Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <1 1112131415 29>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2021 om 10:20
zwaluwen lijkt me stug
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2021 om 08:40
Hier hangen in de winter in veel tuinen vetbollen en pindasnoeren. Voedselconcurrentie noemen wij dat. Maar zodra er een beetje lente gloort, stoppen veel mensen met voederen. Dan beweren ze dat er al voldoende te vinden moet zijn. En dat zo alleen de sterkste vogels overleven. Dat was vroeger zo, toen er nog natuur was, maar in ons geordende land hebben vogels het hele jaar een steuntje in de rug nodig.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2021 om 08:55
Ik voer nu een beetje bij, de rest van het jaar is er door de struiken die we hebben genoeg voor ze. Ik ken mensen 10km verderop met een hele 
leuke tuin en die klagen "bijna geen vogels meer". Ik kan niet zo goed het verschil tussen hun stadstuin en onze meer dorpse buitenaf tuin zien,
maar er moet een verschil zijn - er zijn hier heel veel vogels. Ik heb pas voor het allereerst in mijn leven een goudhaantje van dichtbij gezien.
Ik was helemaal verguld.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2021 om 09:48
wat een mooie woordkeus, goudhaantje gezien, verguld Thumbs Up


Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2021 om 09:53
Vogels zat ,maar ze zitten beschut .

Ik krijg iedere morgen een mail waar je je voor aan kon melden ,met allerlei soorten vogels .
Prachtig .
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2021 om 09:56
Goede morgen hier is het nog bitter koud de sneeuw ligt er nog ,ik gooi brood en appel stukjes over de haag bij de buren ,daar woont niemand op het moment,want in mijn tuin loopt mijn kater ,een heel lief beest maar als hij vogels ziet ...,wel spijtig ,ik hoor er wel al veel fluiten
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2021 om 13:37
Hier is het ook nog bitterkoud .
Vandaag zouden de kliko's opgehaald worden .
Gisteren hebben we met moeite de deksels opengekregen .en er een krant tussen gestopt zodat het deksel niet weer vast kon vriezen .

Ik zag dat er iemand voor de wagen liep om de vastgevroren deksels losmaakte .

Op het ogenblik staat er weer een auto door te draaien op de helling .
Ik ben ook niet zo van het zout strooien ,maar benen breken is toch ook niet de bedoeling
Er staat net in de krant wie wat schoon moet houden .Rijkswaterstaat de Rijkswegen Gemeentes de wegen en bewoners de stoep . Ik heb echt nog geen strooier gezien . Fietsers lopen met de fiets aan de hand ,er is geen doorkomen aan .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2021 om 15:31
De huisband heeft 1 spijkerband op zijn fiets gelegd en fietst dus weer - die dingen heeft hij al jaren, maar het was er nog nooit echt weer voor.
Hier hadden we bericht dat ze deze hele week de containers niet komen legen.
En de buurjongen kwam langs, want de dame van de DHL zat vastgereden, dus die hebben ze samen vlot geduwd. De postnl kwam later, die had
ook een pakket voor de buren en vroeg mag ik het hier afgeven, want ik durf eigenlijk niet verder. Maar hij was dus wel al voorbij het punt 
waar de pakjesbode van de DHL vast had gestaan. Maar prima, wij kunnen best even dat laatste stuk naar de buren lopen.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2021 om 15:43
waarom wordt kou aangeduid met 'bitter'?

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2021 om 16:03
Ik las dat je je fietsbanden wat leeg moet laten lopen als je met de fiets wegmoet .

Weer een ander gaf als tip ,dat je een oude binnenband om je wielen heen moest draaien .Moet je die maar net hebben liggen .Misschien helpt touw ook wel.
Ik had mijn hoge wandelschoenen van een duur merk tot boven de enkel zuinig bewaard , die we vroeger tijdens wandeltochten droegen met flink profiel .Keurig in papier in de doos .

Na een eindje lopen ,vond ik het zo vreemd lopen ,dacht dat zal de sneeuw wel zijn .
Op de terugweg ligt er in de sneeuw 1 hele zool en een eindje verder de 2e . Ik denk dat ik de schoenen wel weg kan gooien het zal geen zin hebben de profielzolen eronder te plakken .
Ik heb de lagere maar opgezocht ,volgens mij zitten de zolen daar nog stevig onder en ze hebben een goed profiel

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2021 om 16:12
De pakjesbezorger,laat zijn wagen midden op de weg staan en loopt de helling op .
Hij kan beter een slee meenemen en met een spin of zo ze erop bevestigen .
Mijn man moest op het gemeentehuis zijn daar was alles keurig geen sneeuw op de parkeerplaatsen .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2021 om 19:57
De strooier is lansgeweest ,nu er over een uur niemand meer naar buiten mag .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2021 om 15:25
Gisteren reed de dame van de DHL en een vriend van ons zich vast in de straat én de postNL pakketbode durfde niet verder dan ons huis.
Vandaag ding dong, de bode van de DHL, hij was over de weg gegleden en stond met de wagen rechts in de bouwvoor van het maisland. 
Dus hij scheppen, ik de buurman bellen (die al onderweg leek te zijn), daarna hebben we hem met 3 man uit de voor geduwd, die bouwvoor
daar moet je zelfs in de zomer al niet in terecht komen en al helemaal niet in de winter LOL. Ach nou ja we hebben wat te vertellen. 
En we krijgen beide een pakketje Party 
Nou doei hè knul, als ik hem was zou ik een schep in de bus meenemen, alhoewel je ook duwers nodig hebt 
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2021 om 15:36
hier rijdt alles

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2021 om 15:46
Wij hebben een schep en een matje in de auto .

Ik weet niet meer hoe het werkt,maar je moest het matje voor/ achter een wiel leggen dan krijgt het wiel weer grip .

Ik heb ook eens een panty opmoeten offeren voor iets onder de motorkap .

We zijn thuisgekomen ,maar vraag me niet hoe .
Ik denk dat je vroeger veel meer zelf uit kon halen met een auto .

Hier heeft iedereen vandaag de helling gehaald .
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2021 om 10:17
Goede morgen, hier schijnt de zon volop de sneeuw is bijna weg het is ook niet meer zo koud ...zalig
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2021 om 10:41
De kippen wilden na afgelopen week best naar buiten, alleen ligt alles nog vol met sneeuw en slipten ze op het ijs - dus toch nog maar een dagje binnen blijven.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2021 om 11:44
De sneeuw verdwijnt als sneeuw voor de zon ,hierlijk .

Het was mooi ,maar langer hoeft niet .
En al die mensen met breuken ,zullen ook niet zo blij zijn .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2021 om 09:01
IK zie op straat nog een streepje ijs, verder is alles weg, ook uit de voor- en achtertuin. Ik was van plan om me naar Plus te laten kruien, maar ik zie nu al dat ik best zelf kan lopen, goed voor de frisse neus. Morgen met de kar naar het winkelcentrum om AH en Deka met een bezoek te vereren. En de slager, want daar staat een bak om inktpatronen in te dumpen. En oude mobieltjes, en de onze zijn oud. Maar ze doen het nog, dus ik houd ze. En Jumbo is al weken open, ik ga daar eens rondsnuffelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2021 om 09:34
Hier kun je het beste rubberlaarzen aandoen .

Wat ze bijelkaar gingen schuiven toen de weerman de dooi voorspeld had is een grote kledderboel geworden .

Mijn man kreeg van de bibliotheek een felicitatie voor zijn verjaardag ,met een leuk filmpje ,om het zonder visite te moeten vieren een beetje te verzachten .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1112131415 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns