Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  123 29>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: goede morgen
    Posted: 20 September 2020 om 11:20
goede morgen,

meteen bij het ontwaken had ik ontzettend zin om een taart te bakken, wol te spinnen en vla te koken
eenmaal opgestaan besloot ik dat ik eerst moest stofzuigen, afwassen, dweilen en de voliere schoonmaken, zodra ik zou terug zijn van onze ochtendwandeling.
na het ontbijt wandelde ik met Jan (mijn hondje) heerlijk te genieten van de ochtend zon en stilte.....

toen aan de overkant geritsel, krakende takken en Boem
hij trilde nog wat na met de vleugels en trok wat met de pootjes
en toen werd het nog stiller dan voorheen en lag daar op straat een leeg duivenlijfje....

ik zei goh....

eenmaal weer thuis zette ik de stoel op het balkon en het spinnewiel
'goh' zei ik nogmaals en begon het meel af te wegen voor taart

maak er een mooie dag van Heart
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2020 om 11:00
Wat een bezigge bij ,ik heb smorgens ook plannen maar daar komt altijd iets tussen ,toch probeer ik er een mooie dag van te maken en te genieten
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2020 om 12:57
Ik heb dat ook, plannen maken en ze uitstellen. Je zou denken dat ik nu tijd genoeg heb, ik ga bijna nergens heen, behalve naar supermarkten. Ik zag vanmorgen onderweg naar Plus een dode duif liggen langs de berm van het fietspad. Ik dacht meteen aan Toon Hermans als goochelaar op auditie: Meinheer, de toif is toot, heeft te lang in het houten kistje gelegen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2020 om 11:04
Als ik zoveel plannen heb, lukt er helemaal niets. Dus ik probeer mijn programma nooit te vol te stouwen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2020 om 12:29
Ik maak een lijstje van werkzaamheden,. maar ik ben wel eigen baas.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2020 om 15:19
Mijn dochter heeft van de week de dierenambulance gebeld .

Er liep een zwaan op de middenberm van een provincialeweg , Er was al een mevrouw bezig ervoor te zorgen dat hij de rijweg niet opging .

Waarom doen die beesten zo dom .Gras en water genoeg en dan zoeken ze zo'n stukje uit .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2020 om 19:29
die beesten Mutti, leven zoals hun voorouders dat al eeuwen deden
wij mensen zijn degene die dom doen. bij ons moet alles sneller, machtiger, groter, harder
en je weet het, hardlopers zijn doodlopers
daar hebben zwanen nog nooit van gehoord Smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2020 om 09:15
Padden en egels hebben ook geen idee hoe druk de mensenwereld is geworden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2020 om 13:40
Misschien is die zwaan een jong dat door z'n ouders uit het gebied is gejaagd. Ik heb weleens ergens gelezen dat dieren soms in de moeilijkheden komen als ze een eigen territorium zoeken. Met wolven heb je dat ook, die zijn niet overal welkom maar op de Veluwe is nu een roedel (pappa+mamma+puppies).

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2020 om 14:08
Ik heb niet gelezen dat er daar een ongeluk gebeurd is ,het zal wel goed gekomen zijn .

De dierenambulance zou de politie waarschuwen en vragen of er rijbanen afgesloten konden worden .

Voor de zwaan is het erg ,maar als hij op de rijbaan komt en er auto's gaan remmen, kon het wel eens een kop staart botsing gaan worden en dat is nog minder leuk .

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2020 om 14:51
ik reed eens op de Haarlemmerweg vlakbij Halfweg toen daar een koppel meerkoeten opdook. De man stond zo dicht aan de rijbaan dat hij bij elke passerende auto keihard rond tolde door de rijwind. Ik ben afgeslagen, Halfweg in en heb daar de politie gebeld met de vraag voor een dierenambulance maar eerst iemand die die dieren zou beschermen.
'daar ga ik geen auto voor sturen' zei de dienstdoende agent.
dat begrijp ik, antwoordde ik rustig, daarom heb ik zojuist besloten daar nog eens langs te rijden en bij die vogels vol op mijn rem te gaan staan. als u dan dierenambulance stuurt......
we komen al, klonk het met een diepe zucht waar staan ze precies?

later die dag vertelde ik het aan mijn dochter
'en zo ken ik mijn moeder', reageerde ze LOL
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2020 om 10:29
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2020 om 11:15

je moet dat [   IMG] en [ /IMG] meekopieĆ«ren
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2020 om 11:18
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2020 om 11:28
Is thee ook goed ?
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2020 om 11:49
bij mij wel, ik ben een theedrinker Smile
hoewel ik de dag begin met een paar glazen lauwwarm water

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2020 om 11:49
dankjewel Lao-tse
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2020 om 12:05
Je kan wel zeggen je moet niet remmen maar het gaat vanzelf ,mijn dochter had al d'r alarmlichten aangezet .
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2020 om 12:08
Ik begin met koffie.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2020 om 14:14
wie heeft dan gezegd 'je moet niet remmen' Mutti?

ik denk dat jouw dochter en ik, in ieder geval wat zwanen betreft, dikke vriendinnen kunnen zijn Smile
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns