Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe garens

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwe garens
    Posted: 11 September 2020 om 19:07
In de Wibra folder van volgende week staan nieuwe garens, althans ze hebben nieuwe namen als Carmen en Sara. Met minder looplengte dan Saskia. Ook Zeeman heeft garen in de folder, iets van katoen met acryl. Zeeman heeft ook een site met creaties van Zeeman garens en ander knutselspul, en Zeeman spullen voor de liefhebber, alleen online te bestellen, zoals sokken, huispak of mondkapje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2020 om 19:39
Dank voor de tip Thumbs Up als ik op dat dingetje 'bekijk al onze wol' klik, doet ie het niet, bij jou wel?

ik zag dat Wibra ook nog steeds fluffy verkoopt....
toen ik voor de voedselbank breide was dat spul er net. ik zat eens achter een mevrouw in de kerk, die had een mooi vest aan daarvan met een gehaakte rand eronder
ik dacht, ik heb een uur de tijd om dat goed te bestuderen en na de kerk kan ik het opzetten voor een meisje  LOL

ik was altijd fan van Wibra maar er is er hier geen

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2020 om 09:56
Bij mij werkte die klik wel. Ik gebruik Fluffy, vooral de roze, om poppenponcho's te breien. Twee lapjes in rechte ribbels en die aan elkaar naaien. Meestal maak ik aan één kant knoopsgaten, voor het geval de poncho niet over het poppenhoofd wil. Je ziet geen ribbels of naden, alleen een fluffy poncho. Het werkt ook goed als randje. Soms maak ik laarsjes met fluffy en soms een randje aan schoenen en laarsjes. Mutsen hetzelfde.

Wij hebben nog twee Wibra's op buurtwinkelcentra. Die in het stadscentrum is verdwenen. Daar ging ik altijd met de bus naar toe. Maar nu zet ik parkeer- en reiskosten af tegen portokosten, als ik iets graag wil hebben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns