Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <1 1011121314 29>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2021 om 09:16
Het sneeuwt niet meer in Apeldoorn, maar er ligt nog een dik pak. Vandaag zou Ikea boekenkasten komen brengen, mijn mobieltje staat aan om eventuele smsjes of telefoontjes daarover te krijgen. Morgen moeten we op tandartscontrole, we zullen zien of dat kan. Ik heb lang geleden een gespleten wortel gehad en de tandarts had die tand getrokken, de wortel er af gehaald en de tand teruggeplakt tussen twee andere. Dat is al meer dan 10 jaar geleden en de tand hield het vol. Maar vorig weekend beet ik in een miniciabattaatje met ham en kaas ertussen, dat in de aifryer had gezeten, en dat was toch net iets te hard voor de dode tand. Ik heb natuurlijk geen pijn of last, maar als we kunnen gaan, wil ik dat de tandarts er naar kijkt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2021 om 09:35
goede morgen Smile

Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2021 om 13:00
Ik heb een wollige hond die thuishoort in SiberiĆ«, maar hij vindt de sneeuw niet leuk! Confused
Ze zeggen dat je van zijn haar garen kan spinnen. Ik zou het wel eerst wassen... 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2021 om 13:22
Hier is het nog niet droog geweest ,mijn man is het zat .
Hij wil sneeuwruimen ,maar dat mag niet vanwege zijn oog .

Ik kan niet omgaan met mijn nieuwe laptop Windows 10 .
Ik krijg hem niet op mail berichten die binnen komen en kan ze ook niet lezen .Ik durf er verder niet aan te komen .

We blijven moed houden .Breien kan ik nog wel .

Ik heb dat wel eens meer gehoord van hondenharen spinnen ,maar het breiwerk kriebelde vreselijk ,was geen succes .
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2021 om 13:29
Originally posted by Mutti Mutti wrote:


Ik heb dat wel eens meer gehoord van hondenharen spinnen ,maar het breiwerk kriebelde vreselijk ,was geen succes .

Weet je nog van welke soort hond het was?
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2021 om 14:33
ik weet dat Leonie Sazias jaren geleden de haren van haar hond spon
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2021 om 15:22
Het heeft hier de hele dag licht gesneeuwd. Gisteren had de buurman ons pad van deur tot straat 3 x geveegd, Ton heeft het vanmorgen weer gedaan, maar er ligt weer een pak. In de achtertuin stonden Tons sporen en een kattenspoor, die zijn helemaal weer ondergesneeuwd. Ikea meldde dat ze om hun medewerkers geven en een nieuwe afspraak zullen maken. Gelukkig, ik was een beetje bezorgd over de bezorgers. Of we morgen naar de tandarts kunnen zien we wel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2021 om 18:41
Nee ,het was een gemeleerde grijs witte en wat doner grijs

Het haar hing voor z,n ogen .
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2021 om 21:10
Hier lag nog geen sneeuw. Vandaag wel de hele dag gesneeuwd maar niet zoveel gelukkig. Ik houd niet van sneeuw als ik er doorheen moet voor te werken. Als ik thuis mag blijven vind ik het prachtig.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2021 om 21:16
Hier is het nog niet droog geweest .Het lijkt wel als de sneeuw de zee ziet weer terugkeert .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2021 om 08:39
Hier dwarrelt het ook nog steeds, alle sporen van gisteren zijn overgesneeuwd. Ik meende dat de KNMI had gezegd, dat het sneeuwen overal zou ophouden om 12.00 gisteren. Liegbeesten!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2021 om 10:38
goede morgen Smile

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2021 om 12:06
Hier schijnt de zon op de sneeuw,net diamantjes en op plaatsen waar de zon op schijnt is de sneeuw aan t smelten ,het is wel bitter koud
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2021 om 12:21
ik was op de fiets, boodschappen. 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2021 om 15:26
Het was een vreselijke ochtend / middag .
Er zat een auto voor ons vast . Toen ging er nog een invoegen ,net een knot wol

De een wou niet voor en de ander niet achteruit , terwijl wij ruimte genoeg achter de laatste auto hadden gelaten .Even later zagen we de oorzaak AH had de garage afgesloten Zet dan duidelijk een bord dat de garage gesloten is dan riJ je de toegangsweg niet in .

Maar goed ,het is uit de knoop gekomen .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2021 om 15:27
Ik vind het zo mooi buiten, de huisband heeft meermaals paden in de sneeuw gemaakt. Nu de zon er op staat lijken die netjes droog en begaanbaar te worden.
En natuurlijk heeft hij met een bezem en andere lange latten moeite gedaan om de totaal ondergesneeuwde zonnepanelen schoon te vegen.
Dat is gelukt maar wat een pak sneeuw komt daar vanaf LOL
Ik vind het ook zo sneu voor de vogeltjes en onze kipjes (die er echt he-le-maal niks aan vinden).
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2021 om 11:07
goede morgen Smile

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2021 om 11:53
De kippen zitten 's nachts altijd binnen, nu overdag ook, de krielen zijn iets avontuurlijker. Ze hebben genoeg te eten en drinken. Maar het is
niet verwarmd en of kippen dat wel of niet kunnen hebben ligt aan het ras. Er zijn hele kale kippenrassen en hele bevederde. Dus ik maak me 
geen zorgen, het is heerlijk in het kippenhok - lekkerder dan buiten. Veel dieren kunnen beter tegen de kou dan tegen de hitte.
Ik zou de wormen met rust laten net zoals ik de bijenkast niet opendoe. De wormen hebben het misschien wel prima naar hun zin,
ik zag bij ons op de composthoop dat wij ook daar nog steeds een inwoninkje hebben, de hoop zal binnenin warm zijn. Niet dat ik echt blij met ratten
ben, maar vooruit - als je kippen hebt heb je bijna altijd ook ratten.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2021 om 15:12
We houden de vijver open met een soort pompje ,zodat het niet kan bevriezen .

Druk dat het er is met vogels, voer is er ook genoeg ,maar waarom ze toch altijd ruzie moeten maken .Vraagt alleen maar energie .

Ze zitten nu weer verstopt tussen de bladhoudende beuken en de klimop .
En dan komen ze ineens met z,n allen naar het water .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2021 om 08:51
Wij zien bijna geen vogels meer, 5 eksters, soms een verdwaalde mus, twee merels en een roodborstje of goudvink, ik weet het verschil niet. Hoog in de lucht zweven nog wel eens hele kuddes, meeuwen? zwaluwen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1011121314 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns