Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <1 2526272829>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2021 om 10:10
goedemorgen Smile
heerlijk geslapen, rondjehondje en nu aan de pap.

ik doe nu ook een schepje zwarte bessen gelei door de pap; heb gelezen dat zwarte bessen super gezond zijn en ik had er wat dus elke dag een schepje door de pap. van de gedroogde bladeren van de zwarte bes kun je thee maken, ook dat is super gezond dus dat ga ik doen als de bessen zelf op zijn.

terwijl de pap afkoelde zat ik aan mijn deken te haken. als ik in dit tempo doorga, zo heb ik uitgerekend, is het over vier weken (ongeveer) af.
dat lijkt lang maar het is veel werk en ik heb ook andere dingen te doen dus vind ik het mooi als dat lukt Thumbs Up

ik hoop dat je een leuke dag hebt met, regen of geen regen, iets fijns om te doen en misschien een mooi muziekje of fijne mensen om je heen....geniet ervan!

oh en hobbydoosjes in Limburg.....toitoitoi!!


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2021 om 08:37
Het is hier al tijden zo nat, dat alles klam aanvoelt, beddengoed, kleren. Ik voel aldoor aan de zitting van mijn jeans of ik misschien op een natte plek heb gezeten. Maar het is gewoon de atmosfeer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2021 om 16:36
Hier heeft vandaag de zon geschenen , buiten is het nu lekker ,maar binnen is het gewoon kil ' s avonds .
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2021 om 21:44
Hier voelt inderdaad ook alles klam. Het regent hier in Landgraaf nog steeds, maar gelukkig wel iets minder hard. 
We kunnen maar een kant uit de naastgelegen plaatsen zijn deels ondergelopen, sommige voor de tweede keer binnen twee weken.Confused
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2021 om 09:18

goede mogen Smile

hoewel ik me uitgerust en opgewekt voel, is het toch een raar begin van de dag, wetende dat zoveel mensen  zo dichtbij het moeilijk hebben en/of rouwen.

het is afschuwelijk natuurlijk voor de nabestaanden van Peter R. de Vries  Hug

en minstens zo afschuwelijk voor alle mensen wiens huizen en/of bedrijven zijn ondergelopen Unhappy
 nu maar hopen dat het water in al die getroffen gebieden snel weer zakt zodat het drogen en schoonmaken kan beginnen.

ik wens hen dan ook alle benodigde hulp Heart



Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2021 om 14:13
Hebben jullie last gehad van de overstroming ,ik kijk op tv dat Nederland op plaatsen ook last heeft gehad ,hoop dat iedereen veilig is want zo extreem is toch niet normaal en maakt een mens bang eerst corona en nu dit
Sterkte aan de mensen die in het rampgebied zitten
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2021 om 21:21
Pareltje gelukkig hier niet. Vindt het verschrikkelijk. Een nichtje van mij woont net in Valkenburg was nog niet eens helemaal klaar met verven enz. Stroomt de modder door het huis. Echt verschrikkelijk. In Eijgelshoven bijna 1 kilometer van ons vandaan voor de tweede keer in korte tijd. Mijn schoonmoeder onder in de straat woont iets hoger stond alles blank voetbalvelden straten alles. Ze was er bang door.
Vannacht of dor nog niet genoeg was voor Eijgelshoven een grote brand 1 dode en 2 zwaar gewonden, ook in dat gebied van al dat water. Echt verschrikkelijk. Hoop dat het nu even rustig blijft.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2021 om 09:43
goede morgen Smile
waar zit iedereen??

ik ben meest thuis met een dagelijks uitstapje naar de tuin om groenten te halen en/of water te geven.
mijn huis een beetje opgeruimd enzo en natuurlijk veel van de katjes en het hondje genoten Heart
had al een week niet gehaakt, heb het gisteren weer opgepakt. had het gemist maar was druk met andere dingen en vooral moe.
straks ga ik blauwe bessen muffins bakken voor de koffie ochtend zaterdag; het is de eerste keer dat ik ze maak. altijd een beetje spannend.


Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2021 om 10:43
In bed

Mijn man en ik zijn volledig ingeent , maar hij begon met hoesten en verkouden ,ik heb nu keelpijn en voel me ook niet lekker ,geen koorts

We zijn niet verder dan, met mondkapje , naar AH geweest ,afstandgehouden .

Mijn man knapt al weer op.
Ik had graag naar de bieb gegaan ,maar we blijven maar weer thuis .

Ik voel me verdrietig ,
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2021 om 13:48
dat mag ook Mutti Hugwe leven in rare tijden en soms wordt alles wat teveel. doe waar je je fijn bij voelt, we hoeven niemand verantwoording af te leggen.
sterkte! Heart

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2021 om 15:17
Sterkte Mutti 
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2021 om 16:13
wat mij net gebeurd....ik had romige courgettesoep gekookt voor de vereniging, doe het in de grote weckpot (prima voor vervoeren) wil het in de koelkast schuiven, blijftie ergens hangen. ik duw wat harder, wastie achter het lipje van de sluiting blijven hangen en dat had ik los geduwd. 3 liter soep in mijn net schoongemaakte koelkast en over de vloer! LOL maar gauw schone doeken gepakt en gaan opruimen en die katjes lebberen joh! die vonden het heerlijk met die room! LOL
en toen ik wilde gaan klagen (vrij laat pas bedacht ik me dat het niet zo leuk was) moest ik denken aan een stukje van Brigitte Kaandorp over een mevrouw met een gangreenteen; kennen jullie dat?
oh dat vind ik echt zo grappig LOL nu ik eraan dacht moest ik ook weer heel hard lachen en heb ik blij de rommel opgeruimd. Straks maar nieuwe soep koken maar eerst heb ik een kop warme chocola voor mezelf gemaakt en ga dat stukje kijken.
kijk je mee? gezellig!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2021 om 17:25
Ik was er vanmorgen niet, eerst naar de sportschool, toen naar het winkelcentrum gewandeld, met een boodschappenkar op luchtbanden. 20 minuten heen, 25 minuten terug, want dan is de kar zwaarder. Toen even gegeten en uitgerust, en 's middags baar de Plus gelopen. Dat is maar 7 minuten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2021 om 09:01
goede morgen Smile

gisterenavond nieuwe soep gekookt en  de muffins gebakken; tevreden.

voor iedereen een mooie gezellige dag Heart Thumbs Up

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2021 om 11:24
Wat een moed .

Jij ook een fijne dag .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2021 om 10:49
goede morgen Smile

we zijn al naar de dierenarts geweest; de katjes zijn geent en gechipt. over 4 weken herhalen en dan moeten ze alleen nog een keer terug voor castratie met een half jaar ongeveer.

nu maar extra lief voor ze zijn, het was een hele onderneming voor ze.
ik hoop straks naar Gamma te gaan en de benodigde materialen te kopen om het balkon af te zetten voor ze. dan kunnen ze eerdaags lekker en veilig naar buiten.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2021 om 11:33
Goede morgen ,

Dit heb ik vanmorgen meegemaakt .

Er was voor mij Huishoudelijke hulp aangevraagd .
Ik kreeg een brief van de gemeente dat het goed gekeurd was .
1x per week keuken schoonmaken , sanitair ,huis stofzuigen ,,beddenverschonen ,plavuizenvloer keuken en kamer dweilen ,opruimen van huishoudelijk afval 1x per 13 weken ramen lappen binnen .

Komt er vanmorgen iemand om het te bespreken Hiervoor heeft de hulp 2 uur de tijd ,ik ben benieuwd hoe ze dit voorelkaar krijgt .

Ik kon ook nog kiezen 1x per 14 dagen iemand te krijgen ,maar dan werden het geen 4 uur maar 3 uur per 14 dagen .

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2021 om 12:34
ja Mutti, zo zijn de regels tegenwoordig.
vroeger kwam een hulp een ochtend of middag van drie uur maar die zaten meer koffie te drinken bij die oude mensen dan dat ze werkten. ook gezellig en voor de oude mensen ook zeker nuttig maar, vroeg de gemeente zich af, moeten wij dat dan betalen?
dus nu twee uur maximaal. ze komen binnen en beginnen meteen te werken en ja, dan kun je in twee uur een hoop doen hoor.

ik heb mijn hulp stopgezet toen corona kwam en omdat ik me niet wil laten vaccineren wil ik ook niemand in huis dus nog steeds geen hulp. ik vind het niet heel erg. als ik me kwaad maak werk ik ook in 2 uur makkelijk mijn huis door en sinds corona heb ik regelmatig reden om me flink kwaad te maken en zo komt alles weer goed LOL
ik hoop voor jullie dat je een fijne hulp treft Thumbs Up
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2021 om 13:22
Het is niet met mijn ingezakte wervels dat ik niet blij ben met de hulp , maar ik vond het zo vreemd gaan .

Huishoudelijkafval laat ik geen week in de keuken staan ,toen ik liet merken dat ik dat we dat zelf wel konden ,werd het de kliko aan de weg zetten ,die wordt 1x per 14 dagen geleegd .


Ik weet nu dat er iemand 2 uur per week komt en samen komen we er wel uit wat er in die 2 uur het beste gedaan kan worden .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2021 om 13:59
ik had ook nergens uit opgemaakt dat je niet blij bent met hulp Mutti. sorry als ik onbedoeld die indruk heb gewekt.het is al een paar jaar zo, die twee uur en voor iedereen hetzelfde

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2526272829>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns