald 5.
Garen: Special DK van Stylecraft. Ik krijg de deken met de beste wil van de wereld niet recht op de foto. Als ik de foto bijknip staat de tractor scheef. Het moet dus maar zo.

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns