Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <1 1819202122 29>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2021 om 20:32
We hebben in de nacht en ochtend sneeuw en daarna dooit het weer weg. Ik heb wel vanochtend mijn handen eraf gevroren omdat ik
er niet bij nadacht dat het ZO koud was.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2021 om 21:09
Vorige week was het 20 graden en zat ik heerlijk in de zon .

Je hebt gewoon een aantal seizoenen op een dag .
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2021 om 15:19
Ik had tomaten en paprika uitgeplant in bakken tegen het huis aan. Dat plekje is altijd wat warmer. Ze leven nog. Dat wel. Maar het blad heeft lichte vlekjes. Ik had er ook een paar onder glas gezet, maar die hebben dezelfde vlekjes op het blad.

Koud is het nog steeds, maar de windrichting draait, zodat het niet meer rechtstreeks van de Noordpool komt.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2021 om 08:52
Bij ons staat dat allemaal nog binnen, als ik het buiten zou zetten kan ik net zo goed water naar de zee dragen.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2021 om 10:05
goede morgen Smile

gisteren heb ik de spitskool in de tuin gezet en de 'sugar snaps' de erwten en kapucijners zouden nu ook al kunnen maar die heb ik dit jaar niet

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2021 om 08:52
Goedemorgen. Het is een paar graden boven nul, het mag best warmer van mij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2021 om 14:37
goede morgen Smile
na het ontbijt zijn we meteen naar de tuin gelopen; een wandeling van zo'n 50 minuten. meteen een lekkere frisse kop.
daar heb ik mijn huisje opgeruimd en 'schoon'gemaakt. 'kheb er nu weer de ruimte, heel fijn!
lekker in het kasje zitten kroelen, heerlijk in de zon Heart raapsteeltjes geoogst voor de warme maaltijd en weer naar huis gefietst. kortom een heerlijk vredige vruchtbare ochtend. nu moe. mijn hondje ligt sinds we thuis zijn te slapen. zo'n schat is het Hug
later in de middag gaan we nog even terug, jonge plantjes binnen zetten voor de nacht en het kasje sluiten

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2021 om 11:06
goede morgen Smile

een heerlijk frisse dag en ik heb een winkelafspraak bij Gamma. vind het wel spannend moet ik eerlijk zeggen.
En ik maak een winkelafspraak bij de wolwinkel; mijn patroonpapier is op. zul je altijd zien Confused

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2021 om 11:12
heb patroonpapier bij de hema besteld, kan het vanmiddag ophalen
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2021 om 20:50
ik keek net, voor het eerst, op de website van Wibra. ben al lang niet in de winkel geweest; er is er hier ook niet een dichtbij.
maar sjongejonge wat hebben die toch altijd een verrassend assortiment Thumbs Up
heel vroeger, toen ik nog een klein carolientje was, nam mijn moeder me ook soms mee naar Wibra Smile
ze kocht daar velours truitjes voor mij, die vond ze zo mooi!
de kassa stond er achter een matglazen wandje me stippels of belletjes, hoe noem je dat?
naast die kassa stond een snoeptrommeltje en daarvan kreeg ik dan een snoepje. in een tijd dat er bijna geen snoep in huis was. dan was je toch de koning te rijk met zo'n snoepje!
als ik daarnet de website bekeek, rook ik de geur van de Wibra winkels Smile
het enige wat ik jammer vond is dat er weinig beschrijving over de materialen was maar misschien was dat ook goed. het weerhield me er in ieder geval van meteen te gaan bestellen LOL
maar ik zoek die website nog eens op, overdag als ik kan bellen met vragen over de materialen.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2021 om 10:13
goede morgen Smile
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2021 om 16:14
na maanden pijn in mijn arm, toch naar de fysio gegaan. hier geknepen, daar gepijnigd maar het heeft toch wel een verandering teweeg gebracht: eerst kon ik nog maar weinig met die arm, nu kan ik er niks meer mee LOL
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2021 om 18:21
Ik krijg 2 foto's toegestuurd met als titel " ezel helpt mamma schaap"

Toen ik hem opende zag ik een kudde schapen en twee ezels met een dekje om met aan de zijkanten zakjes ,zoals je vroeger van die zakjes had waar je je schoenen in kon doen .

In die zakjes zaten lammetjes .
Ik denk dat de kudde aan het grazen was en de afstand voor de lammetjes te groot was .Zo konden ze af en toe even konden rusten .Het was wel een koddig gezicht
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2021 om 19:48
Goedenavond vandaag mijn proeflapje gewassen en opgespannen, nu moet ik heel zwaar nadenken LOL
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2021 om 19:57
Mutti....wat schattig!!! Heart

als ik dat zou zeggen Iew, zou mijn ex antwoorden, pas maar op anders gaat je zaagsel klonteren LOL

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2021 om 08:29
Zeeman heeft heel leuke baby- en kinderkleren, en ze beweren dat hun katoen verantwoord is. Niet duur, wel heel leuk. Zij hebben ook soms babykleren in maat 44. Ik heb vroeger ook vaak leuke kleren bij Wibra gekocht voor mijn dochter. En voor breigarens zijn het mijn favoriete winkels. Alleen ga ik geen afspraken maken voor kijken, kijken en niet kopen. Als ik niet zeker weet of ik ga kopen, neem ik geen winkelplaatsje in van iemand die wel echt iets nodig heeft.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2021 om 08:39
Nou inderdaad. Ik was er een beetje bang voor, maar ik geloof dat het meevalt LOL
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2021 om 08:39
Ben het met je eens Machtelt.

Ik heb niet veel nodig , ik zou alleen graag een stapel flinke herenzakdoeken hebben .

De laatste die ik bij Zeeman heb gekocht ,waren zo klein en dan heb je er niet zoveel aan met bloedneuzen ,en aan papieren helemaal niet
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2021 om 11:13
goedemorgen Smile
de was hangt buiten, een andere was draait. we waren al naar de tuin gelopen, kasje open gezet, plantjes naar buiten om af te harden, eea water gegeven en raapsteeltjes geoogst.
thuis de oefeningen voor mijn arm en schouder gedaan en met hondje 'vechtend' door de kamer gerold LOL dat was al veel te lang geleden Heart en nu lekker appelpauze. ik ben blij Smile

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2021 om 09:35
Goede morgen ,hier zou het de laatste vriesnacht zijn ,ik heb al wat gezaaid in de kleine tuin hopelijk niet bevroren het zit nog goed onder ,gisteren formulier gekregen dat ik 27 April voor een corona spuitje mag ,dat geeft toch meer een gerust gevoel want er liggen weer heel feel jonge mensen in kliniek ,ik ben al een paar weken niet zo best maak me te veel zorgen en de kids vinden het niet nodig om eens regelmatig te bellen ....ze beseffen niet dat ik daar nood aan heb
Alles zal wel terug beter worden daar moet ik mij op focussen
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1819202122 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns