Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Borduurpakket gezocht kaarten maken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Anja65 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anja65 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Borduurpakket gezocht kaarten maken
    Posted: 22 Augustus 2020 om 16:15

Hallo ik ben nieuw hier en misschien zit ik wel op een heel verkeerd forum. Maar ik probeer het toch.
Ik ben op zoek naar borduurpakketten voor het maken van kaarten. Randen borduren 3d vellen erbij of uitdrukvellen zeg maar een kant en klaar pakket. 

Nu ken ik Stitch and Do maar vind dat nogal ingewikkeld.

Een aantal jaren geleden heb ik pakketten gekocht van Janneke Brinkman borduren op papier en van Erica Fortgens idem.

Kan deze nergens meer vinden. 

Hopelijk weten jullie waar ik het zoeken moet.

Groeten van Anja
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2020 om 17:39
Google?
google
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2020 om 18:37
Je kunt zoeken op de site van Hobbygigant. Dat is een winkel voor veel soorten hobby's. Ik zag borduurkaarten met kinder motiefjes, zoals Pieter Konijn en voor kerstkaarten. Je kunt ze mailen of bellen met speciale wensen. Of anders contact zoeken met Janneke Brinkman.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2020 om 12:31
Misschien via Google?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2020 om 13:07
Ik ben niet tevreden over google, zoals het nu functioneert. Je krijgt allemaal online winkels en als je daar dan in zoekt, blijken ze het niet te hebben. Alleen krijgen ze bij vragen over boekjes, bladen of andere handwerkspullen voorrang in de lijst. Zoek je iets specifieks, dan krijg je aldoor nul op het rekest. Nee, wij hebben dat niet, maar we doen net alsof, zodat je nu op onze site bent gekomen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2020 om 11:05
Ik sla de advertentie hits meestal over, als je goed kijkt staat er "Ad" voor die resultaten - die skippen en verderop kijken

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2020 om 12:09
Ja op bladzij 13 of zo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2020 om 12:10
Die kaarten zijn vast al elders gevonden, ze is hier 3 minuten geweest.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2020 om 11:45
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Die kaarten zijn vast al elders gevonden, ze is hier 3 minuten geweest.

Tja weer zo iemand die als ze niet snel antwoord krijgt het maar opgeeft?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2020 om 16:21
Net of we met zijn 8000den tegelijk online zitten te wachten op vragen van buiten het forum.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns