Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

omkeerpop Roodkapje(breien)

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
edithAlkmaar View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 10 September 2020
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer edithAlkmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: omkeerpop Roodkapje(breien)
    Posted: 10 September 2020 om 13:41
ben op zoek naar het breipatroon van de omkeerpop Roodkapje. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2020 om 17:58
Hier is een topic over geweest in 2009. Alle mensen, die toen zo'n patroon hadden of gekregen hebben, zijn allang weg bij het forum. Er staat wel dat we meer dan 8000 leden hebben, maar in werkelijkheid zijn er misschien 30 leden actief.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2020 om 17:16
Laat er nu toch nog een forumlid zijn die het patroon heeft. Wink
Als je even laat weten waar het naar toe gestuurd moet, kan je het van mij krijgen.
december2011

Back to Top
edithAlkmaar View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 10 September 2020
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer edithAlkmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2020 om 17:24
Oh wat fijn!!!
 Ik zit met een zak met al affe stukjes van een overleden vriendin en ik wil de pop afmaken voor haar kleindochter. Ben er dus heel blij mee!!!

Alvast ontzettend bedankt voor de moeite.
Heb mijn e-mailadres verstuurd in een e-mail alleen aan jou.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2020 om 10:24
Als je het patroon hebt gekregen, kun je je emailadres verwijderen met de functie Post Options rechtsboven je bericht. En dan "Wijzig bericht". Anders zoekt over 11 jaar iemand Roodkapje en mailt jou.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
eva View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: IJsselmuiden
Status: Offline
Points: 46
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer eva Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2020 om 19:27
Hoi Edith.
Heb je het patroon van de omkeer pop gekregen ?

Of heb je er nog belang bij ?
Ik heb het en kan het je toezenden.
Ik hoor graag van u.
Mvg
Back to Top
jenni View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 10 Januari 2022
Locatie: schiedam
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jenni Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2022 om 12:23
is er op dit moment nog iemand die nederlands brei patroon heeft van een omkeer pop mogen verschillende zijn 
Back to Top
jenni View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 10 Januari 2022
Locatie: schiedam
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jenni Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2022 om 12:24
als je nog lid bent zou je mij een patroon van de omkeer pop kunnen sturen 
f.gennissen@gmail.com
bijvoorbaat dank 
Back to Top
eva View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: IJsselmuiden
Status: Offline
Points: 46
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer eva Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2022 om 18:18
Ja tuurlijk wil ik dat.
Je hebt mail ontvangen als het goed is.
Veel plezier met het maken.
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.
Mvg
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2022 om 16:07
Als je in een topic hier je emailadres zet, is het voor de hele wereld te zien. Staat het in je profiel, dan is het alleen te zien voor ingelogde hobbydozen. En dat zijn er heel wat, als je de home page wilt geloven. In werkelijkheid zijn er nog maar weinig actieve leden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Froggycis View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Juli 2023
Locatie: Nw Schoonebeek
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Froggycis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2023 om 10:33
Als het mag, zou ik ook het patroon van de omkeerpop Roodkapje mogen ontvangen? Ik wil het ook wel betalen hoor. Cisca.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2023 om 08:53
En wat zei ik hierboven? Zet je je emailadres hier, dan kan de hele wereld het lezen.

Wie het patroon nog heeft en hier actief is, kan per PM om je emailadres vragen, dat is hetzelfde als een privégesprek.

Eva is hier sinds 10 januari 2022 niet meer geweest. Stramiens laatste bezoek was 1 juli 2021.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns