Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <1 1617181920 29>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2021 om 18:28
Ik geloof van Max ,maar dat weet ik niet zeker .

Het ging in ieder geval over mensen die tonnen aan euro's kwijt geraakt waren ,die op een kennelijk verkeerd knopje hadden geklikt en niet tijdens bankieren of andere geldzaken .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2021 om 08:25
Dan zou ik gewoon het ziekenhuis bellen, dat lijkt me dan het veiligste.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2021 om 18:23
goede avond Smile
vanmiddag heb ik mijn brillen opgehaald; een gewone mooie bril met varifocus en een gewone mooie zonnebril, ook met varifocus. samen voor de bijbetaalprijs van 9,00 Cool men zegt dat het erg wennen is met die varifocus maar tot nu vind ik dat mijn vorige (en eerste) bril veel meer wennen was.
hoedanook, ik ben er blij mee.
en handwerken joh.....super!

mijn kleioven is stuk. de schakelaar is stuk. en nu zegt de winkel en tevens fabrikant van de oven dat hij die schakelaars niet meer heeft.
dat zou betekenen dat ik nu een prima werkende kleioven naar de vuilnis moet brengen omdat de schakelaar stuk is Confused dat begrijp ik gewoon niet! ik word er ook boos van, zo'n verspilling! nu zoek ik naar een techneut die dat ding open schroeft en kijkt of hij/zij die schakelaar kan repareren.
een nieuwe oven trouwens kost rond 2000,00, dat heb ik nooit.
tenzij ik een prijs in de lotto win...

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2021 om 18:43
Het lijkt wel of er steeds alleen maar spullen gemaakt worden om weg tegooien .Repareren is een lelijk woord .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2021 om 18:46
Ik heb nooit een moment moeten wennen aan varifocus ,maar er zijn ook mensen die ze terugbrengen en ruilen voor een lees en verte bril
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2021 om 08:26
goede morgen Smile

ja buiten moet ik wel wennen aan de nieuwe bril, merkte ik.

gisterenavond had ik de naaimachine klaargezet om er vanochtend meteen aan te beginnen maar ik bedacht me net dat ik naar de tuin moet, raapsteeltjes oogsten Smile


Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2021 om 09:11
Een goede techneut kan dat vast fixen, het duurt misschien wat langer - maar het lukt vast.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2021 om 09:49
Raapsteeltjes heb ik in geen jaren gegeten .

Vroeger was stamppot van raapsteeltjes bij ons thuis een teken dat de LENTE begonnen was .
Er zat altijd wel ontzettend veel zand in .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2021 om 09:52
Met traplopen moet je ook wel even oppassen ,maar ik vind het stukken beter dan die halve maantjes die je vroeger had ,dat was echt zoeken naar het leesgedeelte .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2021 om 10:03
Goede morgen Smile
ja traplopen vind ik ook 'n beetje eng maar dat zal wel wennen. gisteren zijn we naar de tuin gelopen (met bril op) en de bril opgehouden tot ik weer thuis aan het eten koken was. toen wilde ik even rust op m'n gezicht.
de raapsteeltjes vond ik heerlijk! wel wat weinig maar ik had nog wat witlof en champignons, die heb ik bij dat stamppotje gewokt met 'n zon'tomaatje erdoor; een koningsmaaltijd Smile
zo vroeg in het jaar had ik ze niet eerder gegeten maar nu heb ik ze in m'n kasje

voor de oven wacht ik nog op bericht van de technische dienst van keramikos. met angst en beven mag ik wel zeggen....

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2021 om 11:24
Bij ons zijn de raapsteeltjes maar net uit de grond . . . 
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2021 om 08:54
goeie morgen Smile
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2021 om 11:09
Originally posted by carolina2 carolina2 wrote:


mijn kleioven is stuk. de schakelaar is stuk. en nu zegt de winkel en tevens fabrikant van de oven dat hij die schakelaars niet meer heeft.
dat zou betekenen dat ik nu een prima werkende kleioven naar de vuilnis moet brengen omdat de schakelaar stuk is Confused dat begrijp ik gewoon niet! ik word er ook boos van, zo'n verspilling! nu zoek ik naar een techneut die dat ding open schroeft en kijkt of hij/zij die schakelaar kan repareren.
een nieuwe oven trouwens kost rond 2000,00, dat heb ik nooit.
tenzij ik een prijs in de lotto win...



Als het een gewone aan/uit knop is, dan moet die te vervangen zijn.
Desnoods de knop er tussenuit halen en een externe aan/uit schakelaar gebruiken.
Als de thermostaatknop kapot is, dan wordt het lastiger.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2021 om 11:55
dankjewel voor je berichtje Cocos. ik denk net als jij maar de winkeltechneut zei dat ze de schakelaars niet meer hebben. maar goed, ik wacht eerst op bericht van hen en anders....voor een externe aan/uit schakelaar heb ik toch ook iemand nodig die het voor me doet
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2021 om 15:24
deze is even leuk....

dinsdag heb ik m'n ex aan de telefoon en vertel hem hoe blij ik ben met m'n nieuwe bril. dat wil ik ook, zei die en hoewel hij de dingen meestal op de lange baan schuift belde hij me woensdag om te zeggen dat hij een afspraak had; oogmeting op donderdag.
gisteren belt hij me en zegt ik ben voor die oogmeting geweest en zei ik wil een bril maar die griet zei, een bril?? u kunt beter een geleidehond bestellen! een oog zag hij helemaal niks meer. hij langs de huisarts voor een verwijs oogarts, kon hij vandaag ophalen.
belde m'n dochter net; papa heeft ook weer wat bijzonders....komt hij thuis met z'n verwijs, kijkt erin...heeftie het verwijs voor mijn kleinzoon voor iets heel anders meegekregen. hadden ze bij de huisarts niet gemerkt LOL en ze hadden ook niet ontdekt dat mijn ex niet in 2018 is geboren LOL
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2021 om 16:05
Is dat nu een compliment ?

Ook zo'n leuke fout .

Mijn man heeft net een nieuwe ID kaart .

Lees ik net dat er fouten in de chip van de nieuwe ID kaarten zitten en dat je hem om moet ruilen weer een keer een afspraak maken in het gemeente huis ,weer ernaartoe . De fout hebben ze voor de veiligheid met een pincode verwijders ,gratis dat wel .Ik vraag me wel af wie de nieuwe pasfoto's betaalt,ik kan me niet voorstellen
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2021 om 19:04
Stomme fouten. Hoe krijgen ze dat voor elkaar.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2021 om 10:29
Altijd in het ziekenhuis erger ik me altijd zo aan hun gevraag, naam, geboortedatum, heeft u een afspraak (nee ik kom hier voor de gein),
heeft u een email adres (nee, ik wil niet door het ziekenhuis gemaild worden), is dit uw telefoonnummer (ja), heeft u ook een mobiel nummer (nee, 
ik wil niet standaard op de mobiel gebeld worden)bent u er 1 van een tweeling (nee) allemaal dat soort dingen
en dan krijg je (jouw ex-man dus) bij de huisarts gewoon een verkeerde verwijsbrief mee - ik word daar zo simpel van.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2021 om 11:55
Dat vragen naar geboortedatum doen ze uit routine, ik denk niet dat ze naar je antwoord luisteren, behalve als je aarzelt, want dan doe je je voor als iemand anders. Heeft u een afspraak? Nee ik vind de koffie hier zo lekker.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2021 om 12:11
Wees maar blij dat ze het doen ,al is het irritant .

Ik heb meegemaakt dat ze het verkeerde dossier hadden ,wel de zelfde achternaam . Mijn zusje heeft meegemaakt dat ze iemand op kwamen halen voor een operatie ,daar vroegen ze niet naar de geboortedatum waar die was zo slim om te zeggen dat ze helemaal niet geopereerd moest worden .
Ze had het de avond ervoor al zo vreemd gevonden dat ze nuchter moest zijn .
De vrouw die naast haar lag moest geopereerd worden ,maar dat kon toen niet omdat ze niet nuchter was,dus het hele schema liep in de war
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1617181920 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns