Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Veel thuis

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Veel thuis
    Posted: 05 Augustus 2020 om 16:09
Een voordeel van de zelfgekozen quarantaine is dat ik alle Harry Potter films weer eens kon kijken. En Ton keek met een half oog mee. Hij vond dat ik al die losse films maar aan de kant moest schuiven en bestelde een box met blue ray's met allerlei extra's. Ik heb ook nog een paar André Rieu concerten, die ik kan kijken en een aantal Alan Rickman films. Ik ben een fan van hem, heerlijke schurken en gekken speelde hij altijd. Als ik alles nog eens gezien heb, wil ik het Pathé kanaal wel hebben. Als de KPN het oranje draadje, dat uit de voortuin groeit heeft aangesloten. Dan hebben we glasvezelkabel.

Zijn er meer mensen met favoriete films? Of series boeken?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2020 om 18:49
Wel favoriete schrijvers. Arthur Japin. Zijn manier van vertellen zorgt er bij mij voor dat het voelt alsof ik naar een film heb gekeken in plaats van een boek te lezen.
Zo ben ik nu De overgave aan het herlezen. Prachtig en indrukwekkend verwoord stuk geschiedenis
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns