Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Engeltjes

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Engeltjes
    Posted: 11 Oktober 2020 om 15:19
Tussendoor enkele engeltjes gebreid.

Staan al startklaar voor de komende feestdagen...Wink
Groet Petra

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2020 om 16:18
Aaaaaachchchch, wat 'n schatjes  HeartHeartHeartHeartHeart dat 'bont'achtig randje onderaan de gewaadjes en die vleugeltjes......
als die geen Vrede btrengen weet ik 't ook niet meer Smile


moet eerlijk bekennen, ik heb iets met engeltjes hoor. kreeg er van mijn dochter eens een met knalrode jurk en een glimlach van oor tot oor
die lijkt precies op mn moeder, zei ze tegen haar vriend, die koop ik voor haar LOL

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2020 om 17:11
Wat een leukerds en eindelijk mag opzetrand lekker krullen
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2020 om 22:07
dank je wel.

Zelf vind ik engeltjes ook altijd mooi.
De onderrand is de afkantrand. Is tricotsteek maar dan de verkeerde kant buiten. Ben bij het hoofdje begonnen.
Dit patroon is een gratis patroon op Revelry
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2020 om 22:45
Schattig 👍
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2020 om 10:44
Leuke engeltjes!
december2011

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2020 om 11:59
Wat een leuke engeltjes ,mooi
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2020 om 13:47
Ga je ze nog haartjes en oogjes geven?
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2020 om 14:14
Heel schattig en inderdaad 'op tijd klaar!'
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2020 om 21:29
Bedankt voor de leuke reacties.
Volgens het patroon zijn ze zo zonder haren en gezichtje.
Ben nog het twijfelen.
Haren vind ik altijd moeilijk gezichtje zal wel lukken.
Wat vinden jullie met os zonder haar en gezicht?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2020 om 10:57
Ik denk dat een os zonder haren en gezicht best kan, het hangt een beetje er vanaf of het een sprekend model is of niet.
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2020 om 12:16
Ja een os kan wel vind ik. En als je de hele stal in die stijl maakt, zou ik ook de engeltjes zo laten.
Ik vind dat crème-glinster-garen heel mooi.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2020 om 12:40
ik vind dat engelen geen gezicht behoren te hebben, het zijn tenslotte lichtwezens
en wat de een een schoon gezichtje vindt, vindt de ander een uitgesproken lelijkerd

een os...tja daar zoek ik wel een paar warme bruine ogen in

Smile
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2020 om 21:20
Dank je wel voor het meedenken. Misschien ga ik komende week als ik vakantie heb en hopelijk wat meer tijd om te hobbyen eens met een engeltje uit proberen wat mooier is.
Zelf vind ik dit ook wel wat hebben.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2020 om 10:01
Lieve engeltjes. Ik ben toevallig ook net aan het zoeken op Ravelry naar haakpatroontjes voor kerst, maar breien kan nafuurlijk ook.
Hoe zorg je ervoor dat ze niet in elkaar zakken?
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2020 om 10:19
net als bij mensen, het hoofd niet te zwaar maken LOL

(sorry Petraco en Hulten, ik kon het even niet nalaten voor mijn beurt te spreken)

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2020 om 20:25
Schattig, ik zou met een engeltje een gezichtje proberen. Kun je daarna nog altijd een beslissing nemen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2020 om 21:15
bedankt voor de leuke reacties en de tip over het gezichtje.

Hulten voor het blijven staan heb ik niks gedaan deze blijft gewoon staan. het hoofdje is heel vast op gevuld.
Ik brei wel altijd wat vaster of pak een half dikte dunner misschien dat dit het is.
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2020 om 12:29
Weet je misschien nog hoe dat crème-glinster garen heet? Ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets, maar kon het nooit vinden.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5757
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2020 om 21:32
Originally posted by Chrissie Chrissie wrote:

Weet je misschien nog hoe dat crème-glinster garen heet? Ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets, maar kon het nooit vinden.
Sorry Chrissie, ik weet niet hoe het heet. het is een bol van 100 gram. Deze had geen etiket meer. Ik had deze gekregen van mijn schoonzus die eerst veel deed handwerken maar nu niet meer gaat, omdat ze door ziekte opgenomen is in verpleegkliniek. Ik denk dat deze eerder gekocht is in de zeeman of Wibra, daar kocht ze veel garens.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns