Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <1 1516171819 29>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2021 om 19:49
Vanmiddag mijn dochter na weken op de thee gehad .
Ze bracht 3 eigengebakken cake mee .

Al die tijd was er wel een vriendje van mijn kleinzoon op schoolpositief getest .

Of een lid van het voetbalteam dat zijn mond gehouden had ,zodat er veel telaat getest was en natuurlijk positief zodat er een hele groep thuis moest blijven .


Nu was ze 10 dagen zonder risico geweest ,dus kwam ze het maar even vieren en bijpraten .

Mijn kleinzoon gaat naar het VWO en dan moet je 5 keuzes opgeven ,want er moet geloot worden .
Als je pech hebt moet je naar een school die je op 5 gezet hebt en waar je liever niet naar toe gaat .
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2021 om 09:40
Goede morgend hier schijnt de zon en mijn kat ligt er lekker van te genieten ,toch zou het weer winderig en veel regen worden gisteren was er zelfs een donderslag bij maartse buien he
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2021 om 07:17
klinkt warm bij jou Pareltje....Smile

goede morgen.
ben al een paar uur wakker, er is iets wat me 'bezig' houdt. een paar 'ietsen' zelfs Confused
dus....we gaan er maar aan beginnen; nieuwe dag, nieuwe kansen, nieuwe prijzen

heb het goed Heart
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2021 om 14:01
goede middag Smile
vanmorgen had ik het te druk.... met uien zaaien onder anderen Wink

en gemaild naar de kleiwinkel, probleem met de oven. de technische dienst was onderweg maar zou vandaag nog terug mailen. klinkt aardig Smile

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2021 om 13:34
goede middag Smile
Lidl had fruitboompjes in de aanbieding dus ik door de haarlemmermeer gefietst, heerlijk de wind langs m'n kop, kom ik daar....uitverkocht. Jammer!
Wel lekker groenten en fruit meegenomen en wat vleesvervangers, dat was weer fijn. en mezelf getrakteerd op een prachtige Jasmijn en 'n broodje voor op de terugweg....
eigenlijk een heerlijke ochtend gehad zo Big smile

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2021 om 13:48
Aanbiedingen zijn bij de Lidl altijd heel vlug uitverkocht .
Ik heb ooit een medewerkster horen zeggen ,dat als het een dagaanbieding is ,je beter de avond ervoor kan komen kijken omdat ze dan ook al verkocht werden ,of het waar is weet ik niet .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2021 om 13:56
Maar je had dan een leukere ochtend dan ik .

Ik hoorde een grote klap boven en vond mijn man languit in de badkamer .

Hij was duizelig geworden en gevallen .
Ik mocht geen dokter bellen ,het heeft een uur geduurd voor ik hem weer overeind had .
Dan heb je beugels een douchestoel ,maar hij kon nergens bij om zich op te trekken .
En het zit me nog niet lekker dat ik geen dokter heb gebeld .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2021 om 17:18
Voortaan gewoon een dokter bellen of 112. Ik heb dat eens met Ton gehad en die bleek wondroos te hebben. Ik belde 112 en toen stuurden ze de politie "omdat die sterker zouden zijn'. Een agent tegen zijn pensioen aan en een piepjonge. Samen kregen ze Ton overeind op de bank, maar toen ze weg waren, begon hij wartaal uit te slaan. Ik belde het alarmnummer van de huisarts en die ontdekkte dat Ton hoge koorts had en belde een ambulance. Het akkevietje duurde van 11.00 tot 21.00 's avonds en toen lag hij eindelijk in een bed en kon ik met de bus naar huis, eindelijk wat eten en naar bed. Het is erg slecht voor je rug en armen om te pogen een grote man op te hijsen, je kunt beter een stevige stoel of kruk er bij halen en hem het zelf laten proberen. Als het hem niet lukt, om hulp bellen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2021 om 19:40
Mijn man klaagt nog steeds over een paar jaar terug, dat hij de snee die hij opgelopen had toen hij van zijn fiets gekukeld was niet eens zelf gezien had.
Hij kwam warrig en onder het bloed thuis en na een beetje opfrissen heb ik hem meteen in de auto geladen en naar de huisarts afgevoerd LOL

Soms kun je het beter niet vragen, maar gewoon doen, dat is gewoon een les voor de volgende keer. Ik hoop dat het nu beter met hem gaat.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2021 om 08:38
Ton heeft het idee dat ik toen zijn leven heb gered. En als hij nu niet naar de dokter wil, dreig ik hem een volgende keer, dat hij op apegapen ligt, te laten liggen. En dan zeg ik er meteen achteraan: Nee hoor, natuurlijk niet, ik wil geen rondslingerende rommel in de kamer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2021 om 08:47
goede morgen Smile
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2021 om 08:46
Goede morgen hier is het zonnig maar koud,dacht dat het gedaan was met vriezen maar nee ,in de nacht gaat het terug onder nul een paar dagen ,de corona is hier plots weer fel omhoog gegaan ...er komt geen eind aan hopeloos word ik ervan
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2021 om 09:00
Hier zonnig ,maar ook koud .


Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2021 om 09:58
goede morgen Smile

het is hier heerlijk! zonnetje, windje, vrouwtje, hondje, vogeltjes...perfect Smile

wat erg Pareltje, die toename van corona gevallen. maar het ligt toch in de lijn van de verwachting?!
niet hopeloos van worden! gewoon de dingen blijven doen die fijn zijn voor jou.


Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2021 om 20:40
goede avond Smile
de laatste dagen ga ik steeds met hondje naar de tuin. eerst warm eten tussen 2 en 3 en dan fiets ik naar de tuin. ik werk er afwisselend in de tuin en in m'n kasje, zo fijn! maar allemaal zware klussen dus ben ik tot weinig anders nog in staat wanneer we weer thuiskomen.
Maar een stuk groentetuin is nu klaar en de bakken in het kasje zijn bijna klaar. daarna wil ik het middenstuk nog bestraten, dan kan ik daar lekker zitten op een zonnige winterdag Smile

nu alleen nog met mijn hondje uit, douchen en een 'golden milk' drinken....misschien nog 'n half uurtje haken en radio luisteren n dan is het echt tijd om te gaan slapen.
bye bye

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2021 om 08:30
De computer wilde gisteren echt een "update" doen, terwijl ik eigenlijk een voor de ontspannen tv avond klaar zat (ik kijk tv op mijn laptop).
Terwijl ik zat te wachten heb ik gekeken wat ik vandaag in de tuin zou kunnen zaaien, dus dat ligt klaar voor vandaag. Even wachten tot de 
vorst van de bakken af is LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2021 om 08:57
Er was gisteren een vreemde tv storing. Je kon je opgenomen programma's niet kijken en ook niet programma's terugkijken. Er werd niet vermeld hoe dat kwam en er is ook niet gemeld dat het opgelost is. Maar nu is er weer een telefonie storing.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2021 om 09:14
ook goede morgen Smile

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2021 om 11:54
Ik krijg bericht van het ziekenhuis dat er een brief ter inzage ligt

Nu kan ik wel inloggen ,maar krijg met geen mogelijkheid krijg ik die brief geopend .
Je zou zeggen klikken op het envelopje ..


Nu zijn ze pas overgegaan op inloggen per D igiD vanwege de veiligheid

,prima maar dan moet het wel werken .

Na dat programma van gisteren op de tv krijg ik altijd weer de kriebels .

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2021 om 15:23
Welk programma ?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1516171819 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns