Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nieuwe namiddagoppas voor broer.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nieuwe namiddagoppas voor broer.
    Posted: 04 Augustus 2020 om 00:28
Gisteren (maandag 03 08 2020) is er een nieuwe namiddagoppas, op maandag, voor broer gekomen. (is van thuisdienst) 
Zij en broer hebben veel gepraat, en zij vroeg aan mij of ik soms een artiest of kunstenaar was. (tja langere haren) en zij vond dat die langere haren mij goed stonden. (is een pluspunt voor mij). 
Zij vond het heel knap dat ik overweg kon met naaiwerk, en ook vanalles kan maken in hout. 
Ik HOOP dat zij mag blijven komen, vooral in de winter. Dan kan ze zien welke kleding ik nog gemaakt heb. 
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2020 om 08:06
Fijn dat je een goede klik hebt met die nieuwe hulp. Hopelijk denkt broer er ook zo over en hebben jullie goede hulp gevonden.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2020 om 10:19
Ik ben er zeker van dat deze hulp beter is, wat zeg ik? die IS VEEL beter. de vorige die kwam, en ging zitten, broer moest telkens zeggen wat ze moest doen. 
Deze die vraagt ZELF wat ze nog kan doen. (en dat is toch de bedoeling). Ze gaat nu veel lezen over M.S. heeft ze gezegd. Dus...
Maar ja, ze kon maar tot 14.45 uur blijven, want daarna moest ze naar de vergadering. Volgende maandag dan kan ze de volledige tijd uitdoen. (heb ik het ook een stuk gemakkelijker).

Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2020 om 11:11
Wat fijn dat je een nieuwe oppas hebt gevonden voor je broer. Goede hulp vinden valt niet altijd mee.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2020 om 21:28
super met zo'n geweldige oppas. Bij ons waar ik werk in de thuiszorg doen we dit ook en heet dit mantelzorg. Heb zelf ook een adres waar ik 1 keer per week kom. Ze verheugd zich er elke week op als ik weer kom.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2020 om 00:13
In België is er ook mantelzorg, maar dat is dan enkel door (naaste) familieleden (ik dus)
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2020 om 21:07
Originally posted by francis3 francis3 wrote:

In België is er ook mantelzorg, maar dat is dan enkel door (naaste) familieleden (ik dus)
Die is hier ook. Maar sommige mensen hebben niemand of die kunnen het niet aan om de hele dag erbij te zijn omdat ze zelf ook ziek zijn of werken. Vandaar dit nu ook is. Meestal zijn dit Dementerende mensen die graag nog zelfstandig willen wonen en dan meer hulp kunnen krijgen op deze manier.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2020 om 22:58
Mijn motto is, eender wie, als er maar hulp geboden wordt aan diegenen die hulp nodig hebben. Dus...

Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2020 om 21:22
Originally posted by francis3 francis3 wrote:

Mijn motto is, eender wie, als er maar hulp geboden wordt aan diegenen die hulp nodig hebben. Dus...

zo is dat. en een goede klik is ook belangrijk.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.407 seconden.
Lang Yarns