Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Max

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Max
    Posted: 09 Augustus 2020 om 17:19
Misschien dat ik op dit forum de enige ben, maar ik heb met volle teugen genoten van de Formule1 vanmiddag op Silverstone. Hoera voor Max ! 🏎
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2020 om 09:06
Wij volgen snooker, nu we de voetbalzander opgezegd hebben. Mijn favoriet is Judd Trump.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2020 om 11:53
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Misschien dat ik op dit forum de enige ben, maar ik heb met volle teugen genoten van de Formule1 vanmiddag op Silverstone. Hoera voor Max ! 🏎

Jij bent niet de enige! Ik heb weliswaar het laatste half uur gezien maar wat was hij goed (hij is tenslotte Limburger en dat ben ik ook )
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2020 om 10:29
Ik ben meer een fietsfan, dus . . . het is dun gezaaid dit jaar. En ik weet ookniet of ik kan genieten van een tour als b.v. de mensen langs de 
kant zich niet gedragen. Dat werd de laatste jaren toch al steeds erger. Misschien kick ik wel gewoon af.

Maar dan bedenk ik me, al die mooie beelden vanaf boven, die je er gratis bij krijgt . . . zo heerlijk
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2020 om 12:20
Ik ben geen wielrenfan LW, maar wat je zegt van die mooie beelden herken ik.
Mijn man houdt van veel sporten en ook wielrennen, ik kijk mee voor de mooie omgeving.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2020 om 12:58
Sport wordt op mijn TV alleen vertoond als er visite is die dat wil zien. En dan nog heb ik dat niet van harte aan staan. Waarom schreeuwen mensen altijd als er gesport wordt?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2020 om 11:15
Judd Trump ligt er uit, dus we hoeven geen snooker meer te kijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2020 om 12:33
Originally posted by Cocos Cocos wrote:

Sport wordt op mijn TV alleen vertoond als er visite is die dat wil zien. En dan nog heb ik dat niet van harte aan staan. Waarom schreeuwen mensen altijd als er gesport wordt?



Waarom mensen dan schreeuwen? uit enthousiasme, om aan te moedigen, van plezier, van geluk etc. etc.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2020 om 12:34
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Judd Trump ligt er uit, dus we hoeven geen snooker meer te kijken.


Jammer Magtelt, volgende keer hopelijk meer succes
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns