Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <1 2324252627 29>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2021 om 18:11
Cocos, het hangt van je woonplaats af. Bij ons toch wel twee of meer weken, want terwijl de telefoniste een tijd en datum zoekt voor je afspraak, is een ander ok bezig in je woonplaats en als die sneller is, gaat die afspraak niet door en prikt de telefoniste een andere. Op de Wadden kan iedereen geprikt worden, ongeacht leeftijd.

Carolina, als je zin hebt een potje te huilen, gewoon doen. Desnoods een treurig boek pakken of een treurige film in de speler stoppen. Ik had vroeger Schoolidyllen daarvoor, ik kwam nooit droog voorbij het sterfbed van Jet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2021 om 18:21
Dan ga ik maar gauw bellen. Afspraak maken kan tot 8 uur.
De dag voor de afspraak de lader aan de auto koppelen. Dan weet ik zeker dat ik er kom.

Ik heb een langzaam werkende druppellader.
Mijn vriend had me een snellader gegeven waarmee je ook een noodstart kon doen. Dus aan het stopcontact via die lader. Maar helaas. Die is uit de auto gestolen.

Nu moet ik dus niet vergeten een dag van te voren  de accu vol te laden als ik ergens heen moet.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2021 om 19:21
Mijn 1e prik was 16 april en de 2e is 2 Juli ,maar dat was bij de huisarts .

Volgens mij ligt het ook aan het vaccin ,maar zeker weten doe ik het ook niet meer .
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2021 om 19:36
Ik heb net een afspraak gemaakt. Per telefoon.
Kon niet via internet omdat ik wel DigiD heb, maar geen smartphone.

Ik krijg Pfizer. Eerste in mei, tweede in juni.
Het adres is ergens op een industrieterrein.
Zal ik van te voren opzoeken, want als het zover is wil ik niet moeten zoeken.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 April 2021 om 21:51
Magtelt dankjewel Smile ik heb een traantje weggepinkt en een stuk klei gepakt.
ik dacht dat jij dan naar zolder ging met Abba meebleren? dat kan nu mooi met Nick en Simon Smile
ik had npo radio 4 aangezet, mooie muziek. ik was niet echt verdrietig, gewoon heel moe.
nu ga ik lekker een douche pakken en m'n 'golden milk' drinken en dan lekker slapen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2021 om 08:46
IK blèr van alles mee: Beatles, Simon & Garfunkel, Queen, ABBA, cd's en grammofoonplaten, zelfs bandjes. Ik heb de overgang al lang achter me gelaten, maar ik heb nog wel eens last van de PMS blues. Normaal zie ik een musje hippen en word er vrolijk van, maar plotseling word ik overvallen door weemoed bij het zien van zo'n kwetsbaar dapper vogeltje. Dan laat ik me even meeslepen en draai ik iets triestigs. En daarna weer blèren. Ik ga zeker kijken naar die serie van Nick en Simon en ook naar hun programma over onmogelijke duetten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2021 om 10:29
ik heb ook gekeken naar Nick en Simon en Kees; ik vind dat ze 'ouderwets' gezellige dingen doen Thumbs Up
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2021 om 10:48
goede morgen Smile

na 10 uur slaap kan ik zeggen dat ik me redelijk fit voel. nog niet zo fit als anders maar ik durf plannetjes te maken voor vandaag. dus we gaan straks naar de tuin, het huisje schuren.
mijn ex kocht een draadloos schuurmachine van 'n zeer professioneel merk met de afspraak dat onze dochter en ik hem mogen lenen zoveel we willen, hoera!
2 weken geleden echter wilde hij iets met de staafmixer doen en vond een andere staafmixer in de keukenkast dan de zijne....sindsdien verdenkt hij mij ervan dat ik zijn staafmixer heb omgeruild voor de mijne maar ik heb helemaal geen losse staafmixer. toch blijft hij volhouden dat ik de zijne heb Cry
hij is wat warrig en die warrigheid neemt toe maar toch doet het me zeer dat hij mij van zoiets verdenkt.
vorige keer had hij uitslag en jeuk en had me er al een aantal keren over gebeld tot ik een afspraak bij de huisarts voor hem maakte. hij was geweest en belde me 'savonds....ik heb schurft en dat komt door die trui van jou Confused
ik blijf altijd wel rustig naar hem maar het doet me toch pijn. achteraf heeftie gewoon eczeem, dat hadtie vroeger ook wel eens. en zulke dingen gebeuren steeds vaker.
onze dochter wordt er ook verdrietig van dat hij steeds mij de schuld geeft. ik zou hem mijn laatste stuk brood geven, dat weten ze ook wel.
nu vroeg hij naar de schuurmachine en stelde een ultimatum, over twee weken wil hij hem terug.
en krijg ik dan ook eindelijk mijn boormachine terug, vroeg ik. ja zei die, gelijk oversteken Smile
dus ik ga schuren, dan is het maar klaar.



Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2021 om 13:25
Tsja als ze zo worden is er geen houden meer aan, dat wordt steeds erger. En de meest dierbare krijgen over het algemeen de volle laag.
Ik weet daar alles van. Het is geen kwaaiigheid moet je maar denken.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2021 om 15:35
Ik weet hier alles van door mijn moeder.

Het vreemde is dat de ene bozig en wantrouwend wordt en de anders juist lief .

Ze zijn in ieder geval hun zelf niet meer ,wat voor de naasten heel moeilijk is

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2021 om 15:44
ik weet dat hij het niet kwaad bedoelt en toch doet het me zeer. mijn moeder had alzheimer, ik heb 12 jaar voor haar gezorgd tot ze thuis in haar eigen bed, overleed. met haar handen in die van mij en mijn dochter.
mn ex weet wel dat ik hem nooit in de steek laat en hij is in andere dingen heel lief maar hij is altijd wantrouwend geweest en dat wordt nu steeds erger. hij heeft vasculaire dementie, dat gaat langzamer dan alzheimer. toch heb ik het gevoel voortdurend in de rouw te zijn met hem, een jarenlang rouwproces van alle stukjes 'hij' die er niet meer zijn.


dankjulliewel voor het delen Heart
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2021 om 16:35
Originally posted by carolina2 carolina2 wrote:

ik heb ook gekeken naar Nick en Simon en Kees; ik vind dat ze 'ouderwets' gezellige dingen doen Thumbs Up


Ik vind ze heel goede doumentaire-makers, ze doen het zo leuk. Ik wist trouwens niet dat Kees van Tol ook muzikale roots had, zijn vader zat in Tol & Tol. Ik dacht dat ze gewoon jeugdvrienden waren en daarom Kees mee lieten doen.

Dat gedoe met gehaktballetjes maken vond ik het einde. Ik zou haast weer als vanouds fan worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2021 om 10:18
goede morgen Smile
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2021 om 10:30
Een waterig zonnetje deze ochtend.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2021 om 16:06
goede middag,

als ik straks mijn computer uitzet, haal ik meteen alle stekkers eruit.
de afgelopen week heb ik dag na dag berichten 'onder mijn neus gedrukt' gekregen over afschuwelijke dierenmishandelingen. verder het nieuws lezend en/of horend lijkt het mij toe dat mensen steeds gekker worden, elkaar met de dood bedreigen of daadwerkelijk doden en overal wat achter zoeken.
het zal aan mijn gevoeligheid liggen maar ik kan het niet aan; vandaar mijn besluit om maar even de wereld buiten te sluiten.
dat betekent jammer genoeg dat ik ook de leuke dingen niet zo vaak meer kan doen; het zij zo.
ik vertel dit omdat ik het ook raar vind zomaar ineens niet of nauwelijks meer op het forum te komen.

succes, liefs en heel veel creativiteit en wellicht tot over een poosje als ik me weer wat sterker voel Hug
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2021 om 18:06
Ik lees het nieuws ook niet, en dat vind ik helemaal niet gek.
Je kunt ook af en toe je internetgeschiedenis wissen. Want als je bijvoorbeeld op vervelende dingen klikt, 'denkt' het internet dat je daar nog meer van wil zien. En dan krijg je het dus idd onder je neus gedrukt.
En als je je geschiedenis wist 'vergeten' ze het weer.

Sterkte met dit vervelende gevoel.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2021 om 18:54
Mijn computer heb ik zo ingesteld dat wanneer ik het internet afsluit automatisch alle cookies gewist worden. Dat helpt. En bij Youtube klik ik altijd op "niet leuk" en "niet geinteresseerd" bij wat ik niet weer wil zien. Dat helpt ook.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2021 om 08:10
Goede morgen ,als ik jullie verhalen lees dan denk ik ,ieder huisje heeft zijn kruisje ,toch zijn wij mensen sterk en laten het niet altijd merken als het moeilijk gaat maar er over schrijven lucht ook op vooral hier nu hobbydoos.
Hier gaan vandaag de terrasjes open ,ze zijn heel creatief nu maar hopen dat het niet regent,de zon schijnt en de plantjes (Die ik gezaaid heb) komen stilaan uit ,morgen zou het 25 gr worden met nadien onweer,dan ga ik toch genieten en een lange fietstocht maken 👍🍷🌻
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2021 om 16:11
Ik heb vandaag de pompoenen, courgettes en komkommers uitgeplant - het werd tijd vond ik. In de kas is het te vol, de komende dagen gaat
het niet vriezen en ik hoef ze zo te zien ook niet te gieten want ook regen is geregeld.
Morgen de tuinbonen en eens kijken of ik nog wat vergeten ben.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2021 om 08:49
Gisteren ,heerlijke dag

Zon ,onweer ,buiten gezeten ,voorzichtig coronaproef kinderen op bezoek geweest .

Als klap op de vuurpijl moet er ook nog een hert langs geweest zijn ,want het trottoir lag vol herten keutels . Dat heb ik nog nooit voor moederdag
Gekregen .
Vandaag weer grijs ,trek maar weer een trui aan . Zoek je gisteren lente kleren op.Wat wonen we toch in een heerlijk land ,iedere dag weer een verrassing wat voor weer het is .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2324252627 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns