Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <1 272829
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2021 om 10:07
Bedankt Machtelt .

Henk moet het maar eens proberen .Hij zit maar te mopperen op dat kleffe brood .
De praktijk onddrsteinster heeft niets gezegd over koolhydraatarm brood ,maar hij moet wel iedere maand terugkomen

Ik zeg maar niets meer over koek e.d .want dan wordt hij boos en vraagt of hij ook nog wat lekkers mag eten op zijn leeftijd .

En ik kan makkelijk praten ,want ik geef er niets om .


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2021 om 21:25
Ja, als je toch een Deka hebt, is het de moeite waard om de sportbonk te proeven, misschien vind jij ze ook lekker. Ik snijd tegenwoordig koekjes in stukken, bij elke kop koffie een kwart of een achtste, dan heb je met vier koppen koffie per dag een heel of een half koekje. Als iemand iets over mijn gesnoep zegt, vind ik dat je ergens aan dood moet gaan, en dan liever door iets lekkers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2021 om 09:51
goede morgen Smile

in Japan is het noodweer, er is al een dode. wat me ineens deed realiseren dat je ook aan regen dood kunt gaan, als het maar veel is Confused ik heb me nooit eerder bedacht dat regen gevaarlijk kon zijn....

hier is het gelukkig rustig buiten, nat of droog maakt me dan niet zo veel uit.
ik kreeg gisteren een telefoontje dat mijn oude lockmachine na bijna een jaar is gerepareerd; hoera Party
ik kreeg er geen garantie op en hoef het niet te betalen begreep ik maar hij loopt als een trein en wat belangrijker is, er zit weer een soort van garenstandaard op. die was gebroken in een van mijn verhuizingen.
enfin, ik ga ze srtaks bellen en een afspraak maken om hem op te halen; ben blij Smile

ik kreeg ook een telefoontje dat bij dirk m'n bestelling klaarstaat. probeer al een jaar om melk en sojamelk per grote(re) hoeveelheid te bestellen want er staan altijd maar een paar pakken in de winkel en dan moet je steeds terug Thumbs Down
maar nu, via het hoofdkantoor lijkt het toch te zijn gelukt; ga straks even kijken.

eerst voor iedereen een fijne, mooie zomerdag Thumbs Up



Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2021 om 11:00
Fijn dat er met veel geduld ,toch een boel problemen opgelost zijn .

Ik heb net de zooi van de vuilnisman opgeruimd .
Er lag meer op de straat dan dat er in de wagen terecht was gekomen .
Kan gebeuren ,maar ze hebben een bezem dus laten ze het dan even opruimen

Mijn buurvrouw zei er wat van en toen kreeg ze een grote mond .De kliko moest aan de stoeprand staan ,dat kan niet ,want daar staan auto 's geparkeerd .
Toen klemden ze haar kliko in de grijper en gingen er een heel eind mee rijden en hij liep er naast ,totdat er een plekje kwam ,waar geen auto stond ,ze is wel 90 jaar .




Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2021 om 20:38
wat een kinderachtige kerels zeg!
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2021 om 09:10
goede morgen Smile

alles heeft al gegeten, de wasmachine draait en ik zit lekker aan mijn pap.
vanmiddag komt er 'n vent voor de vermarmingsketel en verder ben ik zo vrij als een vogel in de lucht, hoera!!

fijne dag allemaal! heerlijk in de wind wandelen of knus met een handwerk op de bank!

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2021 om 08:55
goede morgen Smile
daarnet heb ik mijn schapenwollen hand gebreide deken gewassen dus ik heb mijn half uurtje stressen per dag al gehad LOL
voor zover ik kon zien is hij niet vervilt ofzo. of hij gekrompen is kan ik pas zien wanneer hij weer op bed ligt. blijft een beetje spannend

straks naar de tuin, eten plukken en spinnen of wol ophalen.
gisteren was ik begonnen het riet uit de sloot te trekken, toen was ik zo zwart!! zelfs met een harde borstel schuren was op mijn handen niet genoeg om het schoon te krijgen. toen ben ik gaan spinnen en met de wolvet kon ik later zo eraf wassen.

ik hoop dat jullie ook lekker van het mooie weer kunt genieten en van je fijne handwerk. maak er een mooie dag van Thumbs Up

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2021 om 09:43
goede morgen, ja ik ben er weer maar alleen voor de handwerkdingen. tenslotte had ik me daarvoor hier ingeschreven. ben benieuwd wat voor leuks er weer bijgekomen is....Smile
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2021 om 10:16
Goedemorgen allemaal. Ik ben op het moment ook niet zo vaak hier en waarom? Ik zit half begraven onder bollen garen en een deken die groeit. Als ik alles netjes neer leg lukt het aardig om er geen al te grote wirwar van te maken, maar meestal lukt dat niet. Bovendien blijkt het patroon veel moeilijker dan ik gedacht heb. Dus opperste concentratie verwacht.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2021 om 10:40
Geeft gelijk warmte .

Mag Jan je nog wel wat vragen ? .

Succes we horen het wel , hoe snel hij groeit .
Back to Top
JackSkinner View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 September 2021
Locatie: Eindhoven
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JackSkinner Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2021 om 17:07
Hallo. Ik ben er nog niet zo goed in. Ik heb besloten om dit handwerk te proberen. Ik denk dat je je gewoon moet concentreren en herhalen tot je het goed hebt... EmbarrassedConfused
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 272829

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns