Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

van de kringloop (of rommelmarkt)

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2021 om 10:09
het zijn de toyota ks901 (hoofdbed), kr506 (ribbed) en dan zit er nog een k33 bij een patroon apparaat

en verder zit alles erbij wat erbij hoort, tot reserve naalden, ponskaartklemmetjes en breimachine olie aan toe; ben er zo blij mee!
hij staat nu op de plek die ik ervoor bedacht, echt super

heb jij wel eens met katoen op de machine gebreid Iew? ik heb dat ooit geprobeerd, lang geleden, en vond het toen nogal stug gaan. nu zou ik het wel weer willen proberen omdat ik geen acryl wil.
ik hoor graag jouw ervaringen Smile
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2021 om 18:24
Dat ligt eraan waar je het opdoet . Op een raam kun je hele leuke dingen maken ,zelfs met kinderen .
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2021 om 18:12
Ik heb weleens op een weefraam een wandhanger gemaakt. Ik vond weven heel gaaf, alleen het is geloof ik erg ingewikkeld...

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2021 om 17:27
ja ik had ook begrepen dat je een houten weefgetouw bedoelde. ik heb er ook een. denk dat ik die ook weggeef

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2021 om 16:42
Ik bedoel zo'n groot houten geval met schering en inslag en spoel .

Ik heb hem weggegeven aan die eerste groep asielzoekers ,ik weet niet meer waar die vandaan kwamen ,die waren er blij mee en ik was blij dat het goed terecht kwam .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2021 om 15:57
Welk type ?
Want ik had mezelf bedacht als ik er ooit nog eens 1-tje bij koop (het kind heeft er pas 2 én ieder kind weet dat alle goede dingen in 3-en komen)
dan wil ik er een Toyota bij hebben. Ik heb ten slotte ook al een Suzuki (sorry grapje).
En hier in de puinhoop heb ik ergens een briefje liggen met welk type dan mijn voorkeur heeft, vandaar mijn nieuwsgierigheid
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2021 om 14:29
met de breimachine kun je ook weven; in heel mooie patronen ook nog.

 ja ik had eerst overwogen in de buurt te vragen of  iemand zo'n ding heeft staan en ik daar af en toe iets op kan maken. eventueel tegen betaling maar toen dacht ik oh dan gaat iemand natuurlijk de hele tijd er met haar neus bovenop staan LOL ik zou dat zelf ook doen, denk ik. uit voorzichtigheid, uit die ander goed op weg willen helpen-erigheid, uit ik weet ook niet zo goed wat ik hiermee moet-erigheid LOL
kortom zelf kopen is wat mij betreft voor alle partijen de beste keus
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2021 om 13:54
Ik heb dat ooit eens geprobeerd bij een collega,toen die lange vleermuismouwen in de mode waren en er nog geen rondbreipennen bestonden ,alleen maar extra lange . Ik werd er helemaal gek van .Ze had het zelf aangeboden ,maar van haar kreeg ik de zenuwen ,ze stond er met haar neus bovenop .

Er is dus nooit iets van gekomen . Net als met weven ,dat heb ik dus wel moeten doen ,maar alleen dat inrijgen al .
Ik vond laatst met opruimen nog een handgeweven sjaal ,maar om nu te zeggen dat het een succesnummer was .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2021 om 10:31
een oude toyota,helemaal compleet! Thumbs Up die had ik vroeger ook dus ik kan zo verder waar ik gebleven was LOL
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2021 om 10:16
merk & type ?
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2021 om 16:16
ik heb mezelf weer een breimachine overgenomen; yeahhhh, jippieie, hoeraaa!!ClapPartyBeer
grootse plannen voor kleine mensjes Heart
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2020 om 15:39
Als je veel naait en je denkt dat je hem echt gaat gebruiken .

Ik zie in die met de schotseruit meer een pers/strijk kussen dan in die met die harde onderplaat .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2020 om 12:55
kopen? Wink
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2020 om 12:44
Wel handig voor coupenaden en rondingen van de heupen en taille
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2020 om 11:37
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2020 om 11:26
Het is geen kantkloskussen .

Het is wel op de zelfde manier en van het zelfde materiaal gemaakt .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2020 om 10:11
Misschien is het een queue de Paris, een extra kontje voor wie niet ruim voorzien was, begin deze eeuw.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2020 om 17:00
ben nog even terug gegaan naar de advertentie maar het werd echt aangeboden als strijkkussen en ik denk dat het dat ook is
alleen een beetje groter uitgevallen LOL
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2020 om 16:56
volgens mij is het het ei van Columbus LOL
40cm lang en 25cm breed




Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2020 om 16:48
dat zou het kunnen zijn!! ik ga er een foto van maken
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns