Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 29>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2020 om 12:08
goede morgen,

Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2020 om 12:14
Mijn kat heeft dat met alles wat ik eet. Geef ik hem een stukje kip van mijn eten, dan is dat helemaal top. Maar geef ik hem dezelfde kip in zijn voerbakje dan vind hij dat niks.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2020 om 12:30

Wij gebruikten kaas ook veel als trainingsmiddel bij geleide honden .We hadden altijd een tube smeerkaas bij ons
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2020 om 12:37
Geleidehonden zijn superhonden. Smile
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2020 om 13:29
Ja en het is dankbaar werk om ze op te voeden .


Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2020 om 14:46
Wat voor rassen heb je opgevoed?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2020 om 16:26
Labrador , Golden Retriever ,Witte Herder en Kruisingen van Labrador Retriever .

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2020 om 17:44
Originally posted by Cocos Cocos wrote:

Mijn kat heeft dat met alles wat ik eet. Geef ik hem een stukje kip van mijn eten, dan is dat helemaal top. Maar geef ik hem dezelfde kip in zijn voerbakje dan vind hij dat niks.


Vandaag stond een vreemde kat onder de vogelvoederpaal te kauwen, waarschijnlijk een stukje vetbol. Als je dat in zijn bakje zou doen, keek hij je nooit meer aan, maar gejat is lekker.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2020 om 17:57
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Labrador , Golden Retriever ,Witte Herder en Kruisingen van Labrador Retriever .


Leuk hoor. Ik ben dol op puppy's.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2020 om 18:40
hallo
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2020 om 10:11
goeiemorgen Big smile


Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2020 om 11:42
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2020 om 14:17
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Vandaag stond een vreemde kat onder de vogelvoederpaal te kauwen, waarschijnlijk een stukje vetbol. Als je dat in zijn bakje zou doen, keek hij je nooit meer aan, maar gejat is lekker.

Ik trof ooit een kat aan in het kippenhok, die kippenvoer korrels aan het eten was. Dat is niet goed voor een kat, maar kennelijk had hij honger. Ik gaf hem kattenbrokken en water. Hij bleef slapen bij de kippen, het was een zwerver zonder huis. Langzamerhand is hij bij de buurman in gaan wonen. We hebben hem mee naar de dierenarts genomen, die vertelde dat hij een hart afwijking had. Sommige mensen zetten hun dieren op straat als de artsenkosten te hoog worden.

Hij heeft nog jaren geleefd en was heel tevreden bij de buurman.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2020 om 17:17
Als ik wel eens op de site van ons asiel kijk, dan zijn er altijd veel dieren bij met een speciaal dieet. Ik vraag me dan af welke smoes mensen hadden om hem daar te brengen. Gelukkig moeten ze wel een bedrag neertellen. Ooit zag ik een kater die "niet kon aarden in de flat na een verhuizing". Toevallig was dat ooit een buurkat van mijn dochter, die 7 jaar daarvoor verhuisd was. En natuurlijk nu een blaasgruisdieet had.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2020 om 20:42
Bij ons asiel kun je wel uit 100 katten kiezen (daarom was het ook zo moeilijk de laatste keer). Honden hebben ze maar een handvol en al
die honden zijn moeilijk en niet voor een beginner . . . jammer voor mij, want ik wil best een hond.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 09:01
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Bij ons asiel kun je wel uit 100 katten kiezen (daarom was het ook zo moeilijk de laatste keer). Honden hebben ze maar een handvol en al
die honden zijn moeilijk en niet voor een beginner . . . jammer voor mij, want ik wil best een hond.


Bij sommige asiels kon je, althans vóór corona, honden uitlaten, eerst met een begeleider, later alleen. Zo kun je op je gemak ervaren hoe een hond met jou omgaat en op jou reageert. Voor de niet gekozen honden was het in ieder geval een leuk uitje met een vreempie.

In ons asiel kon men ook katknuffelen, en dat werd vooral door tieners gedaan. Die dan verslag uitbrachten over het gedrag van de kat, qua aanhaligheid of afstandelijkheid. Dat kwam dan in het grote boek en kon aan de nieuwe bedienden verteld worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 09:37
goede morgen Smile
ziezo de trui voor mijn ex ligt klaar en ik ben blij dat het zo ver is. loop over van de nieuwe ideeen, daaraan heb ik gelukkig nooit een gebrek.
straks maar eens simpel beginnen en kijken waar het naartoe gaat.

fijne dag voor iedereen!

Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 10:04
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 10:17
LW .

Mijn dochter wilde ook een hond (je) en die heeft er een uit Griekenland .
Was wat angstig voor mannen ,werd erbij gezegd ,maar verder geen problemen . Die angst is inmiddels ook over .

Onze overburen hebben er een uit Spanje , daar lopen de kinderen gewoon mee Dus ook geen problemen .
Die van mijn dochter heeft een paspoort ,is door een dierenarts gekeurd . Hij is rustig een dag bij mij ,geen gepiep of gejank .
misschien is dat wat .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2020 om 10:31
@Mutti, ik volg Takis (op Kreta) en dan zie je zoveel leuke honden en dan denk je hoe is het mogelijk. Als er nou geen Corona zou zijn
had ik misschien wel net zo lang gedramd tot we heel ver op vakantie zouden gaan. Want het allermooiste dat ik daar gezien heb
is dat honden zelf hun baasje kiezen. Ze hebben hier ook pleeggezinnen, maar daar komen steeds alleen puppies heen, en ik wil liever een hond
net zoals ik de kat gekozen heb, net iets ouder zodat ze niet meer in de gordijnen hangen.

Ik denk dat er ooit een hond komt, maar ik heb altijd tijd nodig voordat ik ECHT zo ver ben.

En nu ga ik eerst de koffie van Lao-Tse eens drinken.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 34567 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns