Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Inpakken van cadeaus

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Inpakken van cadeaus
    Posted: 01 November 2020 om 15:08
Je krijgt altijd de raarste dingen voorgeschoteld op de jijtube, maar ik moet zeggen dat ik een van deze filmpjes ademloos bekeken heb.
Dat ziet er te doen en bijzonder uit;
Zelf had ik die van 1 maand terug met die kerstbomen bekeken, ik vond het zonder kerstboom eigenlijk ook al ok, maar dat zegt iets over mij, niet dan ?
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2020 om 17:50
het ziet er heel mooi uit maar ik kan heel slecht vouwen Confused
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2020 om 19:04
Jijtube. LOL
Dit is bijna een soort wiskunde hoor...
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2020 om 19:22
wel heel mooi om te zien hoe iemand dat allemaal bedacht heeft
ik vind het prachtig maar of ik het ooit ga gebruiken dat weet ik niet
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2020 om 20:29
Ik ben toch van plan om b.v. het model kerstboom, maar dan zonder de kerstboom eens te proberen - wat fijn dat mijn nichtje al binnenkort jarig is LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2020 om 08:46
Ik was ooit in een cadeauwinkel, waar de verkoopster een kunstwerk maakte van mijn aankoop, dus ik gaf een compliment. Zij vertelde dat ze geregeld workshops en cursussen volgde over sierlijk inpakken. Ik vond het geweldig, mijn cadeau's zien er uit of een kind van drie ze verpakt heeft, vouwtjes en scheurtjes. Mijn breisels gaan in een schoenendoos of andere doos, en dan pas papier er om, en dan nog zien ze er niet uit. Afijn, grote strik er om.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2020 om 10:38
Ik heb al gezien dat ze heel stevig papier gebruikt - ik ga denk ik oefenen met van dat bruine inpakpapier en wie weet heb ik nog leuk behang voor 
de finale LOL
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2020 om 11:16
Mooi, maar als je zoiets krijgt durf je het niet meer uit te pakken. Bang dat je het beste deel van je cadeau beschadigt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2020 om 14:14
Als ik breisels niet in een schoenendoos verpak, doe ik er vaak plastic cadeaufolie om, met een lintje. Dan hoeft de ontvanger het niet eens uit te pakken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2020 om 16:03
Ik denk niet dat kleine nichtjes daar mee zitten LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2020 om 17:31
Nee, onder de 12 is het rits rats en daar is het echte cadeau.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2020 om 18:40
mooi
groetjes Loes
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.844 seconden.
Lang Yarns