Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <1 1213141516 29>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2021 om 09:36
goede morgen Smile
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2021 om 08:53
goede morgen Smile
prachtig weer, heerlijk buiten! ik hou vandaag een 'pyama'dag. lekker m'n huis een beetje doorrommelen en wachten op de pakketbezorger. lekker eten koken en vooral veel drinken want gisteren had ik te weinig gelegenheid en dat kan i goed merken in mijn lijf.

fijne dag allemaal; maak er wat moois van!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2021 om 12:16
Het is nu al middag, dus goeiemiddag. Ik heb vanmorgen mijn boodschappenrondje gelopen, eerst naar het winkelcentrum, waar ze nog druk bezig zijn met zandhopen te maken en die te verplaatsen. Naar Jumbo, Deka, Kruidvat, slager en Appie Heyn, heerlijk wandelingetje. Op de terugweg belde ik Ton, toen ik al dichtbij huis was, of hij koffie en een plak cake wilde klaarzetten. Hij heeft de spullen opgeruimd en van de twee sportbonkjes en de batard de kapjes geannexeerd. Dat mag, ik at vroeger de kapjes bij thuiskomst met oude kaas bij de koffie. Als de kinderen zochten naar een kapje deed ik onschuldig: Dat krijgen peuters toch altij bij de bakker?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2021 om 17:46
Goede avond ,

Ik hoop dat het een rustigeravond wordt dan gisteren .
Om half 11 werd er gebeld tot twee keer toe .
Door de brievenbus geroepen wie er was .Het was de buurvrouw van de buurvrouw ,volgens hun moesten wij lekkage hebben en daar had de buurvrouw last van .Het kwam als een waterval bij haar naar beneden .
De lampen stonden met water .
Het was zielig voor de buurvrouw maar ze had zelf lekkage .


De gang en keuken stonden beneden al blank ,


Je zou denken dat er wel iemand kwam ,maar nee hoor .

Haar dochter uit Friesland ik denk 2 uur rijden was er eerder vanmorgen


Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2021 om 10:36
goede morgen Smile vandaag wasdag, vandaar dat ik thuis ben.
afgelopen dagen naar de tuin geweest, een flinke klus in mijn kasje gedaan. ben blij en trots Smile
'savonds klei of haak ik dan nog, vandaag wat rustiger, even mn huis doorrommelen, planten en vissen verzorgen en er hangen al drie wassen buiten.
vanmorgen durfde ik voor het eerst na de vorst in m'n wormenhotel te kijken en hoeraaaa! ze hebben de vorst overleefd en gezien het aantal flink 'gepaard'. Ik heb er nu zo veel!! fantastisch!
ik heb er ook veel 'thee' van, dat spaar ik op om op m'n tuin bij te mesten komende zomer.
ik heb ook nog een klein hotel van emmers, daarin kon ik geen levende worm meer bekennen....misschien koop of maak ik er een tweede hotel bij Smile
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2021 om 19:19
Het was vandaag niet het weer dat ik verwacht had, dus ik heb meer binnen klusjes gedaan. Ik heb wel al tuinbonen in een bloembak gezaaid.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2021 om 09:14
goede morgen, alweer zulk mooi weer Smile de accu's van m'n schroefmachine al opgeladen, ga weer lekker in m'n kasje aan de gang. was gisteren toch ook nog even geweest, ben al volop an het zaaien in m'n kasje. heb er ook wat aardbeien naar binnen gehaald. de raapstelen, spinazie en sla staan in bakken die ik vorig jaar knutselde, koolrabi, verschillende courgettes, sugar snaps en weetikveel in trays. raapstelen en spinazie groeien al Smile
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2021 om 08:45
goede morgen Smile
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2021 om 10:25
Goede morgen wat is het zalig ...de zon doet haar best ,de paasbloemen staan open (veel te vroeg ) . Raar he verleden week vriezen nu 20 gr ,waar moet dat naartoe ...maar mij hoor je niet klagen 😎👍
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2021 om 11:03
Waar het heen gaat, gisteren meldde de NOS dat we in Nederland nu het klimaat van Lille (Frankrijk) hebben van 25 jaar terug en het klimaat van Parijs 
zoals dat 50 jaar geleden was. België ligt tussen NL en Frankrijk in, dus jullie zijn waarschijnlijk ook opgeschoven.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2021 om 13:28
Ja he de natuur staat op zijn kop we zullen niet echt winter meer krijgen of een week extreem zoals nu geweest is
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2021 om 11:45
goede morgen Smile ik heb al gewandeld, gegymd en gedanst, zitten spinnen op 't balkon en nu ga ik afwassen.

fijne dag allemaal Thumbs Up
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2021 om 12:08
Je lijkt mijn man wel .

Is eerst bloed laten prikken ,heeft viooltjes gehaald ,waarschijnlijk illegaal .
Maar als hij maar kleur in de bloembakken heeft is het goed .

Je ziet hem ervan opknappen.



Er komt al wel wat uit de grond ,maar dat hij geen violen kon krijgen zat hem zo dwars .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2021 om 15:09
Bij ons tuincentrum kun je ook afhalen, ik ben er nog niet geweest - maar ik heb de laatste zak potgrond al aangebroken. Dus het kan niet lang meer duren.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2021 om 16:05
Hier moet je een afspraak maken ,dan kan je violen bestellen ,en die krijg je in je handen geduwd

Hij laat niets in zijn handen duwen hij wil ze zelf uitzoeken .
Toen ik net vroeg waar hij ze gehaald had ,was het in een donker zaakje .
De violen stonden buiten ,hij heeft ze uitgezocht ,is het winkeltje ingegaan ,en achterin zat een vrouw bij de kassa .
Geen idee of dit nu mag of niet ,maar het leek me erg coronaproef .

Bij AH staan stapels met zakken potgrond ,bij de kweker mag je ze niet halen ,dus wat denkt appie ?

Ik werd overigens net door de kapster gebeld of we nog geknipt moesten worden .
Komt goed uit ,want ik moet pasfoto's hebben voor mijn rijbewijs en ID kaart .Ik was al bang dat ik ze met deze coupe moest laten maken ,en dat ik met geknipt haar straks geweigerd zou worden in het gemeente huis .

Ik heb dat ooit een keer gehad ,dat net genomen foto's geweigerd werden .

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2021 om 19:37
Violen uitzoeken, daar moet je tijd voor nemen - dat heb ik wel geleerd sinds ik in het oosten woon LOL. De ene keer grote bloemen, de andere keer 
liever kleintjes, dan gele, dan juist geen gele enzovoorts. Mijn bloemen zijn het niet, maar toen mijn schoonopa nog leefde ging ik altijd
met hem mee en werden alle violen nauwkeurig bekeken alvorens er een weldoordachte keuze gemaakt werd. Heerlijk.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2021 om 19:58
Zo gaat het hier ook .

Ik zou een paar bakken pakken en wegwezen .
Ach ik zou me ook geen bolletjes wol in mijn handen laten duwen .
Ik wil ze zelf in mijn handen gehad hebben
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2021 om 08:44
goede morgen,

hier staan overal kraampjes langs de weg met bollen en violen, de concurrentie is moordend dus ze moeten goed zijn Smile

ik koop geen violen dit jaar, niet voor mezelf tenminste. ik heb geen ruimte meer na alle potten bollen die ik vorig jaar kocht om de kwekers te helpen. ze zijn overigens wel leuk in salades en in spring rolls  maar daarvoor kan ik ook oost indische kers gebruiken, die zaait zichzelf al onkruid door mijn tuin LOL


Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2021 om 09:17
Goede morgen ,ik zou eens graag met leuk nieuws beginnen over het virus ,maar nee de derde golf is hier bezig ...Wat moet men nog doen om het te verhelpen ik weet het niet meer,het gaat een tijdje goed en hup weer van dat ,Het is nu al een jaar bezig en we staan nog even ver ,mag ik zeggen dat het mij echt depri maakt
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2021 om 09:55
goede morgen Smile virus of geen virus, ik ga gewoon door met de dingen die ik fijn vind; handwerken, koken/bakken, zingen en dansen, kleien, op mijn tuin werken, beetje wandelen...en dat kan allemaal alsof er niks aan de hand is.

gisteren wilde ik op mijn tuin weer een bak in mijn kasje knutselen maar toen ik er aan kwam wist ik dat ik moest beginnen de haagbeukjes over te planten. kolere, wat een klus was dat!! LOL tussendoor nog de oregano opgerooid, het pad van grindtegels verder aangelegd....ik ben op de helft Clap (voor mij)

vandaag blijf ik thuis (ben ik nu van plan Wink de kleioven stoken, op een pakketje wachten, en op de valreep een hangende bloempot kleien omdat die begonia uit haar huidige pot groeit.
heb net die oven gevuld, een paar kleine olla's. als die gebakken zijn kunnen ze meteen 'aan het werk' in mijn kas
ik lijk af en toe blokker wel met al die potten en kruiken LOL

laat je er niet onder krijgen door dat rot virus hoor! pak wat leuks in je handen, wandel tot je zere benen hebt, trakteer jezelf op iets lekkers....
en blijf gezond Hug
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1213141516 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns