Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

van de kringloop (of rommelmarkt)

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: van de kringloop (of rommelmarkt)
    Posted: 06 November 2020 om 11:24
ik wilde bij mijn computer graag extra boxen omdat ik heel graag naar muziek luister en het geluid van de computer minimaal vind.
natuurlijk ging ik eerst bij de kringloop kijken, ik koop vrijwel nooit nieuwe spullen.
en vond daar een paar geweldige boxjes voor 2,50! thuis meteen aangesloten en zo'n fijn geluid dat ik de eerste drie uur daarna alleen muziek geluisterd hebSmile
heel blij mee Clap
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2020 om 13:02
Ik had voor in mijn nieuwe ateliertje een nieuwe tafel nodig, maar meubelen zijn duur! En toen zag mijn moeder in de kringloop een prachtige tafel van gevlamd roodachtig hout voor dertig euro. Ik moest hem wel boenen maar ik ben er blij mee.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2020 om 13:19
Voor corona ging ik zeker elke maand wel een keer naar de kringloop, wel naar verschillende. Ik heb heel veel breinaalden en handwerkboeken dar vandaan. En een tuinstoel voor in de badkamer om in een voetbad met bubbels te zitten of mijn voeten anderszins te verwennen. Ook veel poppen kwamen daar vandaan. Ik breng er ook weer veel naar toe, overbodige huishoudmachientjes, kleren, boeken en prullaria.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2020 om 11:00
Ik ben ook een grote fan van de kringloop - maar nu ben ik al een eeuwigheid niet geweest, terwijl ik eigenlijk best zou willen . . . 
Wel gaan er nog steeds spullen naar de kringloop . . . dat weer wel.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2020 om 16:25
Ik durf ook niet zo best naar de kringloop . Ik denk niet dat het er zo druk zal zijn ,maar naar de kringloop ga je om te struinen ,en ik moet zeggen dat ik momenteel liever niet te lang in winkels verblijf .

Ik maak een boodschappenlijst voor de supermarkt ,pak wat ik nodig heb en wegwezen .

Ze worden wel steeds makkelijker in de supermarkt . Vanmorgen zat het draaidopje van de spuitflacon los ,die moest ik eerst vastdraaien .Dan je handen ontsmetten ,dan je kar ontsmetten en de flacon . Ik moest ook nog een stuk papier natmaken voor alle knoppen van de koelkasten omdat ik mijn benzinepomp handschoenen vergeten was. Het aantal besmettingen waren weer gedaald en er worden aardig wat boetes uitgedeeld .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2020 om 19:33
ik zag op mp zo'n ouderwets strijkkussen te koop, daar heb ik op geboden...
het deed me denken aan het strijkkussentje wat mijn overleden zus altijd gebruikte (zij was coupeuse) bij mouwkoppen enzo
de verkoper ging akkoord met mijn bod en vandaag haalde ik mijn pakketje op
maar wat was dat ding zwaar
niet te zwaar voor mij maar veel zwaarder dan ik me van dat kussentje herinner of kan voorstellen
ik dacht zouden ze de doos hebben gevuld met stenen of zoiets LOL
thuis meteen open geritst; nieuwsgierig.....komt er toch een kussen uit! lijkt wel een geplet struisvogelei LOL nou dit krijg ik alleen in de mouw van een olifant!
wist niet dat die dingen zo groot bestonden.
gelukkig kan ik altijd goed om zulke dingen lachen
en hij is mooi om taillering naden open te strijken ofzo....
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2020 om 15:49
Misschien werd deze gebruikt voor hoeden?

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2020 om 16:26
dat is een goed idee! maar daar istie te groot voor en te plat?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2020 om 16:34
Hij is toch niet plat aan de onderkan t ? Dan zou het een kantkloskussen kunnen zijn .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2020 om 16:48
dat zou het kunnen zijn!! ik ga er een foto van maken
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2020 om 16:56
volgens mij is het het ei van Columbus LOL
40cm lang en 25cm breed




Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2020 om 17:00
ben nog even terug gegaan naar de advertentie maar het werd echt aangeboden als strijkkussen en ik denk dat het dat ook is
alleen een beetje groter uitgevallen LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2020 om 10:11
Misschien is het een queue de Paris, een extra kontje voor wie niet ruim voorzien was, begin deze eeuw.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2020 om 11:26
Het is geen kantkloskussen .

Het is wel op de zelfde manier en van het zelfde materiaal gemaakt .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2020 om 11:37
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2020 om 12:44
Wel handig voor coupenaden en rondingen van de heupen en taille
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2020 om 12:55
kopen? Wink
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2020 om 15:39
Als je veel naait en je denkt dat je hem echt gaat gebruiken .

Ik zie in die met de schotseruit meer een pers/strijk kussen dan in die met die harde onderplaat .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2021 om 16:16
ik heb mezelf weer een breimachine overgenomen; yeahhhh, jippieie, hoeraaa!!ClapPartyBeer
grootse plannen voor kleine mensjes Heart
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2021 om 10:16
merk & type ?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.566 seconden.
Lang Yarns