Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nog even geduld

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nog even geduld
    Posted: 16 Augustus 2020 om 23:11
Als alles meezit, en de leverancier (en ook de bandagist en de fabrikant) hun beloften nakomen, dan komt er begin volgende maand een nieuwe elektriche rolstoel voor broer. 
Voor hem met kinbesturing, en achteraan een bediening voor de begeleider (ik in 9/10 van de gevallen) als broer zelf nietmeer kan (te vermoeid). 
Eigenlijk had hij die al verleden jaar, zo rond maart moeten hebben. MAAR...de regering heeft (nét iets te vroeg) die wet veranderd. 
Een binnen-buiten rolstoel (zoals die van broer) die wordt pas na vijf jaar vervangen in plaats van na vier jaar. 
Was die wet pas in mei in voege gegaan, dan had hij die rolstoel verleden jaar al. 
Ik ben benieuwd wanneer die gaat toekomen. 

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2020 om 10:35
Dat is een positief bericht,daar zal hij een beetje mee opknappen en niet zo vermoeid zijn ,al de beetjes helpen hem.
Ik zal mee 👍 dat het meezit
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2020 om 13:44
ik duim ook dat het opschiet voor je broer
er bestaan zulke technisch prachtige hulpmiddelen maar de regels zijn doorgaans wat lastig
hoewel het hier een geval betreft van de 'goede' die onder de 'kwade' moeten lijden want er zijn talloze mensen die onder invloed van hun niet te remmen hebberigheid een scootmobiel oid hebben waar ze niet mee kunnen en/of durven rijden maar die ze toch willen behouden.
zo betalen gemeenten flink voor een hoop spul wat nooit gebruikt wordt en moeten anderen wachten terwijl ze echt aan vervanging toe zijn.
wat mij betreft mogen ze er een km-teller opzetten en als blijkt dat het ding niet gebruikt wordt, terug halen Ermm

de monteur hier zei laatst dat hij nergens zo vaak komt als bij mij, en dat komt omdat ik zo veel fiets
en later heb ik hem opgebiecht dat ik onderweg naar ehbo les een stuk over een bouwterrein fietste Embarrassed
tja en daar lagen allemaal metaalsplinters die samen maakten dat ik een paar keer achtereen een lekker band had LOL
maaaaaaar toen ik me dat bewust werd, heb ik het niet meer gedaan
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2020 om 18:32
buiten frist het lekker op nu, in huis is 't nog warm maar ik heb er geen 'last' van.

merk wel al een paar dagen dat ik ongelooflijk moe ben. heb een paar keer per dag sterke behoefte aan 'n slapie en geef daar, sinds vandaag ook maar aan toe.
De warmte op zich maakt al loom, uit m'n ritme zijn is ook altijd vermoeiend, met eten uit m'n ritme zijn ook....
nu ben ik weer een eetdagboekje gaan bijhouden op http://voedingscentrum.nl 
dan kan i in de gaten houden of ik wel genoeg van alle voedingstoffen binnen krijg
ben overigens ook meteen gestopt met suikers (snoeo, koek, toetjes, enz) want van suiker wordt je ook erg moe is mijn ervaring
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2020 om 18:38
aha, ik zie net dat mijn berichtje, bedoeld voor  'hittestress'in het verkeerde topic is terechtgekomen....sorry Embarrassed
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2020 om 18:39
Mijn man wilde minder koolhydraten eten, maar het koekje bij de koffie miste hij. Ik heb hem aangeraden om koekjes in kleine stukken te snijden, zo eet hij nog niet eens één koekje per dag, maar hij krijgt wel de smaak van koek bij elke kop koffie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2020 om 14:02
De stoel is geleverd op 08 september. Het is weer oefenen (en veel geduld hebben)

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 September 2020 om 16:15
gefeliciteerd met de nieuwe stoel, eindelijk Thumbs Up
ik hoop dat het wennen meevalt en dat hij en jij er veel plezier van zullen beleven Smile

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2020 om 11:20
Ja en dat de zusters weer zullen zeggen "komt u toch maar even mee" wij kunnen niets met dien stoel Wink
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2020 om 17:57
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ja en dat de zusters weer zullen zeggen "komt u toch maar even mee" wij kunnen niets met dien stoel Wink
= ??

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2020 om 10:59
Dat vertelde je eerder, dat je soms niet mee mocht - maar dan toch omdat jij met de stoel overweg kunt - ik vind dat humor.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2020 om 14:13
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Dat vertelde je eerder, dat je soms niet mee mocht - maar dan toch omdat jij met de stoel overweg kunt - ik vind dat humor.
ah ja, nu herinner ik het me. Maar nu rijd de persoonlijke assistent van  broer met hem als hij in de voormiddag in de kliniek moet zijn, (bv een sondewissel) of zo.
Als broer in de namiddag daar moet zijn, dan rijd ik er mee. (Telkenmale komt dan de rolmobiel ons halen en terugbrengen.
  
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns