Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <1 2122232425 29>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2021 om 14:53
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Vraag ,

Hebben jullie het ook wel eens gehad dat je pinpas het niet meer doet ? 

Ja, heb ik gehad. Een paar keer dat het systeem van de winkel niet goed werkte.

Maar ook wel eens dat het pasje niet meer goed was.Het pasje deed het in de volgende winkel ook niet, dus lag het aan het pasje. De bank gebeld en ik kreeg een nieuwe opgestuurd.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2021 om 16:05
Ja maar toen had ik wel al een andere in huis en was de pas nog máánden geldig, de pas raakte geblokkeerd en ik moest dus 
verder met de nieuwe. Ik vond de kleuren van de oude pas mooier, maar helaas . . . 
Verder heb ik er nooit last mee, hooguit dat mijn  hoofd wel eens spontaan een pincode wil verhusselen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2021 om 17:04
Nee ,we hebben geen filiaal bij ons in de buurt van de bank .

Zelfs geen flappentapper en ook niet zo'n geel ding .


Die van mij is ook nog een hele tijd geldig .



Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2021 om 08:53
Het kan ook best aan het pinapparaat liggen, dus ik zou me geen zorgen maken. Ik zou me pas zorgen maken als het vaker gebeurt.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2021 om 10:16
Ja maar er is iemand die naast me stond en die heeft toen voor me gepind met haar pas en die deed het wel .Dus dan zou het de combinatie ,mijn pas en dat pinapparaat zijn .

Er gaat niets van mijn rekening af wat er niet hoort af te gaan als ik mijn saldo bekijk .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2021 om 10:18
nou....het is wel heel ongemakkelijk boodschappen doen als je niet weet of je pas werkt. ik weet het uit ervaring want mijn rekening is regelmatig leeg LOL

goede morgen Smile

gisteren heb ik een stuk klei gepakt en ben begonnen aan een paddenstoel. mezelf kennende zal het wel een serie paddenstoelen worden LOL
het is zo  heerlijk weer te kleien! de pijn in mijn schouder is ook meteen een stuk minder en ik werd vanmorgen blij wakker, hoera ik kan weer verder!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2021 om 10:24
Ik denk dat er inderdaad een nieuw pasje moet komen ,maar dat voorstel deed de bank niet .

Ergens maar iets kleins kopen met de pas ,en als hij het niet doet contant betalen ,maar je staat zo te kijk .Ik had gehoopt dat de bank het met alle gegevens zo zou kunnen zien ,maar dat schijnt niet zo te zijn .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2021 om 10:27
Mijn man heeft gelukkig nog een pas ,maar het doet me zo denken aan vroeger ,dat een vrouw niets te zeggen had over de uitgaven .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2021 om 10:29
Fijn dat je oven het weer doet ,door een behulpzaam iemand .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2021 om 12:17
Hoera,

Ik liep net langs de vijver ,toen ik naar de schuur liep .

Stikvol met kikkervisjes ,de natuur trekt zich nergens wat vanaan .
Het is jammer dat de merels ze ook graag lusten anders zou ik best even kikkervisje willen zijn .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2021 om 16:37
Mijn man vergeet zijn pas geregeld, en dan mag moederdevrouw haar pas trekken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2021 om 21:04
wauw! Mutti! ik heb wel veel kikkers in mijn vijver maar (nog) geen drilCry
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2021 om 21:32
Ik had het dril gemist ,zowel van de padden als de kikkers .
Ik vind dat altijd een wonder van de natuur
Eerst het dril ,dan de kikkervisjes ,dan het verlies van het staartje en het verschijnen van de pootjes .
Dan volgt de oversteek over het grasveld .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2021 om 09:56
goede morgen Smile
ja ik vind het ook prachtig, dat dril. als de zon erop staat kun je in die eitjes kijken en mooi zien hoe het zich ontwikkelt. ik hou ook van die kleine kikkertjes die bij het wieden net voor je handen wegspringen Heart

ik zou vandaag naar Amsterdam maar mijn dochter belde gister dat mijn kleinzoon weer ziek is. en opa gaat elke dag mee hem van school halen en dan mag dat jong voorop de schootmobiel Smile
dus we weten niet of hij opa heeft aangestoken en ik blijf voor de zekerheid nog een paar dagen thuis.
m'n huis maar eens doorwerken.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2021 om 11:17
Ik geef je gelijk .

Wat zal ik blij zijn als deze tijd voorbij is en je niet steeds hoeft te denken of het verantwoord is .

Ik ben alleen bang dat het nog heel lang duurt .
Vanmorgen hoorde ik nog een huisarts ,uit een achterstandswijk in Rotterdam .Er kwam haast geen mens om zich te laten prikken ,uit angst voor bijwerkingen .Hij moest praten als Brugman en dan trok hij er nog maar een paar over de streep .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2021 om 13:11
ik las vanmorgen het bericht dat 'het einde van astra zeneca in het zicht is'
met als verdere uitleg: er komen genoeg andere vaccins aan dan hebben we az niet meer nodig
daar werd ik een beetje boos om
dus ze spuiten die az er maar in ook al weten ze dat die eigenlijk niet deugt Angry
gisteren in het nieuws hoorde ik: omdat nog maar zo weinig ouderen zich willen laten vaccineren met az mogen de artsen er ook 60- mee vaccineren
honger maakt rauwe bonen zoet zeiden we vroegerConfused

je kunt beter in Denemarken wonen. daar heeft de regering tenminste haar verantwoordelijkheid genomen omtrent de az
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2021 om 13:38
Ik heb het ook gehoord en was eigenlijk ook een beetje nijdig

Wat doen ze nu met de 2e prik ? Is dat dan ander spul ,als az er niet meer is ? .



De tijd zal het leren .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2021 om 17:47
daarnet was op het nieuws dat de huisartsen ook verontwaardigd zijn maar dan in tegengestelde richting. zij zeggen we moeten komende weken nog miljoenen mensen met as vaccineren, die willen toch al niet. hoe moeten we ze nu zo ver krijgen?
zou de gezondheid van hun klanten hen tot deze verontwaardiging bewegen of hebben ze hun spaarcenten erin moeten investeren Wink
nee zonder gekheid, ik begrijp ze wel. eerst moeten ze er maanden op wachten, dan hebben ze het en wordt het vaccin zo Ermm in dubio getrokken (we doen het wel, we doen het niet, we doen het w....) dat veel mensen het niet meer willen. zij zitten ook tussen twee vuren
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2021 om 08:22
IK denk dat de huisartsen bang zijn voor epidemieën in achterstandswijken. Daar krijgen zijzelf het dan druk mee en de ziekenhuizen en IC's blijven overvol, zodat andere patiënten moeten wachten.

Een tijd geleden waren er aldoor tv spotjes, dat je een baby van een met aids besmette moeder in Afrika kon redden met één, later twee euro. En toen las ik een interview met een vroedvrouw, die een tijd in Afrika gewerkt had en zij vertelde, dat maar weinig vrouwen dat medicijn namen, want de oude vrouwen in het dorp waarschuwden ze voor enge medicijnen van witte mensen. Artsen hebben toch minder invloed dan de cultuur en oudewijvenpraat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2021 om 10:24
ik vind dat je, buiten de oude wijven praat best voorzichtig mag zijn met wat je in je lijf stopt. je kunt het er ten slotte niet meer uithalen.
ik hoor veel jonge(re) vrouwen die zich om die reden niet willen laten vaccineren. die zeggen wie weet wat er over tien jaar aan het licht komt over die zooi en dan zit ik met de gebakken peren. en gelijk hebben ze, dat heeft de geschiedenis wel bewezen.

goede morgen Smile
straks lopen we naar de tuin en kijken welk klusje ik daar kan doen maar in mijn hoofd ben ik met de hoed van de paddenstoel bezig LOL
de steel is klaar, (zo hoog dat het precies nog in de oven kan) of tenminste hij staat er. wil hem wel nog mooi afwerken. en de hoed, ik wil zo'n beetje 'puntmutsje' zo'n hoedje wat er los op lijkt te hangen. die vind ik heel leuk.....het zal wel goed komen. en dat soort gedachten kun je beter je hoofd mee vullen dat met alle rotzooi van de wereld.

fijne dag allemaal. doe wat je fijn vindt om te doen en laat de wereld de wereld Clown
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2122232425 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns