Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <1 1718192021 29>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2021 om 12:26
Zo was een vriendin eens bijna in tranen, toen een klasseleraar haar zoon op een ouderavond volledig afkraakte, hij was een lastpak voor de leraren, een pestkop voor zijn klasgenoten en de concierge had ook een grief tegen hem. En toen ze uiteindelijk zei, dat ze haar zoon totaal niet herkende in dat beeld, bleek er een naamgenoot in de klas te zitten, die veel meer indruk had gemaakt. Over haar zoon bleek de leraar niets te kunnen vertellen, hij zag hem niet voor zich, zelfs niet met het dossier met pasfoto. Die zak had zich dus goed voorbereid. Voor hetzelfde geld was ze boos thuisgekomen en had haar zoon de mantel uitgeveegd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2021 om 15:27
nou ja zeg!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2021 om 15:47
Is er nog een bos bloemen gekomen ,of een andere verontschuldiging ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2021 om 18:02
Nou toevallig van een vriendin en ik, we kwamen haar feliciteren met haar verjaardag. Ik denk dat leraren zulke misverstanden heel gewoon vinden, zo van Wees blij dat het jouw kind niet is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2021 om 12:31
goede middag. daarnet las ik nieuws over een woningbrand in Rotterdam waar twee agenten in gelopen zijn omdat ze mensen hoorden gillen en een moeder met haar 4 jarig kind redden Thumbs Up Clap

daar moet ik dan een traantje van wegpinken; stom he? Smile


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2021 om 19:39
Ik las het ook. Zo zijn er ook agenten, die een baby ter wereld geholpen hebben. En agenten die na een ongeluk mensen opvangen en tot rust laten komen. Terwijl ze soms zelf later ook overstuur zijn. Agenten zijn ook mensen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2021 om 19:59
Ik denk dat dat in de eerste plaats de rede is waarom ze agent zijn geworden .

Mensen te helpen , klaar te staan voor anderen en niet met de wapenstok te slaan .

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2021 om 20:08
Ja Mutti, daar zeg je me wat Thumbs Up
net als in elk ander beroep en net als in de rest van het leven zie je mensen door teleurstelling verharden/ verkillen. jammer! maar deze twee hadden het hart nog op de goede plaats Smile

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2021 om 08:13
Goede morgen,iedereen fijne Paasdagen gewenst het is hier maar frisjes ,we moeten toch thuis blijven dus ...de ganse dag handwerken lui lekker in de zetel....zou toch eens graag een terrasje doen 😛🍷
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2021 om 10:02
goede morgen Smile

Dankjewel Pareltje.
van mij ook voor iedereen fijne paasdagen

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2021 om 10:13
Aan een terrasje heb ik niet zo'n behoefte .

Ik zou liever weer eens rustig door het natuurgebied lopen .
Dat heeft hier veel weg van de kalverstraat .
Een boswachter vertelde ,dat alles vernield wordt en de dieren er zelfs
last van krijgen .
Mijn dochter is een weekje in Drenthe geweest ,net die week met het mooie weer .Zo rustig als het daar was .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2021 om 12:37
terrasjes zeggen me niks en wandelen doe ik best veel....
ik zou graag eens willen gymmen in het warm water zwembad Smile
en ik zou graag eens een gesprek hebben met een psycholoog maar die hebben een wachtrij tot sint juttemis
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2021 om 13:05
Woon jij in Nederland ?

Onze huisarts heeft een psychloog die werkzaam is in zijn praktijk ,bij jullie niet ?
Daar is geen wachttijd en het gaat ook niet van je eigen risico af .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2021 om 14:51
klopt, dat heeft deze huisarts ook. daar heb ik nu een afspraak mee.....eind van de maand
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2021 om 21:07
Fijn paasdagen nog.

Terras is voor mij ook niet zo belangrijk maar gun het wel aan iedereen. denk dat het dan ook minder druk gaat worden in de parken en bossen. De dierentuin mag voor mij wel weer open lekker daar door heen wandelen. En winkelen op afspraak mag voor mij ook wel weg. Niet dat ik dan meer ga shoppen daar ben ik niet van maar als je dan wat nodig hebt moet je weer wachten tot je afspraak.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2021 om 09:01
goede morgen Smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2021 om 18:00
Ooit in Amsterdam vond ik terraszitten leuk, een parade van hippe mensen. In Apeldoorn vond ik er niks aan. Ik snak naar de bibliotheek, sportschool en soos. En wat zou ik graag zonder afspraak door Action, Wibra en Zeeman dwalen! Maar ja, als het lang duurt, wachten we nog even.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2021 om 09:55
goede morgen Smile
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2021 om 13:59
Vroeger vond ik het tijdens vakantie leuk om op een terras te zitten aan de boulevard. In Nederland deed ik dat meer omdat ik ergens onderweg iets te eten wilde. Liever in de open lucht dan binnen, waar het wel eens bedompt is. Sinds ik niet meer reis en niet op vakantie ga, hoef ik ook geen terrasjes meer.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2021 om 16:43
Goede namiddag ,ligt er bij jullie ook sneeuw ...hier al 2 dagen gisteren gans de dag gesneeuwd met koude temperaturen ,en ik heb vorige week al bloemen gezaaid ...hopelijk zitten ze warm onder de grond,wat een rare wereld toch ☃️😛
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 1718192021 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns