Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <1 1415161718 29>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2021 om 09:53
goeiemorgen Smile
in de seniorenflat waar mijn ex woont is de lift kapot en het bedrijf waar de lift vervaardigd is, is faillliet.
nu is er (haast) niet meer aan onderdelen te komen en het onderdeel wat nodig is voor reparatie moet gemaakt worden in italie.
gevolg, al die 'oudjes' zitten al bijna een week in huis opgesloten. de woningbouw gaat proberen trapliften te installeren maar mijn ex heeft zijn scootmobiel boven staan. en hij heeft een hondje....en hij doet altijd nog boodschappen voor die oude man....
ik ga zo naar Amsterdam. met voor twee mannen een week boodschappen plus een gebakje voor de schrik Wink
en ik bel me suf om uitlaathulp voor het hondje te vinden, ook het rode kruis maar die helpen in principe alleen bij corona. toch doen ze hun best voor hem, zeggen ze.
wat 'n toestand!
en ik moet nu ook met mijn hondje en al die boodschappen naar twee hoog zeulen. gisteren is onze dochter gegaan maar die kan niet met de kinderwagen en een peuter die trappen op.....
lang leve de techniek

het is droog en de zon schijnt dus we maken er het beste van Smile
voor jullie ook allemaal een fijne dag!

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2021 om 10:24
Dat hoor je de laatste tijd toch zoveel .
Volgensmij is hetgewoon gebrek aan onderhoud .
Ik heb ooit met een stel ouderen in het vervolgingshuis vastgezeten in een lift met rollators en al .Volgens mij is toen de brandweer gekomen .

Er moet toch een uitlaathulp te vinden zijn heb je al op internet gezocht en anders iemand van de woningbouw ?
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2021 om 13:39
ik was met m'n boodschappen naar Amsterdam, eerst bij die oude baas langs. ik stap uit de auto, pak de boodschappentassen uit m'n kofferbak, wie doet de deur open? mijn ex!
z'n buurvrouw had bij hem aangebeld en gezegd, nu zijn er mannen met die lift bezig, vraag of ze je scootmobiel naar beneden kunnen liften...dat heeft hij gedaan en ze hebben dat ding naar beneden gedaan.
opgelost! hoeraaa! Smile
zo was ik weer lekker vroeg terug, ga nu wat eten koken en later vanmiddag nog lekker naar de tuin

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2021 om 14:45
Wat erg je moet daar maar zitten ,waar ik werkte was het ook miserie met de lift al het heel warm was buiten ...viel de lift stil ,...als het heel koud was viel de lift stil ,wij werkte op de derde verdieping en zorgde voor 30 bejaarde mensen ,als die dan moesten eten ,wij 1 voor1 de plateau naar boven brengen langs de trap,met het ontbijt was het te doen maar met het middag eten was het koud tegen dat de laatste eten had het werd wel snel gemaakt (door knappe mannen) maar we waren al bang als het weer buiten veranderde
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2021 om 09:23
goede morgen Smile

Dat is toch ook niet normaal Pareltje, zo'n lift!

een mooie dag om vanalles te gaan doen, zo voel ik me LOL

en wens jullie natuurlijk ook alle plezier vandaagThumbs Up

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2021 om 08:53
goede morgen Smile
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2021 om 08:45
goede morgen Smile



Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2021 om 12:38
Lekker een beetje regen, dan ga ik uien zaaien
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2021 om 09:43
Goede morgen hier is het rustig weertje,stilte voor de storm,het zou heel hard gaan waaien en liters regen.... laat maar komen ik ben terug aan het breien geslagen een ponco voor een kindje van de buren
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2021 om 09:52
zaai je die uien in de volle grond Iew? ik koop of krijg altijd pootuitjes maar dit jaar wil ik ze ook gaan zaaien.

goede morgen Smile

vandaag koop ik, bij wijze van grote uitzondering, een gebakje voor mezelf.
ik heb dan ook wat te vieren; 38 jaar geleden werd ik voor het eerst moeder Smile
mijn dochtertje werd gehaald met een keizersnee, waarin iets 'fout' ging en ik een 'bijna dood' ervaring aan overhield. zij ging, 1545 gram, meteen naar de couveuse en ik mocht, met bed en al, alleen voor het raam kijken. tot ik na een paar dagen hoge koorts ontwikkelde en de doktoren er niet achter konden komen waar de koorts vandaan kwam. toen mocht ik ook niet meer voor het raam kijken en ging het, ondanks drie soorten antibiotica, zo slecht met me dat ik in een kamer apart werd gelegd. mijn moeder stond in de afdelingskeuken biefstukken te pakken in de hoop dat dat me zou aansterken maar ik kon niet meer eten.
de avond van de zevende dag kwam de kinderarts bij me met mijn toen-man. ze vertelde me dat ze dacht dat onze dochter down syndroom had en (en dat sloeg in als een bom) een zware hartafwijking.
de volgende dag zou zij  naar een ander ziekenhuis worden overgebracht en omdat men dacht dat tenminste een van ons twee dood zou gaan mocht ik haar voor het eerst vasthouden.
die ochtend, de zuster had mijn haren mooi geborsteld, had ik haar voor het eerst in mijn armen, dat klein prachtig engeltje met wangetjes zo mooi roze als ik nooit eerder zag. die ochtend ontwaakte een leeuwin in mij, zo sterk!! en sprak ik met haar af dat we elkaar terug zouden zien Heart
ze leefde tweeenhalf jaar, het mooiste engeltje van de wereld.
en sinds die dag dat zij geboren werd koop ik elk jaar een gebakje om te vieren dat ik moeder mocht worden, moeder mocht en mag zijn; het grootste geschenk dat er is Smile
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2021 om 17:57
Wat een heftig verhaal Carolina. En mooi zoals je het opgeschreven hebt. Ik hoop dat je genoten hebt van je gebakje.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2021 om 18:21
Ik vond het ook mooi om te lezen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2021 om 21:20
Carolina, wat een heftig verhaal. Mooi dat je je prachtige Engeltje elk jaar zo Herdenkt.HeartHug
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2021 om 12:23
Geen idee meer wie de tip gegeven heeft over het eruit wassen van bloedvlekken ,maar de dasty van de wibra helpt .

De zakdoeken en theedoeken gaan daarna nog wel in de bleek ,maar het ziet er stukken beter uit .

Dat is het eerste wat ik ga hamsteren ,stapels zakdoeken .

Bedankt voor de tip
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2021 om 12:39
dankjewel Lidwina en Chrissie Smile en Petraco....Heart

goede middag Smile
we waren pas laat op en toen de storm in; wat een kracht!!
voliere verschoond. er was een vogeltje dood, een heel oud zebravinkvrouwtje. die zebravinken zijn zo schattig voor elkaar! goede mantelzorgers, kunnen wij wat van leren Heart
verder hoofdpijn dus een beetje rustig aan vandaag.
oh en vanmiddag ogen meten en een nieuwe bril aanschaffen.

fijne voortzetting van de dag! Big smile


Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2021 om 13:30
Bij wie ga jij je ogen laten meten .

Ik ga zelf altijd bij een zelfstandige opticien .
Ik heb varifocale glazen en cilinders en weet ik wat nog meer .

Ik ben heel tevreden ,maar ik draag hem de hele dag .
Ik ben dan wel iets van 1000 euro kwijt .

Nu moet mijn man na zijn staar operatie ook een bril dragen in de auto ,staat op zijn rijbewijs ,maar verder zal hij hem nooit dragen ,want er is een wereld voor hem open gegaan en een nieuwe t.v hoeft er nu niet te komen .
Moet je nu echt naar een zelfstandige opticien of kan je ook naar een opticien van een keten ?
Zo slecht zullen die toch niet zijn ? Anders zouden ze toch niet meer bestaan .
Lezen doet hij met een bril van de drogist en dat gaat prima .Hij heeft er twee ,een in de schuur om te klussen en een om te lezen binnen .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2021 om 13:38
ik heb nu een afspraak bij specsavers. de bril die ik nu draag is van pearle. er werken bij die winkels verschillende opticiens dus waarom niet?
specsavers heeft nu een actie, 2e bril gratis, ook als het een zonnebril is met glazen op sterkte.
ik had bij mijn huidige ziektekostenverzekering nog geen bril dus mag nu op 470,00 bijdrage rekenen dus ik kan lekker gaan 'brassen' Wink LOL
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2021 om 10:51
goede morgen Smile
de radio zei in de middag buien dus wilde ik dan al naar de tuin zijn geweest maar voordat ik m'n pap ophad was de eerste bui al gearriveerd dus in huis maar wat rommelen.

niettemin wens ik jullie een fijne dag en heel veel zonneschijn Thumbs Up

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2021 om 09:30
goede morgen Smile
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2021 om 14:35
mijn hondje tevreden slapend op de bank, de vogels tjilpend in de voliere, heerlijke prachtige muziek op de radio en 'n fijn borduurwerk....meer heb ik niet nodig om gelukkig te zijn Heart
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1415161718 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns