Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dieet weer lekker.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Dieet weer lekker.
    Posted: 27 Oktober 2020 om 20:55
Ik hoop toch zo dat ze iets aan jouw duim kunnen doen - want alle nachten slecht slapen is te gek voor woorden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2020 om 12:37
Ik drink nu overdag groene en zwarte thee, 's avonds een slaapthee van Zonnatura. Overdag nog wel twee koffie. Kick je te snel van koffie af, dan krijg je hoofdpijn. Ik moet nog afwachten of slaapthee helpt, ik lig al meer dan 4 jaar wakker van de pijn in mijn duim, waar de huisarts haar schouders over ophaalde. Vanmorgen ben ik naar de andere arts geweest voor een 2nd opinion, en die las linkerduim in het dossier, het is de rechter. Hij wilde eerst een scan zien en die is inmiddels gemaakt, lekker snel. Ik dacht dat het een cyste was, omdat ik er één op een knokkel heb, maar het schijnt een ontsteking te zijn. 4,5 jaar lang? vroeg ik. Ja dat kan, mevrouw. Afijn, als er maar iets aan gedaan wordt. Volgens de andere arts kon het geen ontsteking zijn, ze liet me walgelijke foto's van onstekingen aan vingers zien en zo zag het er niet uit.

Overigens heb ik een maanzaadcake in plakjes ingevroren en ook daar maak ik crisisplakjes van, 8 stukjes uit één plak, voor de smaak.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2020 om 10:56
Ik vind groene T vies, maar wie ben ik ? Ik drink rond een uur of 10 (nu dus) 2 kopjes koffie en meestal eet ik daar zelfgemaakt krentenbrood bij.
De rest van de dag drink ik T of water, 's ochtends kruidenT en 's middags zwarte T. Thee maak ik gewoon met een thee-ei.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2020 om 09:45
je lekker he, die thee. ik ben al jaren een theedrinker. eerst dronk ik jaren bijna alleen kamillen maar het voedingscentrum adviseert elke dag 3 glazen zwarte of groene thee omdat dat beschermt tegen hart en herseninfarct dus dat  doe ik braaf Wink
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2020 om 08:19
Dat doen we al, het water maakt je mond neutraal, zodat je de koffie beter proeft. En het "crisiskoekje" van een vierkante centimeter. Bovendien doe ik een schijfje citroen in het water, ik weet niet meer waar dat gezond voor is, maar ik had daar iets over gelezen. Ik drink veel minder koffie de laatste tijd, omdat ik ontdekte dat ik een grote voorraad theesoprten heb, de meeste hebben alleen de naam, zoals rooibos of kamille, en ik drink die nu later in de middag en 's avonds. Ik slaap stukken beter.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2020 om 20:54
er is mij van de week uitgelegd dat koffie veel vocht aan het lichaam onttrekt. eigenlijk zouden wij dus, net als in Italie een groot glas water bij de koffie moeten drinken.
maar omdat de meste mensen dorst- en hongergevoel niet kunnen onderscheiden eten we koekjes bij de koffie.
probeer het maar eens, dat grote glas water en je heb geen zin en geen ruimte meer voor koekjes
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2020 om 18:20
Ton probeert zijn suiker/koolhydraten inname te verminderen, maar het koekje bij de koffie miste hij erg. En hij dronk nogal veel koffie. Eerst heeft hij de koffie geminderd en ik heb hem aangeraden koekjes in kleine stukjes te snijden en in plaats van een hele 1/8 te eten. Nu heeft hij de smaak, maar niet de calorieën.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns