Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <1 2021222324 29>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2021 om 17:48
Ik snack meestal met een snoepkomkommertje, in vieren gesneden en met een snufje zout, maar dan is het losalt. Ik vind snoep komkommers en tomaten ook lekker op de boterham met kaas.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2021 om 17:54
ja dat is de keerzijde van het 'zuinig met zout', ik neem dan zeezout en als ik het eetdagboekje bij houd zie ik dat ik steeds laag zit met natrium en zout prima
maar op momenten als gisteren veel fysieke inspanning en goed gedronken wordt het dan toch echt te laag. en met die zak friet waar ik over fantaseerde redt je het dan ook niet van die doen er ook geen zout meer op....
nouja, een zakkie chips op z'n tijd kan ook gezellig zijn Smile
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2021 om 18:27
Ik kreeg in het ziekenhuis, toen ik een flauwte kreeg van de medicijnen ,hele zoute bouillon en daarna hele zoete limonade .

Ik heb daar een handje van omdat in het ziekenhuis te doen .

Ik voel het wel aankomen ,ga dan met mijn hoofd tussen mijn benen zitten ,maar soms gaat het toch fout .Of het van de lucht komt,ik heb geen idee.





Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2021 om 17:42
goede middag/avond Smile

wat denk je?
had ik vorige week nog een keer keramikos gebeld over die oven. de techneut daar in dienst reageert gewoon niet Confused De mevrouw die ik aan de lijn had was erg aardig maar kon ook niet veel voor me doen. Wel kon ze me het mailadres geven van het klei magazine, misschien dat zij wat voor me konden doen. en als ik niks kon vinden konden ze wel de oven voor me ombouwen voor 1100,00
Ik klei magazine gemaild. kreeg meteen antwoord en ze stuurde me adressen van andere ovenbouwers/reparateurs.
vanmorgen belde ik de eerste, die wilde wel langskomen voor 65,00 per uur maar die zat aan de andere kant van nederland wat maakte dat alleen de komst van die monteur al 240,00 was. en dan had ik nog geen garantie dat hij hem kon maken en/of hij de juiste onderdelen bij zich had. ZUCHT
ik de volgende gebeld, eerst een jonge dame aan de telefoon die zegt ik vraag het even aan onze techneut en zegt later ik geef hem zelf even aan de lijn. die knul zegt werkt dit? en als je aan dat knopje draait wat doettie dan?
en binnen een minuut had hij het achterhaald, mij een stuk wijzer gemaakt en deed mijn oven het , YEAHHHH Thumbs UpClapPartyBeer

ik heb na het gesprek meteen de oven gevuld en gestookt, zo blij!!!
met die knul natuurlijk en ook met mezelf dat ik mezelf niet onder tafel laat praten door mensen die zeggen het te weten en van wie ik merk dat ze niet eens onderzoeken of hun beweringen wel kloppen.

ik heb meteen de banketbakker in de buurt van dat bedrijf gebeld en ervoor gezorgd dat ze die mensen morgen hun beste taart sturen Smile



Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2021 om 17:59
Dat zijn mensen die hart voor hun werk hebben ,niet denken gooi maar weg

Ik heb het met het montuur van mijn bril ook wel eens gehad .
Bij de ene opticien moet het een nieuw montuur zijn en passen de glazen ook niet ,een ander zoekt een montuur waar de glazen inpassen en de volgende doet iets geheimzinnigs en klaar is kees en je krijgt nog koffie tijdens het wachten en een luier omdat hydrfiel de beste stof is om de glazen mee schoon te maken .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2021 om 20:20
ja, dat herken ik wel.

mijn broer werkte vroeger bij een bekend electronica bedrijf als monteur, daar kregen de monteurs een lijstje van bijvoorbeeld, bij die radio is altijd dat onderdeel stuk en bij die casettespeler ligt het daaraan... zonder verder te kijken het onderdeel van het lijstje dan vervangen en werkte het dan nog niet, wed het weggegooid en kreeg de klant een nieuwe. mijn broer werd daar hels over en had elke keer conflicten met zijn baas omdat mijn broer gewoon uitzocht wat er wel aan de hand was en dat mocht daar niet.
hij was daar ook snel weer vertrokken.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2021 om 08:06
goede morgen Smile

als een kind zo nieuwsgierig blij sprong ik mijn bed uit om te kijken hoe mijn potten waren gebakken. alles zeer naar wens kan ik wel zeggen Thumbs Up
heerlijk weer is het en omdat ik niet veel kan met mijn arm heb ik besloten met de auto naar de tuin en dan wat spullen mee te nemen om het daar ook leuk te hebben zonder te klussen.
dus van alle kleuren katoen een bol plus haaknaald zodat ik daar ook verder kan haken aan mijn deken. het tweede spinnewiel wat ik er vorig jaar bij kocht en natuurlijk een vacht en misschien een kleiplank en een emmer klei.
verder heb ik een oud tafeltje opgeknapt, dat kan nu mee en e regenton.
kortom als ik mijn plannen uitvoer passen het hondje en ik er nog net bij in de auto LOL

en ik wens iedereen een heerlijke zonnige dag Thumbs Up
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2021 om 08:20
Dank je wel .

Geniet van alles wat je in het hoofd heb .

Hier begint het zonnetje het te winnen van de mist
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2021 om 15:44
Wat goed zeg, ik ben blij voor je dat je oven het weer doet - super
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2021 om 21:16
dankjewel Mutti en Iew
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2021 om 08:35
goede morgen Smile

vanochtend krijg ik hulp, een jonge vrouw komt me helpen met graven zodat ik de  beschoeiing kan vernieuwen. dat is nu helemaal top voor mij natuurlijk Thumbs Up

ik verdeel de grond die vrijkomt over tuin en kas(bak) en ik zal haar wel de oren van het hoofd kletsen, zo ben ik wel Embarrassed
mijn tuin, kasje en iniminitiny huisje beginnen steeds meer thuisje te worden; dat vind ik heel fijn.
toen ik bedacht dat en hoe ik een huisje voor mezelf wilde bouwen, wist ik dat ik een veilig plekje wilde creeren voor het beschadigde kind in mij en ik voel dat ik daarin slaag. ik heb veel om dankbaar voor te zijn Heart

en nu....vooruit jullie! ook allemaal uit je 'luie veren' en wat leuks gaan doen. van de zon genieten is ook al wat leuks he Wink fijne dag!

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2021 om 09:09
Ik zal dan eens naar de kippen gaan, wateren en voeren en daarna strijken (met uitzicht op de tuin)
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2021 om 15:29
we zijn lekker opgeschoten en nu ben ik doodmoe.

lekker eten koken en de rest een beetje hangen Smile
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2021 om 18:01
Mijn dag ging helemaal ondersteboven, eerst kwam er iemand langs (bla bla bla enzovoorts), later bericht dat er een gereserveerd boek in de bieb was
dus biebboek halen. En de huisband, die meldt dat hij om 17u al weg moet . . . uh ? Boterham met warm vlees dan maar ???
En nu ga ik wandelen, nu kan het LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2021 om 18:44
Soms heb je van die dagen, die door je vingers glippen. Later denk je: Wat heb ik nou gedaan? Wat is er vandaag gebeurd? Niks en van alles.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2021 om 21:56
Hier ook zo'n dag.

Het begon al dat mijn man zich weer niet goed voelde .Spierpijn misselijk
Heeft de hele dag op de bank gezeten Terwijl hij anders de hele dag druk is met houtzagen ,tuinieren ,z'n vrijwilligerswerk .Hij komt eigenlijk alleen naar binnen voor koffie en om te eten .
Ik kijk het nog even aan ,maar als het morgen nog zo is ,dan bel ik toch echt de dokter om te vragen of dat normaal is bij een vaccinatie .Ik ben dan ook uit mijn doen en gespitst op ieder geluid .

Ik ga me nu toch ongerust maken ,dan maar ruzie .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2021 om 08:39
Misschien is het de enting, spierpijn is niet raar. Bij ons thuis noemden ze dat altijd een dag met een gaatje.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2021 om 09:00
goede morgen Smile

even over dat laatste...ik hoorde eens van een kleine jongen, eerste dag naar de kleuterschool en bij thuiskomst vroeg zijn moeder, hoe was het? leuk, zei de jongen enthousiast. en hoe was de juf, vroeg moeder. de jongen denkt even na en zegt, nou het was wel een juf met een gaatje LOL

moeilijk Mutti. je hebt gelijk dat je de huisarts belt als hij zo blijft.

ik heb ook wat te veel gedaan gisteren, wat mijn arm en schouder betreft dan. ik doe het vandaag wat rustiger aan. straks op de tuin even de vorstbescherming weghalen en daarna thuis, eens kijken of ik mooie glazuur kan bestellen Party

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2021 om 12:18
Vraag ,

Hebben jullie het ook wel eens gehad dat je pinpas het niet meer doet ?

Ik heb contact opgenomen met de bank ,maar er is niets aan de hand .

Kan het zijn dat er iets mankeert aan een pinapparaat in een winkel ?

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2021 om 14:37
ik kan me zoiets vaag herinneren Mutti. is er bij jou geen filiaal van je bank waar je de pas even in de automaat kunt uitproberen? of als je online betaalt?
bij twijfel zou ik zeggen deze stukknippen en een ander bestellen.

ik ben weer naar bed gegaan. ik was moe en had pijn en koud en word dan ook somber.....ruim 2 uur geslapen! of ik het ook nodig had Smile
nu weer lekker mijn blije zelf, hoera!

soms wou ik stiekem dat mijn pinpas een keertje weigerde...als ik glazuren aan het uitzoeken ben 'begin' van de maand bijvoorbeeld LOL
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2021222324 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns